JoanF ha escrit:Unes preguntes sr. Pere.
Si el GPS, i tots aquets artiluguis em marquen la ruta per l'est del país. Perqué tu vares triar la ruta de l'oest. Potser perqué tenies que recollir la sra. per allí, i ja vares pujar per aquest costat de la costa?
Amb quin presupost +/- es te comptar per fer tot això :oops: :oops:
Saps que Joan, t’explicaré la veritat del viatge.
No va gaire lluny de unes ganes boges de fer-lo, feia 7 o 8 anys que hi pensaba, sense preparar absolutament res, nomes pensava amb el viatge, estic molt cansat de tenir l'agenda organitzada a dues i tres setmanes vista, i aquest va ser un dels motius de fer el viatge, saben don surto, a on vaig!!! com...........? ja ho veurem,!!
També va ser aquest desig que em va portar a fer aquest viatge amb solitari, ja que penso hauria set molt difícil que ningú si hagués avingut.
El meu pressupost va ser contant també els dies que la Milu va ser amb mi no mes de 3000 €, contant la roda que vaig canviar a Alta, i pensa que la gasolina a Norge, anava a 1,80€ i aquí 1,30€. També dir-te que vaig portar un pressupost força auster.
Doncs au home animat i amunt a si necessites res per preparar el viatge nomes falta que m’ho diguis, igual m’hi apunto.
Salut i Km.

DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.