LA BOTIGUETA DEL MERCHANDAISING
Moderador: Airald
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
LA BOTIGUETA DEL MERCHANDAISING
¿ Per que no es crea una mena de botiga online que de pas serveixi per finança una mica el cost del Forum?
Es va comentar a la sortida de Tamarite i no em sembla malament .
Sempre que no us porti molts mals de cap.
Penso amb engantxines, partxes, samarretes, sudaderes,logo matricula,ETC...
Es va comentar a la sortida de Tamarite i no em sembla malament .
Sempre que no us porti molts mals de cap.
Penso amb engantxines, partxes, samarretes, sudaderes,logo matricula,ETC...
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Si cal donar un cop de mà en alguna cosa... ja saps! :)Steelman ha escrit:S'esta pensant fer-ho.
Pero primer hi ha altres coses que s'han de solucionar ;)
Gracies
Vssssss
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Hola:
Tampoc no seria tant QSC. Per exemple en samarretes, si en fem 50 amb lletres o algo, en dos colors, surtien el 2006 a 7,56€ amb iva. Fent-ne amb 5 colors, com en el cas del nostre logo, surtirien a 14,52€ la unitat. Al ser fetes a mida, tampoc no és tant, un cop l'any. I si féssim les samarretes d'un dels colors del logo surtirien a 12,20€. (Per cada color et cobren uns 100 euros). A partir de 150 unitats ja surt més bé pk ho posen a màquina. És clar que depén de l'empresa.
I els pegats, ja ho sap en Randy, uns 50 eurus al fer el CD pel programa de la màquina que els fa, i llavors uns 2 o 3 eurus per cada unitat.
Salut!!
Tampoc no seria tant QSC. Per exemple en samarretes, si en fem 50 amb lletres o algo, en dos colors, surtien el 2006 a 7,56€ amb iva. Fent-ne amb 5 colors, com en el cas del nostre logo, surtirien a 14,52€ la unitat. Al ser fetes a mida, tampoc no és tant, un cop l'any. I si féssim les samarretes d'un dels colors del logo surtirien a 12,20€. (Per cada color et cobren uns 100 euros). A partir de 150 unitats ja surt més bé pk ho posen a màquina. És clar que depén de l'empresa.
I els pegats, ja ho sap en Randy, uns 50 eurus al fer el CD pel programa de la màquina que els fa, i llavors uns 2 o 3 eurus per cada unitat.
Salut!!
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
La samarreta negra quedaria molt xula! :DJosey Wales ha escrit:I si féssim les samarretes d'un dels colors del logo surtirien a 12,20€. (Per cada color et cobren uns 100 euros).
Album de fotos
Album de fotos
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Umm... potser tens raó. Fem la samarrega groga doncs? (crec que és un color que us agrada a molts d'aqui, jejeje)JoanF ha escrit:Vols dir que tot el logo en negre quedaria xulo????
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Si t'hi fixes amb el logo, el fons es negre, i ficat en una prenda negra no dona tant el cante.JoanF ha escrit:Vols dir que tot el logo en negre quedaria xulo????
El dia de la calçotada portaré el jersei negre amb el logo de Mototurisme, el James_Bond igual també el porta. Ja t'hi fixaràs que queda molt guapo.

- JoanF
- Presentats
Ja l'he vist el del Ramón. Jo es que anava mal fixat. Hem pensava que lo que era negre era el logo. Per això no hem quadrava la senyereta de davall de catalunya en negre. :oops: :oops: :oops:
El Ramón i el Miquel crec que eren els que en portaven. aveure si en porteu alguns a la calçotada per comprar-ne. Pareu el mercadillo al carrer i apa a la venda a fer peles.
El Ramón i el Miquel crec que eren els que en portaven. aveure si en porteu alguns a la calçotada per comprar-ne. Pareu el mercadillo al carrer i apa a la venda a fer peles.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Que siguin dos! :)PereBMW ha escrit:Ei "GUAPU GUAPU" jo en vull, jo en vull. :jump :jump :jump :jump
Album de fotos
Album de fotos
- JoanF
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
A la ultima remensa de jerseis que vaig fer vaig tenir una mica d'embolic amb la noia que me'ls fa, i entre pitos i flautes m'he tingut que quedar JO 2 jerseis petits que NO van bé a ningú.
Sols tornaré a demanar jerseis com els de la foto del James_Bond amb la seguent condició:
-Que l'interessat es provi el MEU jersei talla mitjana o el delJames_Bond talla XL. Si veieu que os van bé, em pagueu 20€ que és el que val fer-los i els encomanaré. I per la propera sortida els tindreu a punt.
P. D : Ramon, plis, porta el jersei el dia de la calçotada, d'acord?
p . D 2 : Qui tingui una prenda negre amb un alt porcentatge de cotó i amb no gaire elastan (no es poden fer puntades correctes), si vol també li puc fer amb el logo al davant i a l'esquena.
Sols tornaré a demanar jerseis com els de la foto del James_Bond amb la seguent condició:
-Que l'interessat es provi el MEU jersei talla mitjana o el delJames_Bond talla XL. Si veieu que os van bé, em pagueu 20€ que és el que val fer-los i els encomanaré. I per la propera sortida els tindreu a punt.
P. D : Ramon, plis, porta el jersei el dia de la calçotada, d'acord?
p . D 2 : Qui tingui una prenda negre amb un alt porcentatge de cotó i amb no gaire elastan (no es poden fer puntades correctes), si vol també li puc fer amb el logo al davant i a l'esquena.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
OK, ja el portaré.Randy-650 ha escrit: P. D : Ramon, plis, porta el jersei el dia de la calçotada, d'acord?![]()
També cal dir que escalfan un colló. A la sortida de Tamarit de Llitera estàvem entre - 6º i + 1º tot el dia, i jo només portava la camiseta bikers el jersei negre de mototurisme i la jaqueta spidi, i no tenia gens de fred.
V'sssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 07, 2007 9:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats