SI ESQUITXES AL AIGUA O TIRES PEDRES MULTA!!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

SI ESQUITXES AL AIGUA O TIRES PEDRES MULTA!!!!

Entrada Autor: Llagasta » dv. des. 19, 2008 9:20 am

Encara que no tingui res a veure amb les motos.==== una altre d´aquest Govern.

Si t´estàs banyant a un riu o a un llac i et veuen que piques a l´aigua amb les mans o amb el peus et poden multar i fins i tot detenir.( Diuen que pots estressar als peixos i/o altres animals que viuen dintre l´aigua !!!)

També igual "càstig" si agafes un códol ( pedra plana ) i les fas botar per sobre l´aigua ( de fet, si un agent et veu i s´adona que ha fet més de 1 ( UN ) bot , ja es punible )

Aixó , companys , no es conya......

Jo -que ja tinc uns anyets i ja n´hi vist de tots colors - es que flipo.
Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. des. 19, 2008 9:26 am

Està molt be tot això.

Ja està fart de que els nens tirin pedres a l'aigua. Amb mesures com aquestes segur que aconseguim una societat més justa i culturalment més evolucionada :twisted: :twisted:

Visca la mare que ens va parir !!!!

Visca el no poder llançar pedres al riu !!!!

Això és democràcia i el demés son josties !!!!
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. des. 19, 2008 11:24 am

Holaaaa,
kel ha escrit:Està molt be tot això.

Ja està fart de que els nens tirin pedres a l'aigua. Amb mesures com aquestes segur que aconseguim una societat més justa i culturalment més evolucionada :twisted: :twisted:

Visca la mare que ens va parir !!!!

Visca el no poder llançar pedres al riu !!!!

Això és democràcia i el demés son josties !!!!
A quantes places de les nostres poblacions no heu vist el cartell penjat que diu "Prohibit jugar a pilota"??
Doncs aquest es el pas següent mes lògic!!!

Estic amb tu Kel, per evitar enfrontar-se a quatre gamberros que sempre en fan un gra massa, doncs això, a prohibir-ho tot, no fos cas que a algú li molesti!!!

:evil: :evil: :evil:
Sort,

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. des. 19, 2008 1:25 pm

No en tenen prou amb la pasta i amb la llibertat, ens volen robar fins i tot la infància!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am

Entrada Autor: joanp55 » dv. des. 19, 2008 1:31 pm

Amb lo que m'agrada jugar a fer 3 vots amb una pedra plana :shock: :shock: :shock: :shock:

Ara ho hauré de fer d'amagat, com quan anavem al WC a fumar :twisted:
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dv. des. 19, 2008 6:45 pm

Tenim el que ens mereixem!
Dit això, uf, de debó som tan males persones... perque mira que tenim merda governant i tinguent idees lluminoses.

"A quantes places de les nostres poblacions no heu vist el cartell penjat que diu "Prohibit jugar a pilota"??"

A la del meu poble. Pero és que si visquessis a la plaça n'estaries fins els collons de que et trenquin els vidres (pares responsabilitzant-se del que ha fet el nene??!! jaja!) de que el cap de setmana no puguis ni dormir, de que el dissabte al mati i el diumenge només hi hagin vidres trencats d'ampolles i tot de merda pel terra.

De que els dies entre setmana la gent s'en vagi a dormir a les dues de la matinada i fins aquella hora no parin de fer fressa.(horari hivern, l'estiu...)
De cada dos per tres hi hagin baralles amb i sense armes blanques...
De que es faci tràfic de drogues amb total impunitat, vaja és que jo d'això no hi entenc massa, perque sembla sucre glasse, potser la gent és molt llaminera?

Només ho sap el que hi viu! i la veritat: "prohibit jugar a pilota" si ets un delincuent juvenil amb sindrome d'imbecilitat i si ets un nen amb uns pares que es pensen que tenir una criatura tansols és un polvo.

Eps no us ofengueu, simplement m'ha tocat la fibra sensible!
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » ds. des. 20, 2008 8:35 am

Holaaaaa,
gandalfgs ha escrit:
El jo volia dir es que es mes facil prohibir que educar a la canalla i als pares. Tothom demana la llibertat individual de fer el que vulgui, però no en sap res del respecte a la reste de les persones.

:? :? :?
Sort,

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am

Entrada Autor: Llagasta » dg. des. 21, 2008 7:49 pm

Albert ha escrit:Holaaaaa,
gandalfgs ha escrit:
El jo volia dir es que es mes facil prohibir que educar a la canalla i als pares. Tothom demana la llibertat individual de fer el que vulgui, però no en sap res del respecte a la reste de les persones.

:? :? :?
Teniu raó, però l" argument " que van donar "oficialment" no es aixó de jugar a les places i emprenyar a la gent ......ho fan tal com deia.....per protegir als peixos i animals que viuen als rius i/o llacs ( sic ) i que es poden estressar. ( Rac1 ) amb els nostres esquitxos. i/o llançament de códols ....

:roll:
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. des. 21, 2008 9:29 pm

gs12 red ha escrit:Teniu raó, però l" argument " que van donar "oficialment" no es aixó de jugar a les places i emprenyar a la gent ......ho fan tal com deia.....per protegir als peixos i animals que viuen als rius i/o llacs ( sic ) i que es poden estressar. ( Rac1 ) amb els nostres esquitxos. i/o llançament de códols .... :roll:

Si no fos perquè jo també ho vaig sentir pensaria que era conya.

I ara callo, aquests "ecopijos" em fan posar de mala llet i la diria massa grossa

VVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dt. des. 23, 2008 1:48 pm

James Bond ha escrit:
gs12 red ha escrit:Teniu raó, però l" argument " que van donar "oficialment" no es aixó de jugar a les places i emprenyar a la gent ......ho fan tal com deia.....per protegir als peixos i animals que viuen als rius i/o llacs ( sic ) i que es poden estressar. ( Rac1 ) amb els nostres esquitxos. i/o llançament de códols .... :roll:

Si no fos perquè jo també ho vaig sentir pensaria que era conya.

I ara callo, aquests "ecopijos" em fan posar de mala llet i la diria massa grossa

VVVVVs
007

http://www.lavanguardia.es/politica/not ... nible.html

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dg. des. 28, 2008 2:15 pm

Holaaaa,

Imatge
Imatge