:oops:
Estic entre aquest o el Nolan 103, no se que fer
Moderador: Airald
He trobat les dades de la botigajoanst3 ha escrit:De la botiga no se el nom exacte. Esta al costat de AMR, avans d'arrivar al centre a ma dreta. Son els venedors oficials de Alpinestar i Schubert, i el C3 el venen a 430,00 €.
Son molts cales,no? no se a quin preu es ven per el principat....
Mirat a Sinfer Moto, a Manresa, potser que ara per telefon el preu no tel daran amb el descompte total que hi facin, perquè els hi van estirar les orelles degut a les queixes d'altres distribuidors de Schubert, però jo vaig comprar el meu i sortia igual o millor que a Andorra, (si no recordo malament 360 eur. ), i millor que el preu és el servei i el tracte.joanst3 ha escrit:De la botiga no se el nom exacte. Esta al costat de AMR, avans d'arrivar al centre a ma dreta. Son els venedors oficials de Alpinestar i Schubert, i el C3 el venen a 430,00 €.
Son molts cales,no? no se a quin preu es ven per el principat....
Ja t'has mirat el Shoei Multitech?? Es el que porto ara (segons el dia, es clar), però es el millor que m'he posat al cap des que vaig abandonar el Arai integral.JoanF ha escrit:Jo també hi estic molt calent de comprar-lo. Quin preu te el C3 i en quina botiga el vas veure. (si no és massa demanar)
:oops:
Estic entre aquest o el Nolan 103, no se que fer