Canvi de Moto, un fet
Moderador: Airald
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Canvi de Moto, un fet
Bon any a tothom..
Ja es un fet, m'he canviat la moto F650GS per una F800GS, la veritat és que el canvi es total....
Si n'aclaro com ho he de fer,.. penjaré una foto,... o millor no... ja la us l'ensenyaré a la sotida d'aquest mes de Gener
Al final,... el tió no ha anat tant malament !!!!
Una abraçada a tothom i bons reis...
Ja es un fet, m'he canviat la moto F650GS per una F800GS, la veritat és que el canvi es total....
Si n'aclaro com ho he de fer,.. penjaré una foto,... o millor no... ja la us l'ensenyaré a la sotida d'aquest mes de Gener
Al final,... el tió no ha anat tant malament !!!!
Una abraçada a tothom i bons reis...
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Si que has fet bondat perquè et portin aquest pedasso moto, que com bé t'ha dit en Steelman.....
Per aqui el fòrum en volten dues. Aviam si la teva la veiem aviat. A la calçotada potser? :form
Si jo ara mateix me n'hagués de comprar una, em comprava aquesta. :D Al menys es pot fer una mica el cabra, que amb la que tinc..... :?Steelman ha escrit:La F800GS es un bona moto!!!
.............
Per aqui el fòrum en volten dues. Aviam si la teva la veiem aviat. A la calçotada potser? :form

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Ja vaig dir jo que al Steelman sel veu a venir... ja vaig dir que al proper 28-Des no hi arriba amb la moreneta (és que m'hi jugo un sopar)... que el runrun mental aquest m'és familiar....Steelman ha escrit:La F800GS es un bona moto!!!
Si no fos pq viatjar a duo en aquesta moto ho veig una mica just..seria una excelent opcio de futur!!
la veurem a la calçotada??
Vs
d'allò... Jordi Ponsa... si de cas mira de no llençar el bastó amb que vas picar al tió, per si te l'hem de demanar d'aquí un temps.
-----------
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
-
- Presentats
- Entrades: 21
- Membre des de: dv. nov. 28, 2008 1:28 pm
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Fotos de la Moto
Bona tarda de Reis..
Finalment amb el meu germà,... crec que he aconseguit possar-hi una foto... realment la informàtica no es el meu camp.
La foto està feta a Tossa de Mar... i falten les maletes laterals, però en definitiva ja hi ha moto.
Com deia el Sagal.. no foto no moto.... ara ja no ho pot dir....
Pels que començeu a treballar demà,. jo entre altres,.. que sigui el mes suau possible....
Salut

Finalment amb el meu germà,... crec que he aconseguit possar-hi una foto... realment la informàtica no es el meu camp.
La foto està feta a Tossa de Mar... i falten les maletes laterals, però en definitiva ja hi ha moto.
Pels que començeu a treballar demà,. jo entre altres,.. que sigui el mes suau possible....
Salut

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Fotos de la Moto
El que m'agrada més és la bola per portar remolc :lol: :lol: :lol: :b9 :b9Jordi Ponsa ha escrit:Bona tarda de Reis..
Salut

- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- PERE GROS