Tom Tom
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
- Ubicació: A prop de Girona
Tom Tom
Hola , be os paso la consulta seguent: ?que li pot pasar al Tom Tom que no agafa la carga de la moto¿ El suport es el que venia de origen en la Norge , es aquell que algunes unitats varen tenir problemes en els plastics del cargols que es trencaven .Le estat intentat mourel per si tenia un mal contacte y no a cambiat res . ?Que pot ser¿ Avans funcionava correctement . Gracies anticipades UN SALUDO Y BON ANY 

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Veig que tens el Rider 1.
Aquest model ha donat molts problemes de càrrega, fins i tot aquest va ser un dels motius per els quals va sortir la versió 2.
Sé que en Jesús (Geroni) ha trobat alguna sol·lució, però no va bé al 100 %.
Et deixo un enllaç on explicava això, tindràs de llegir una mica ja que la sol·lució la proposa un tros avall quan parla d'una junta tòrica :
http://forohondatourers.com/viewtopic.p ... ight=rider
VVVVVs
007
Aquest model ha donat molts problemes de càrrega, fins i tot aquest va ser un dels motius per els quals va sortir la versió 2.
Sé que en Jesús (Geroni) ha trobat alguna sol·lució, però no va bé al 100 %.
Et deixo un enllaç on explicava això, tindràs de llegir una mica ja que la sol·lució la proposa un tros avall quan parla d'una junta tòrica :
http://forohondatourers.com/viewtopic.p ... ight=rider
VVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
-
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Bultaco11 ha escrit:Gracies, Mon,Ramon, Quina diferencia ia en el Rider 2 ¿ semble que els suports son iguals oi¿ Gracies de nou UN SALUDO
Els suports del 1 i el 2 son totalment diferents així com els propis Riders si els mires pel darrera.
A part d'això i d'augmentar la potencia del bluetooth en el 2 son iguals.
Abans de fer res, t'aconsellaria que provessis tant el suport con el Rider en la moto d'algun company que tingui el 1 per veure si falla el suport o el Rider, així sabràs qui falla.
A vegades, però, cal netejar amb esperit de vi i un palet de netejar les orelles, els contactes tant del un com del altre.
VVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Tinc el TT Rider v1 amb el seu soport acollat al soport de Touratech. Ara em va de conya i sempre s’està carregant quan el col•loco sobre d’ell.
Bulttaco11, si mai coincidim no tinc cap inconvenient en que provis el teu TT Rider en el meu soport, així podràs sortir de dubtes.
Salutacions.
Bulttaco11, si mai coincidim no tinc cap inconvenient en que provis el teu TT Rider en el meu soport, així podràs sortir de dubtes.
Salutacions.
Salutacions moteres.
-
- Presentats