Per què cal anar a als dinars de mototurisme en moto ?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. des. 16, 2008 12:26 am

Per favor, esteu ferint la sensibilitat d'alguns. De jo mateix, no em parleu d'aquestes coses.

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. des. 16, 2008 10:50 am

Vendetta ha escrit:Per favor, esteu ferint la sensibilitat d'alguns. De jo mateix, no em parleu d'aquestes coses.
Crec que tens l'hora del PC malament, a part d'altres coses clar :twisted: :twisted:

Petit relat de l'ensurt

Quan tornava de Lleida, vaig sortir cap a 1/4 de set del vespre, i tot fent pausadament l'Eix i recordant el bon dinar i tot plegat, anava fent km, ja feia estona que era fosc, la temperatura anava baixant i tot de cop comença a nevar amb certa intensitat. Jo pensava que era estrany la manca de camions amb sal per tirar sobre l'asfalt. Això passava a pocs km de Manresa; deixa de nevar i continuo la marxa a ritme suau. A uns 20 km de Vic, torna a nevar, ara amb més força i la cosa es va complicant, cada cop la carretera està en un estat més lamentable, la tensió conduint és alta, i la velocitat baixa. En aquest moments ja m'estic emprenyant amb el Servei de Carreteres, molt Radar, molta multa, cap servei.

Aquí comencen les complicacions; és la baixada que porta a la benzinera de Gurb, està tot ple de neu (no més d'un dit), amb plaques i tot el que cal per anar de descontrolat. Tot de sobte en mig de la baixada començo a veure llums de fre; l'ABS funciona correctament, biag derrapant i controlant (noto el peu del fre com treballa l'ABS). Miro pel retrovisor i veig que un vehicle està descontrolant, esta mig girant i s'apropa massa a mi, el toc és inevitable, m'encomano a la Verge de Mototurisme (potser que fem tot un santoral per situacions semblants) i em preparo per rebre l'impacte. Em toca la part del darrera del meu estimat RAV4 i m'empeny fins al vehicle del davant. Tot i ser empés, aconsegueixo girar un xic a la dreta i només toco els intermitents del camió grua que tinc al davant. Resultat: el protector de la roda de recanvi del meu cotxe trencat totalment (cap més efecte) i a la part davantera una mini rascada que no penso pas arreglar. Baixem tots tres dels vehicles, neva cada cop amb més intensitat i ens fiquem a la furgo del darrera a fer els papers. La resta ja la sabeu, jo volia dor mir amb la Mony Penny (la secre d'en Bond), però el bon estat de Coll de Ravell em fa tirar fins a Girona.

Unes sis hores a l'Eix, i una experiència pre-nadalenca per comentar amb els amics i companys :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. des. 16, 2008 11:54 am

Holaaaa,
kel ha escrit:
Unes sis hores a l'Eix, i una experiència pre-nadalenca per comentar amb els amics i companys :wink:
Diuen que be esta el que be acaba, però Miquel: NO HO TORNIS A FER MAI MES, VAL??

:? :? :?
Sort,

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dt. des. 16, 2008 2:47 pm

Kel ha escrit:m'encomano a la Verge de Mototurisme
Potser si també t'haguesis encomanat a la Verge de l'Hijpanitat......, les dues juntetes haguesin fet mes força :b9 :b9

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dt. des. 16, 2008 4:06 pm

kel ha escrit:
m'encomano a la Verge de Mototurisme (potser que fem tot un santoral per situacions semblants)
A quina ermita s'ha d'anar per visitar aquesta Mare de Déu?? :wink: :wink:
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dt. des. 16, 2008 10:31 pm

Ostres, Miquel, sí que em sap greu. Va ser un diumenge accidentat, doncs. Sort que no ha estat res i que esteu bé tots dos. :wink:

Una abraçada, però sense mariconades, eh? :wink: :wink:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. des. 17, 2008 8:15 pm

Molt bona crònica dels fets, Kel. 8)

Potser tot plegat fora una consecuència de no visitar cap ermita a la sortida. No és poden trencar les tradicions sense consecuències. :D

Jo també m'he tret un pés de sobre al saber que no era en Bond, James Bond, el protagonista del darrera. :lol:

Com molt bé diu l'ARBE, sería molt dur descobrir que us agrada a aquestes edats, més que rés per el temps perdut. 8)

Salut i endavant.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “General”