MALETES A LA V`STROM
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Ramon,
Es vident que les nostres motos son ben diferents i no podem aplicar els mateixos criteris a l’hora de manejar-les. De totes maneres t’agreixo la teva aportació manifestant les teves impressions i opinions. :)
PD. En cap moment m’ha semblat que no fos seriós el teu consell. Quan dic “Ara i parlant mes seriosament” es per fer referència al meu problema que us he comentat, el qual considero molt seriós per la part que em pertoca. Disculpa la meva poca traça amb l’expressió escrita. :oops:
Salutacions.
Es vident que les nostres motos son ben diferents i no podem aplicar els mateixos criteris a l’hora de manejar-les. De totes maneres t’agreixo la teva aportació manifestant les teves impressions i opinions. :)
PD. En cap moment m’ha semblat que no fos seriós el teu consell. Quan dic “Ara i parlant mes seriosament” es per fer referència al meu problema que us he comentat, el qual considero molt seriós per la part que em pertoca. Disculpa la meva poca traça amb l’expressió escrita. :oops:
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Encara recordo el primer dia que les veu estrenar, que hi venia la teva Montse (Empordà-2006 potser?). Tenia tanta feina en pujar i baixar que jo la vaig haver d'ajudar un parell de cops. T'en recordes? :lol:Angel ha escrit:
A hores d’ara jo encara no m’he adaptat. De fet nomes les porto per les sortides de cap de setmana o mes dies (que no son gaires vegades), la resta del temps vaig en sense.
Compte amb l’amplada que agafen, es molt fàcil enganxar-se amb alguna cosa quan t’oblides que portes maletes.![]()
Salutacions.
Ramon, les maletes que porta l'Àngel fan mooolta més amplada que les de la Pan€, t'ho asseguro.

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
La V`Strom, segur que si, ara les maletes, com diu l`ÀngelSteelman ha escrit:
En fi espero veure la vstrom i les maltes a la calçotada?
Vs
per sortides llarges, cap de setmana o més!!!!
Hem fa patir, lo que comenteu, de oblidarse de la "nova" amplada,
si algu conec, que s`oblida de les coses.........
be, ja no m`en recordo.......
Aiii, que patirem!!!!!
Aixo si, atmetlles, hi deuen capigué un munt!!!!!!
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
:? :? :? :? :? :? :?Steelman ha escrit:
jo porto molt sovint les maletes (i les touratech son molt amples) i no tinc cap problema.
Retiro el que vaig dir. JEJEJEJEJ
Si no pregunteli al pobre Ramon el susto que li vaig donar quant enmig de la nevada al Coll de Jou, li vaig fotre un cop de maleta ....!!
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
A mi no me'l vas fotre, va ser a la meva maleta :b9 :b9 :b9Steelman ha escrit:Si no pregunteli al pobre Ramon el susto que li vaig donar quant enmig de la nevada al Coll de Jou, li vaig fotre un cop de maleta ....!!
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep