Jugant a golf
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jugant a golf
Dues dones estaven jugant golf ... de sobte van veure amb horror com la pilota, que una d'elles acabava de llançar amb molta força, es dirigia directament cap a uns homes que jugaven al següent forat.
La pilota va colpejar a un dels homes, qui immediatament va ajuntar les dues mans en el seu entrecuix i va caure a terra rodant i gemegant de mal. Les dones van córrer fins on estava patint el pobre home.
Una d'elles, sentint culpable, va dir:
- "Si us plau, Deixi'm ajudar ... sóc quiropràctica i sé com treure-li el dolor si vostè m'ho permet ..."
- "Escandalitzant oi, auuuu, Noooo!. Estic bé ... el dolor se'm passarà en uns minuts", va contestar l'home, mentre estava en posició fetal, tirat a la gespa i amb les mans en el seu entrecuix.
Ella va insistir tant, que finalment ell li va permetre ajudar-lo. Llavors la dona gentilment li separa les mans i el tomba cara amunt, li descordar la bragueta, posa les seves mans dins i comença a massatge suaument tota la zona genital.
- "Se sent bé?" -pregunta a l'estona la dama.
- "Em sento és-PEC-ta-cu-lar!-Contesta l'home-... però la mà em segueix fent mal una barbaritat ...
VVVVVs
007
La pilota va colpejar a un dels homes, qui immediatament va ajuntar les dues mans en el seu entrecuix i va caure a terra rodant i gemegant de mal. Les dones van córrer fins on estava patint el pobre home.
Una d'elles, sentint culpable, va dir:
- "Si us plau, Deixi'm ajudar ... sóc quiropràctica i sé com treure-li el dolor si vostè m'ho permet ..."
- "Escandalitzant oi, auuuu, Noooo!. Estic bé ... el dolor se'm passarà en uns minuts", va contestar l'home, mentre estava en posició fetal, tirat a la gespa i amb les mans en el seu entrecuix.
Ella va insistir tant, que finalment ell li va permetre ajudar-lo. Llavors la dona gentilment li separa les mans i el tomba cara amunt, li descordar la bragueta, posa les seves mans dins i comença a massatge suaument tota la zona genital.
- "Se sent bé?" -pregunta a l'estona la dama.
- "Em sento és-PEC-ta-cu-lar!-Contesta l'home-... però la mà em segueix fent mal una barbaritat ...
VVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Precisament vull anar a jugar a golf un dia d'aquests
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!!!!James Bond ha escrit:kel ha escrit:Precisament vull anar a jugar a golf un dia d'aquests
Doncs t'aviso : L'acudit, o ara ja frase feta, més utilitzat entre els golfistes és : Tu jugues a golf o encara f****s.
Vsssssss
007
James, ell mateix ho diu, començar a jugar al golf
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
salut
SOCI A.M.M. 16284