Sortideta diumenge???

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. des. 07, 2008 9:03 am

oscar ha escrit:Acabo d´arribar de fer una volteta Segarra,Urgell,Noguera,i a aquesta hora 9 graus ,prou be,però al matí chungo,fred i moll.Vaig descobrint carreteretes i poblets amagats. :roll: imagines fer un día una ruteta per la gent de mototurisme?,però es clar portar el maiot groc....Sagal,Luis,Josep,Bond,Randy....quina responsabilitat :lol:
Oscar, això està fet, només cal que proposis dia i hora de sortida, expliques una mica la ruta i en aquests temps que les propostes de sortir van escasses segur que més d'un s'apunta, jo mateix si aquell dia no tinc temes familiars o personals.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. des. 07, 2008 7:47 pm

Que quedi clar, que Vic estaba a tope tope, però hi ha gent que destaca sempre i sobresurt dels altres.
I ara penso que som l'ostia, eh. Al final també ha vingut en Vendetta i la Mireia i no hem tirat cap foto amb ells. Quin greu.

<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="800" height="533" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fsantimotard%2Falbumid%2F5277119824120967873%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss%26authkey%3DLlI5yUWjN-I" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>

De veritat que gràcies per la vostra companyia i aguantar el meu rotllo tot avui, espero que hagiu tingut una bona tornada i ens veiem diumenge, eh que si Mireia, què diu l'agenda?

Bond, per cert menjaran pa de pessic, eh que consti en acte
ImatgeImatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. des. 07, 2008 11:22 pm

EEEEiiii, ja som a casa fa hores, però teniem un sopar familiar.

Ha sigut un dia genial, molt agraïts per la companyia i per la volteta a Vic, el pa de pessic està de colló de mico, realment t'haurien de donar 3 estrelles Michelin.

I el tortell de cabell d'angel d'en Vendetta ha tingut un èxit...

Demà penjaré les fotos que ara tinc ocupat l'ordinador del menjador.

Merci per tot, sou collonuts. :!:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. des. 07, 2008 11:44 pm

Al final us ho heu passat bé eh punyeters ?

Tinc entès que hi ha hagut molta gentada fins i tot amb cues quilomètriques tant per el mercat de Vic com per la Fira de l'avet d'Espinelves.

Heu tingut un bon amfitrió. En Sagal segur que s'ha desviscut per vosaltres. Sagal ets un tio collonut !!!

Ah !! i si voleu més pa de pessic només heu de dir-ho !!!

VVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dl. des. 08, 2008 1:37 am

James Bond ha escrit:Al final us ho heu passat bé eh punyeters ?

Tinc entès que hi ha hagut molta gentada fins i tot amb cues quilomètriques tant per el mercat de Vic com per la Fira de l'avet d'Espinelves.

Heu tingut un bon amfitrió. En Sagal segur que s'ha desviscut per vosaltres. Sagal ets un tio collonut !!!

Ah !! i si voleu més pa de pessic només heu de dir-ho !!!

VVVVVs
007

Bond els d'Osona sóm aixi, que vols fer-hi
ImatgeImatge

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dl. des. 08, 2008 9:55 am

Veig que es ho veu passar de conya. Per cert Jordi, tu jugaves amb avantatge, treies el cap per sobre de tothom.:b9 :b9 :b9

PD:Realment els d´Osona teniu una forma d´esser molt especial, tinc molt bons amics i sempre que pujo a Vic a veure´ls em trobo com si fos a casa.
Enhorabona de ser com sou.
Imatge Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. des. 08, 2008 10:08 am

James Bond ha escrit:
Llegia al diari que hi havien cues de 43 km!!!! :shock: A Montmeló ja començava la caravana.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dl. des. 08, 2008 10:54 am

Randy-650 ha escrit:
James Bond ha escrit:
Llegia al diari que hi havien cues de 43 km!!!! :shock: A Montmeló ja començava la caravana.

A la sortida de Vic, els cotxes estaban parats i xerran fora del cotxe, depen de quina hora.
ImatgeImatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dl. des. 08, 2008 10:55 am

PEPI600 ha escrit:Veig que es ho veu passar de conya. Per cert Jordi, tu jugaves amb avantatge, treies el cap per sobre de tothom.:b9 :b9 :b9

PD:Realment els d´Osona teniu una forma d´esser molt especial, tinc molt bons amics i sempre que pujo a Vic a veure´ls em trobo com si fos a casa.
Enhorabona de ser com sou.
:oops: :oops: :oops: gràcies em faràs posar vermell
ImatgeImatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. des. 08, 2008 12:52 pm

Doncs nosasltres vam baixar pel carril moto de conya... :wink:

Les fotos record d'un dia complet
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="600" height="400" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Falucinamaripili%2Falbumid%2F5277383265144933521%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. des. 09, 2008 1:44 pm

Vaja, el fil segueix, no m'havia adonat. Si, al final varem decidir pujar per Vic, i casi a ultima hora ens varem introsuir a Cal Sagal. Hospitalitat molt bona tal i com diu el James i un pa de pessic exquissit :wink:

Llavors per la tarda varem fer la passejadeta que vareu fer vosaltres pel matì, cues en direcciò girona no n'hi havien pas gaires.

I si, a l'agenda hi hem troban algun forat, :P i ens retrobarem al 14!!

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dt. des. 09, 2008 1:49 pm

Vendetta ha escrit:
I si, a l'agenda hi hem troban algun forat, :P i ens retrobarem al 14!!
Jo estava convençut que la Mireia i tu al final no podrieu faltar. No li compris cap agenda electronica per Reis, que la manual ha pogut canviar data, l'electronica a vegades no deixa
ImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. des. 09, 2008 1:50 pm

Ara entenc la cua!!
Diumenge quant es separa la AP7-amb la C17 uns km's abans (encara a l'AP7) hi havien cues!!!

Jo pensava que era la gent q pujava a esquiar, pero clar entre el mercat de vic,la fira del avet,la neu,...... deu n´hi do!!
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”