proxim dia 11 de febrer
Moderador: Airald
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
proxim dia 11 de febrer
Be, aquest proper dia 11 diumenge, algú li vindria de gust fer una ruta pel Bergedà? visita de les fonts del Llobregat a Castellar de nug, St. LLorens del Morunys, una bona coca de sucre a Cercs,ja ho concretarem.
Qui s'anima?
Qui s'anima?
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 08, 2007 3:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Pere
- Presentats
- JoanF
- Presentats
- Pere
- Presentats
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
A veure Marcelino i Tolomeo... ja sabeu quin dia serà ?
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:!: i Vvvvsss
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- JoanF
- Presentats
- Pere
- Presentats
No pasa res Joan, per aixó jo seguia insistin...........JoanF ha escrit:Fin ara no m'he adonat que t'ha avia anomenat JORDI :oops: :oops: :oops: :oops:PereBMW ha escrit:JoanF ha escrit:Deus de voler dir l'11 de febrer, oi Jordi :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Mil disculpes.
i sí, si algú s'anima serà el diumenge 11
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Hola!!! Ja m´agradaria fer aquesta ruta amb moto, conec la zona però hi he anat unes dues o tres vegades amb cotxe. Però ara entre examens, calçotada, Ulldemolins i més calçotades ja no tinc diumenge lliure fins l´11, si però de març. Ja hem passat del 11 de gener al 11 de març en un moment, ja, ja.
Ah! Pere et deixes els crusants gegants de Castellar de N´Hug i els fuets de 2 metres, ummmm, que bons!!! Mentre baixes de Castellar cap a les Fonts del Llobregat a peu pel caminet que hi ha, és un bon moment per anar fent mossegadetes al fuet, je, je.
Ah! Pere et deixes els crusants gegants de Castellar de N´Hug i els fuets de 2 metres, ummmm, que bons!!! Mentre baixes de Castellar cap a les Fonts del Llobregat a peu pel caminet que hi ha, és un bon moment per anar fent mossegadetes al fuet, je, je.
- Pere
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Re: proxim dia 11 de febrer
Recupero el post de PereBMW per fer la ruta que propossa un dels propers caps de semana.PereBMW ha escrit:Be, aquest proper dia 11 diumenge, algú li vindria de gust fer una ruta pel Bergedà? visita de les fonts del Llobregat a Castellar de nug, St. LLorens del Morunys, una bona coca de sucre a Cercs,ja ho concretarem.
Qui s'anima?
Qui s'anima??
Quan tingui un moment faig una proposta de ruta del Valles fins a Berga
Salutacions
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
CAP DE SETMANA AL SOLET DE TARRAGONA, SENSE MOTO
Aquest dissabte varem anar a buscar una mica de sol, peró ho hem fet amb el cotxe.
Volíam anar cap a la Costa Brava, peró cuand varem sortir el dissabte matí el sistema MQNH ens va fer girar cua i anar en direcció sud, on el temps semblava més agradable.
Al final varem parar a Salou, perque en aquesta época está tranquil, MOLT TRANQUIL
Ens hem empatat de brisa marina, llegir el diari al "solete" , es a dir, hem fet un cap de setmana de pre-jubilats ( només un de tant en tant, val???
Os deixo unes fotos.
Desde l'habitació de l'hotel

No sé si l'eclipsi del que s'ha parlat aquest díes va ser dissabte tarda, però la foto va sortir així ( a lo millor es un poltergeist ?)

La Carme, en plena fotosíntesi, transformant la llum solar en energía.

Una salutació,
Rafa
Perdó, que m'he equivocat de post, ya ho he passat al corresponent.
Rfa
Volíam anar cap a la Costa Brava, peró cuand varem sortir el dissabte matí el sistema MQNH ens va fer girar cua i anar en direcció sud, on el temps semblava més agradable.
Al final varem parar a Salou, perque en aquesta época está tranquil, MOLT TRANQUIL
Ens hem empatat de brisa marina, llegir el diari al "solete" , es a dir, hem fet un cap de setmana de pre-jubilats ( només un de tant en tant, val???
Os deixo unes fotos.
Desde l'habitació de l'hotel

No sé si l'eclipsi del que s'ha parlat aquest díes va ser dissabte tarda, però la foto va sortir així ( a lo millor es un poltergeist ?)

La Carme, en plena fotosíntesi, transformant la llum solar en energía.

Una salutació,
Rafa
Perdó, que m'he equivocat de post, ya ho he passat al corresponent.
Rfa
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Ostres Pere!!!
Em sap molt de greu, però aquest Diumenge estic totalment ocupat!!! :oops: :oops: :oops:
La ruta que proposes és magnífica. L'últim cop que vem estar per aquesta zona, ho vem fer molt ben acompanyats...En Gerard i l'Anna, en Quim i l'Eli, i en Manolo i la Neus.
Apa doncs, a disfrutar-ho!!!

Em sap molt de greu, però aquest Diumenge estic totalment ocupat!!! :oops: :oops: :oops:
La ruta que proposes és magnífica. L'últim cop que vem estar per aquesta zona, ho vem fer molt ben acompanyats...En Gerard i l'Anna, en Quim i l'Eli, i en Manolo i la Neus.
Apa doncs, a disfrutar-ho!!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Sortides el 10 de març i l'11 de març?????? Caram! Aquest cap de setmana està ben atapeit, jejeje. Jo em voldria apuntar a una de les dues, així em presento en societat, jijiji, que ja toca! :D Encara em queda decidir-me :P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Això no és de l'11 de febrer????
Estic perdut, perdut :oops:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
No ets tu.... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9stromkel ha escrit:Això no és de l'11 de febrer????
Son aquesta colla, en Pere va posar aquest post per sortir el dia 11 de febrer, no de març... :D :D :D :D
:!: i Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Mira que sou TIKISMIKIS ..... que me don una mes que un altra ????... no ve d'un pam!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:Anna ha escrit:No ets tu.... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9stromkel ha escrit:Això no és de l'11 de febrer????
Son aquesta colla, en Pere va posar aquest post per sortir el dia 11 de febrer, no de març... :D :D :D :D
:!: i Vvvvssss
V'sssssss
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: proxim dia 11 de febrer
Serà una ruta molt TAT? Quina durada es preveu? A veure aquest fantàstic organitzador, que concreti una mica més, jejejjee.PereBMW ha escrit:Be, aquest proper dia 11 diumenge, algú li vindria de gust fer una ruta pel Bergedà? visita de les fonts del Llobregat a Castellar de nug, St. LLorens del Morunys, una bona coca de sucre a Cercs,ja ho concretarem.
Qui s'anima?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos