Canvi de neumatics
Moderador: Airald
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
neumatics
Posi el que posi m'els "puleixo"igual,meins els de la casa (7600Kms)caps m'han durat mes de 7000 Kms,els segos (6200Kms)els penultims no van arribar als 6000Kms.(5700Kms).Els últims Pilot Road 1 (6100Kms ensenyat ja "lonas").Si tots amb van per el estil,perque "atabalar-me"per un neumatic o un altre.¿Que en durará?.¿500Kms,mes?.¡Ostres!,ja ho tinc asumit,que el problema no son els neumatics,soc jo i la meva forma de condu-hi i aixo es paga,posar uns ho uns altres,no crec que solucioni res o a tot cas fer algun Km mes.
Soc un cas com un "cabaç",pero no i puc fer-hi res."Genio y figura hasta la sepultura".
Gracies per el teu consel Randy i SI ELS PROXIMS,(que seran els DOS=D/R),posaré els Pilot Road 2.
Vini :shock: iTensi :D
Pd:Sortides mes curtes,potser que en duresin mes,pero sortides de 700/800Kms i molt sovint acaben amb els neumatics.La ultima Manresa,Monzon,Sariñena,Bujaraloz,Caspe,Maella,Gandesa.Ascó,Flix,La Granadella,Castelldans,Mollerusa i cap a Manresa.Aixo crec,que deixa els neumatics bastant "tocats". :roll: .Al dinar de Nadal la "INSE"(La deauville) portaba 24850Kms a dia d'avui porta 26080KMms :roll: :roll:
Soc un cas com un "cabaç",pero no i puc fer-hi res."Genio y figura hasta la sepultura".
Gracies per el teu consel Randy i SI ELS PROXIMS,(que seran els DOS=D/R),posaré els Pilot Road 2.
Vini :shock: iTensi :D
Pd:Sortides mes curtes,potser que en duresin mes,pero sortides de 700/800Kms i molt sovint acaben amb els neumatics.La ultima Manresa,Monzon,Sariñena,Bujaraloz,Caspe,Maella,Gandesa.Ascó,Flix,La Granadella,Castelldans,Mollerusa i cap a Manresa.Aixo crec,que deixa els neumatics bastant "tocats". :roll: .Al dinar de Nadal la "INSE"(La deauville) portaba 24850Kms a dia d'avui porta 26080KMms :roll: :roll:
.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Vini
- Presentats
Gracies Jordi(la formula mágica dels neumatics,amb mi,no serveixen)(Vini :shock: )alucinamaripili ha escrit:Doncs si vols que et dongui la meva opinió....les que pora d'origen la porto les mateixes que tenia d'orgen i les vaig renovant a mida que es gasten (ara les del devant no tenn gens de dibuix i ja toca) però si aquestes van de conya, per què canviar de pneumàtic??
.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
és una gran evolució de BMW que sovint ens passa per alt, rodes de radis sense càmera, i jo amb l'any que porto de punxades, amb el vostre permis, em cago en la puta de les càmeres i les rodes... bufff cagustomequedao...gs12 red ha escrit:??????????????????? jo porto raigs i no porto cámeres, em sembla que la Vstrom Tampoc..... :roll: :roll:ARBE ha escrit:
si portes radis canvia la càmera, t'ho diu un entès :roll:
Metzeler Tourance Normal ( no Exp ) si penses sortir de la carretera i duren..............
-----------
- Vini
- Presentats