casum les benzineres automatiques
Moderador: Airald
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Segons sant google hi diu això:
El celibat no és hereditory.
La bellesa és només la pell de profunditat, lleig va tode l'os.
Mai discutir amb un ximple, la gent podria no saber la diferència.
Els amics van i vénen, però els enemics s'acumulen.
L'altra cua siempre es mou més ràpid.
Tot el que jo tractar de fixar portarà més temps i cost més del que pensava.
La possibilitat d'una llesca de pa caiguda de la mantega cap avall és directament proporcional al cost de la catifa.
Mai dormir amb ningú més que vostè boig.
El reparador mai han vist un model com el seu bastant abans.
Una drecera és la distància més llarga entre dos punts.
Res de bo en la vida és ben il · legal, immoral o engreix.
La llum al final del túnel és el far d'un tren ve.
Murphy de la regla d'or: qui té l'or fan les regles.
Amb la finalitat d'obtenir un préstec, primer ha de demostrar que no ho necessiten.
El celibat no és hereditory.
La bellesa és només la pell de profunditat, lleig va tode l'os.
Mai discutir amb un ximple, la gent podria no saber la diferència.
Els amics van i vénen, però els enemics s'acumulen.
L'altra cua siempre es mou més ràpid.
Tot el que jo tractar de fixar portarà més temps i cost més del que pensava.
La possibilitat d'una llesca de pa caiguda de la mantega cap avall és directament proporcional al cost de la catifa.
Mai dormir amb ningú més que vostè boig.
El reparador mai han vist un model com el seu bastant abans.
Una drecera és la distància més llarga entre dos punts.
Res de bo en la vida és ben il · legal, immoral o engreix.
La llum al final del túnel és el far d'un tren ve.
Murphy de la regla d'or: qui té l'or fan les regles.
Amb la finalitat d'obtenir un préstec, primer ha de demostrar que no ho necessiten.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
No és una traducció però aquí estan totes:
http://www.mallorcaweb.net/mostel/murphys.htm
- Albert
- Presentats
Holaaaaa,
:shock: :shock: :shock:
Grácies Alucina, la ultima te molta raó!!!alucinamaripili ha escrit:No és una traducció però aquí estan totes:
366 El que hizo los Murphy's se quedó descansado.
(Conclusión lógica después de leerlos)
Sort,
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Ei companys!!!!
Per la Puri i la Consti vaig estar per la zona de Sant Llorenç de Cerdans, Costoja,Tapis i Maçanet de Cabrenys.
Ostres noi, quina carretera que hi ha entre Tapis i Maçanet, bona de nassos. I a partir de Maçanet fins agafar la nacional cap a Figueres també es bona.
Em semble que m'apuntaré una ruta per fer per la primavera:
Sabadell-Ripoll-Molló-Coll d'Ares-Sant Llorenç de Cerdans-Costoja-Tapis-Maçanet-Figueres (visita a l'ermita de santa Ducati, que està sortint de Figueres direcció Olot, quina botiga :shock: :shock: )-Olot-Cantonigros-Centelles-Sant Feliu de Codines i cap a casa altre cop.
Ah per cert! a la fonda de Maçanet es menja be,bo i be de preu. Ara no recordo el nom!
Per la Puri i la Consti vaig estar per la zona de Sant Llorenç de Cerdans, Costoja,Tapis i Maçanet de Cabrenys.
Ostres noi, quina carretera que hi ha entre Tapis i Maçanet, bona de nassos. I a partir de Maçanet fins agafar la nacional cap a Figueres també es bona.
Sabadell-Ripoll-Molló-Coll d'Ares-Sant Llorenç de Cerdans-Costoja-Tapis-Maçanet-Figueres (visita a l'ermita de santa Ducati, que està sortint de Figueres direcció Olot, quina botiga :shock: :shock: )-Olot-Cantonigros-Centelles-Sant Feliu de Codines i cap a casa altre cop.
Ah per cert! a la fonda de Maçanet es menja be,bo i be de preu. Ara no recordo el nom!
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
Tot i que despres s'hagi acabat parlant de les lleis de Murphy, no acabo d'entendre que i treu a cap la teva meravellosa -per cert- ruta per aquest estiu!!!
No es per res especial Joan, però el titol d'aquest fil es:joanst3 ha escrit:Ei companys!!!!
Tot i que despres s'hagi acabat parlant de les lleis de Murphy, no acabo d'entendre que i treu a cap la teva meravellosa -per cert- ruta per aquest estiu!!!
Sort,
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Aquesta ruta es una de les que acostumem a fer sovint, i el que tenim per costum és anar a esmorzar una bona ració d'ànec a Ventolà per agafar forces per fer-le i gaudir-la. Per això quan vulguis hi podem tornarjoanst3 ha escrit: Em semble que m'apuntaré una ruta per fer per la primavera:
VVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Albert, es que totes les coses es cap com es comencen però no com s'acaben !!!Albert ha escrit:No es per res especial Joan, però el titol d'aquest fil es:
VVVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: casum les benzineres automatiques
Doncs be d'aqui Albert. Al veure que parlaveu d'aquests lloc m'hi he apuntat :oops: :oops:jb500 ha escrit:holaaa
sortida dominguera cap al COLL D'ARES amb l'intencio de pasar per TAPIS, anar cap a LA VAJOL, saltar cap a CERET i acabar a bouleterniere, tornada per l'autopasta avall
omplo al sortir i arribo fins la benzinera que hi ha gairebe dalt del coll d'ares, que han automatitzat i nomes cobra amb tarjeta, el que no se es quina tarjeta, cap de les 3 que porto va ser valida (i son bones, no fotem)
per tant, canvi de plans, res de tapis ni "aledaños" i a pel de gas fins a le boulu, buscant alguna benzinera :-(
en fi, sort de l'esmorçar de forquilla i ganivet a una antiga estacio del carrilet, al costat d'olot, si no, cremo alguna benzinera segur
"la" foto, que per mes inri, amb el fred, la pila de la camara no va donar per mes
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="400" height="267" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2FJB500125%2Falbumid%2F5272161302970156305%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss%26authkey%3DOK24UfXSBlw" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
v'sss[/img]
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin