Moderador: Airald
Steelman ha escrit:Túnels i viaductes= menys revolts.
A veure quant apendran els senyors que estan als governs que les carreteres d´alta muntanya son aixo carreteres d´alta muntanya.
Plenes de revolts,bones vistes,..... si volen millorar-les, que les reasfaltin asiduament, que posin bones mesures de proteccio,...
Randy-650 ha escrit:Us dono la raó a tots, que sí, però es que tal i com estava el Port de Perves considero que fins i tot era perillós circular-hi en moto. :?
Jo l'he fet varies vegades amb la Bandit i la Deauville i les paelles de baixada, en primera, feien por: tot ple de bonys a la carretera, barrancs infinits, asfalt amb gens de grip, etc.... :?James Bond ha escrit: ...... no el vaig pas trobar tant perillós. Divertit sí, i molt, tant que tinc apuntat als pendents per tant aviat com pugui, tornar per allà a fer aquella zona.
Randy-650 ha escrit: Jo l'he fet varies vegades amb la Bandit i la Deauville i les paelles de baixada, en primera, feien por: tot ple de bonys a la carretera, barrancs infinits, asfalt amb gens de grip, etc.... :?
Estàs segur que parlem de la mateixa carretera? :roll:
Panotxa ha escrit:El sector gironí ha arribat!
PD: La tornada ha estat...per dir-ho d'alguna manera...FASTASBULOSA!
Storm ha escrit:Bona nit companys
L'Strorm i l'Helena també estem col.locats, vull dir que hem arribat bé i més aviat del què ens pensavem perquè ens em deixat dur per la "marxa fina" del sector gironí. Fina, però fina, fina, al crit de "maricó l'últim".![]()
george ha escrit:Un altre a casa; bé és evident que ja fa molt de rato que he arribat, ja que els companys de ruta ja ho han escrit, però dec ser el més gandul per connectar-me. La tornada ha sigut "a ritme", que desprès m'enterat que vol dir "xinu-xanu"............... i uns c******ns :shock:
Aquesta és la gracia cal pilotar ver la moto; és un port amb gimcama inclosaSteelman ha escrit: Us encanta el por del canto que pots anar a fondo i en moltes curves esta plenes de bonys que pots fer un salt important i us encanta.
:shock: :shock: :shock: