Un altre de pneumatics.Mixtes poc asfaltiques
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Un altre de pneumatics.Mixtes poc asfaltiques
Hola!
Voldria saber quines mixtes poc asfaltiques podria montar a la varadero.
No vull (ni molt menys necessito) una roda molt campera, pero si que necessito una mixta menys asfaltica.
Que em podeu recomenar?
Quina duracio te amb terra? i amb asfalt/terra?
Gracies!!!
Voldria saber quines mixtes poc asfaltiques podria montar a la varadero.
No vull (ni molt menys necessito) una roda molt campera, pero si que necessito una mixta menys asfaltica.
Que em podeu recomenar?
Quina duracio te amb terra? i amb asfalt/terra?
Gracies!!!
Ex ...moltes coses
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Com ja vaig dir no fa gaire en un altre fil:
Randy-650 ha escrit:En aquella època (jo també feia trail-enduro) canviava els pneumàtics cada mes. :x Fins que vaig descobrir els Michelin T-63:kel ha escrit:Després de quasi arruïnar-me amb rodes de tacs , algun cop havia fet uns 3.000 km. Vaig passar a tacs a la roda davantera i mixta al darrera. No és perfecte, però per camins és molt més còmode portar tacs (i per carretera, els de darrera es fonen com mantega).
............
Pels tramos de carretera anàven de conya, i no es pulien en pocs km's.
Ara es veu que ja no els fan, i diuen que els que millor s'asemblen són els Mitas E-09. Mitas és Barum.

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Et comento lo dels Metzeler Tourance pel simple fet que la Varadero es una moto molt pesada i que no es per fer grans excursions per lo marron.
Al meu parer val mes que et limitin els neumatics perque no fos que t'enmerdessins massa en algun cami del que despres no puguis sortir.
La Varadero com la meva V STROM son motos per fer excursionetes i poc mes.
i per fer aixo, per mi, el neumatic ideal es el Metzeler Tourance.
PD: Nomes es la meva opinio :roll:
Al meu parer val mes que et limitin els neumatics perque no fos que t'enmerdessins massa en algun cami del que despres no puguis sortir.
La Varadero com la meva V STROM son motos per fer excursionetes i poc mes.
i per fer aixo, per mi, el neumatic ideal es el Metzeler Tourance.
PD: Nomes es la meva opinio :roll:
Rodar en moto es lo meu
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Llagasta
- Presentats
Oju amb aquest pneumàtics fabricats a la Republica Txeca i amb el pes i/ o codig de velocitat i/o càrrega,Randy-650 ha escrit:Com ja vaig dir no fa gaire en un altre fil:
Randy-650 ha escrit:ges/Mitas_E09.jpg[/img]kel ha escrit:Després de quasi arruïnar-me amb rodes de tacs , algun cop havia fet uns 3.000 km. Vaig passar a tacs a la roda davantera i mixta al darrera. No és perfecte, però per camins és molt més còmode portar tacs (i per carretera, els de darrera es fonen com mantega).
............
amb motos lleugeres encara van bé , sobretot els Barum.
hi han pneumàtics fabricats vés-a-saber-on que no passen les homolgacions Europees CE
També n´hi han uns que es diuen HEIDENAU fabricats a l´antiga Alemania del Est., esperem que no sigui la mateixa tecnologia.....
:roll:
http://www.reifenwerk-heidenau.de/produkte.html

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
:( :( :(
Jo penso el mateix. amb les coses de menjar no s'hi juga, i mes amb una moto com la teva, que pesa lo seu.gs12 red ha escrit: ...Oju amb aquest pneumàtics fabricats a la Republica Txeca i amb el pes i/ o codig de velocitat i/o càrrega,
amb motos lleugeres encara van bé , sobretot els Barum.
hi han pneumàtics fabricats vés-a-saber-on que no passen les homolgacions Europees CE
:( :( :(
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
Qui en sap un troç llarg és en terraxaman, el qual a la seva GS 1.150 portava tacos molt sovint, i en una sortida que va venir (cap al cantó d'Igualada, unes caves) els portava. Hi havia molta humitat i el paio anava finet-finet amb els tacs. :shock:Albert ha escrit: Pel que jo se, em sembla que això no existeix!!! Però potser ara hi han tacs mes durs, però llavors a l'asfalt potser em farien una mica de por.
:? :? :?
El que no recordo és quin model portava. :roll:

- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Jordi:
Jo porto aquestos neumàtics i estic contem amb ells. Evidentment no son per fer gaires virgueries ni a dins ni a fora la carretera però em soluciona les meves necessitats. Fent una proporció, jo diria que estan adaptades per fer 60% asfalt, 40% terra.
http://www.metzelermoto.es/web/catalog/ ... e=Tourance

Ara be, potser tu busques quelcom així mes adaptat a la terra. Diguem potser 20% asfalt, 80% terra.
http://www.metzelermoto.es/web/catalog/ ... g/off_road

De totes formes s’ha d’anar amb molt de compte a sobre l’asfalt amb les rodes de tacs ja que la superfície de contacte sobre l’asfalt es menor i la suavitat de rodadura deix molt per desitjar. Tot sigui dit des de un modest punt de vista basat en experiències sobre una KTM, evidentment amb rodes de tacs.
Es evident que el primer que s’ha de fer a l’hora de triar neumàtics es tenir clar l’ús que es vol fer d’ells, aixì que tu tries.
Salutacions.
Jo porto aquestos neumàtics i estic contem amb ells. Evidentment no son per fer gaires virgueries ni a dins ni a fora la carretera però em soluciona les meves necessitats. Fent una proporció, jo diria que estan adaptades per fer 60% asfalt, 40% terra.
http://www.metzelermoto.es/web/catalog/ ... e=Tourance

Ara be, potser tu busques quelcom així mes adaptat a la terra. Diguem potser 20% asfalt, 80% terra.
http://www.metzelermoto.es/web/catalog/ ... g/off_road

De totes formes s’ha d’anar amb molt de compte a sobre l’asfalt amb les rodes de tacs ja que la superfície de contacte sobre l’asfalt es menor i la suavitat de rodadura deix molt per desitjar. Tot sigui dit des de un modest punt de vista basat en experiències sobre una KTM, evidentment amb rodes de tacs.
Es evident que el primer que s’ha de fer a l’hora de triar neumàtics es tenir clar l’ús que es vol fer d’ells, aixì que tu tries.
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Llagasta
- Presentats
Aixó que diueu dels pneumàtics del Terraxaman ( per cert algú sap res d´ell ?)
La majoria de Gs´eros monten aquests : son el Continental TKC 80 ( també alguns monten els Karoo de Metzeler que son molt iguals )
Ara us dic una cosa, no penseu que montan aquest pneumàtics s´acabin els problemes per camins i ja es pugui anar a saco ( i més amb una trail grossa ) només ajuden una " miqueta" si hi ha fang i s´ha de continuar tenint seny eh ?
Ara bé , aixó que algu diu que per carretera pots anar igual de ràpid amb aquests amb tacs ( que tampoc son tant pronunciats, son mes aviat ligth´s ) que m´ho demostri ..... :roll:
http://www.conti-online.com/generator/w ... 80_en.html
Ps.- Per cert, algú em podría explicar de una P*T* vegada, com puc pujar les fotos amb el Image, que ara ja no em puguen.... :evil: :evil:

La majoria de Gs´eros monten aquests : son el Continental TKC 80 ( també alguns monten els Karoo de Metzeler que son molt iguals )
Ara us dic una cosa, no penseu que montan aquest pneumàtics s´acabin els problemes per camins i ja es pugui anar a saco ( i més amb una trail grossa ) només ajuden una " miqueta" si hi ha fang i s´ha de continuar tenint seny eh ?
Ara bé , aixó que algu diu que per carretera pots anar igual de ràpid amb aquests amb tacs ( que tampoc son tant pronunciats, son mes aviat ligth´s ) que m´ho demostri ..... :roll:
http://www.conti-online.com/generator/w ... 80_en.html
Ps.- Per cert, algú em podría explicar de una P*T* vegada, com puc pujar les fotos amb el Image, que ara ja no em puguen.... :evil: :evil:

- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
- Randy-650
- Presentats
Ja t'ho he arreglat.gs12 red ha escrit:

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Benvingut al club dels eterns dubtes...
Jo et diré el meu criteri després d'haver fert el curs Off-road, i és que no val la pena sacrificar asfalt per guanyar nosesapquè en terra. Vull dir que si no ha de ser per tenir prestacions de debó en terra, no val la pena perdre en asfalt, és el que jo penso.
Més o menys és el que et diu en Red, no t'enganyis, tot el que no sigui taco puro y duro en terra, merda. Y llavors en asfalt, pffff.
Jo llavosr penso que per no anar bé del tot en terra y no anar bé del tot en asfalt... doncs mira, aplico la democràcia i que guanyi la majoria= Què faig més? asfalt ! és el que hi ha.
aquí tens un monogràfic sobre rodes trail molt interessant:
http://atce.mforos.com/61332/2874936-gomas-para-trails/
d'aquí vaig concloure que els anakee eren el més adequat, i ho segueixo pensant (inclus vaig demanar algun consell específic per privat).
Amb els que porto ara, els anakee, he fet el curs de Aras, he fet la sortideta trail pel berguedà... no sé, que et diguin els companys què tal, pots anar fent, en algun moment de baixada o pujada trialera és quan realment la diferència de grip amb el taco és flagrant, però vaja. si ara hagués de tornar a posar gomes a l'Africa, repetia Anakee, només amb una diferència, canviaria també les càmeres :evil:
Finalment dirte que el meu plantejament de futur, no sé quan, és que he d'acabar tenint dos jocs de rodes (llanda+pneumàtic) un amb tacos i un altre amb mixtes asfàltics, de manera que si vull fer una transpirenaica off, un marroc, o bretolades per l'estil, faig un canvi de rodes i ja està.
És un bon estímul per canviar la moto, no creus?
Ah ! finalment, si el ABS no és desconnectable, doncs jo no em molestaria en fer la moto gaire campera perdent prestacions en asfalt, una cosa amb tacos però amb ABS no desconnectable serà un truño en asfalt i en camp.
Jo et diré el meu criteri després d'haver fert el curs Off-road, i és que no val la pena sacrificar asfalt per guanyar nosesapquè en terra. Vull dir que si no ha de ser per tenir prestacions de debó en terra, no val la pena perdre en asfalt, és el que jo penso.
Més o menys és el que et diu en Red, no t'enganyis, tot el que no sigui taco puro y duro en terra, merda. Y llavors en asfalt, pffff.
Jo llavosr penso que per no anar bé del tot en terra y no anar bé del tot en asfalt... doncs mira, aplico la democràcia i que guanyi la majoria= Què faig més? asfalt ! és el que hi ha.
aquí tens un monogràfic sobre rodes trail molt interessant:
http://atce.mforos.com/61332/2874936-gomas-para-trails/
d'aquí vaig concloure que els anakee eren el més adequat, i ho segueixo pensant (inclus vaig demanar algun consell específic per privat).
Amb els que porto ara, els anakee, he fet el curs de Aras, he fet la sortideta trail pel berguedà... no sé, que et diguin els companys què tal, pots anar fent, en algun moment de baixada o pujada trialera és quan realment la diferència de grip amb el taco és flagrant, però vaja. si ara hagués de tornar a posar gomes a l'Africa, repetia Anakee, només amb una diferència, canviaria també les càmeres :evil:
Finalment dirte que el meu plantejament de futur, no sé quan, és que he d'acabar tenint dos jocs de rodes (llanda+pneumàtic) un amb tacos i un altre amb mixtes asfàltics, de manera que si vull fer una transpirenaica off, un marroc, o bretolades per l'estil, faig un canvi de rodes i ja està.
És un bon estímul per canviar la moto, no creus?
Ah ! finalment, si el ABS no és desconnectable, doncs jo no em molestaria en fer la moto gaire campera perdent prestacions en asfalt, una cosa amb tacos però amb ABS no desconnectable serà un truño en asfalt i en camp.
-----------