Entrada
Autor: ARBE » dj. gen. 08, 2009 9:39 am
sobre el primer mort al Argentina-Xile 2009,
El motorista francés Pascal Terry, participante en el Dakar 2009, falleció a consecuencia de un edema pulmonar en la madrugada del lunes, y aunque había accionado la baliza de emergencia en la tarde del domingo, su búsqueda no comenzó hasta el día siguiente, informa el diario argentino Clarín .
Patètic, lamentable, trist... l'organització va rebre la notícia que s'havia perdut via França, el màxim responsable ja va dir llavors que alguna cosa fallava si primer s'entera França que ells que s'ha perdut un participant...
Bé, la imatge de les motos pagantse el peatge a l'autopista individualment crec que diu molt de com esta fent les coses ASO, centrada únicament en el negoci tragiversant totalment l'esperit del Dakar, començatn per mantenir el nom en eun altre continent... i em costa molt escriure sense posar barbaritats. Pot haver-hi responsabilitat judicial en aquesta mort ?
Em sembla d'una curtor de mires difícil d'entendre, desde el punt de vista empresarial, que hagin perdut l'oportunitat de forjar una nova marca, amb un altre nom diferent del Dakar, per una proba al continent americà, aprofitant la inèrcia d'haver de traslladar la proba Africana allà, i ja tenen dos competicions made in ASO, el Dakar i el "Dakar patagonio" , després es poden vendre un dels esdeveniments, o explotarlo, canviant la data d'un d'ells al Juny, per exemple.
També em sembla d'una falta d'estètica, d'estil, de màrketing, de categoria, deixar que els vehicles que han pagat xifres astronòmiques per participar acabin desparramats en un peatge d'autopista pagant... Jo sense tenir ni puta idea de res, penso que d'haver estat a l'organització no hagués deixat que es veiés una cosa així, hagués parlat amb la concesionària, hagués negociat un preu, i hagués obert al peatge una via exclusiva a participants del dakar, instal·lant-hi un pòrtic publicitari, ón la premsa hagués tret imatges per ser un fet insòlit i s'hagués recollit més pasta per publicitat que el que pugués costar el peatge, al marge de no donar una imatge de papanates.
-----------