L'importància de l'ABS
Moderador: Airald
- Burgmuppet
- Presentats
- Entrades: 125
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:34 am
- Ubicació: Reus
L'importància de l'ABS
Un exemple molt gràfic de l'utilitat de l'ABS ....
http://www.diariomotor.com/2007/01/30/l ... oto-video/
http://www.diariomotor.com/2007/01/30/l ... oto-video/
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
En les dues motos que he tingut, he clavat la roda de davant a velocitats curtes per frenar massa fort en un moment de perill, cosa que ha implicat caure a terra. En els dos casos no m'he fet mal (alguna rascadeta o algun morat) però sempre he fet malbé quelcom de la moto i m'he endut un ensurt. Així que la pròxima que em compro serà amb ABS! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- David
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:35 am
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Clarament una opció molt més econòmica, jajajajaDAVID ha escrit:Jo crec que em posaré les rodetes laterals aquestes del que no porta ABS, aixi si algun dia foto una frenada bestia de passada em marco unes creuades espectaculars, i sense caure :mrgreen:
Salut i Vsss
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Album de fotos
Album de fotos
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Jo m'apunto a les rodetes, que per cert, amb rodetes i tot, quins co***ns que es tenen que tenir per fer aixó.DAVID ha escrit:Jo crec que em posaré les rodetes laterals aquestes del que no porta ABS, aixi si algun dia foto una frenada bestia de passada em marco unes creuades espectaculars, i sense caure :mrgreen:
Salut i Vsss
M'he quedat pasmao.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
- Jumperracing
- Presentats
- Entrades: 77
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
- Ubicació: Girona
ABS
Vaig tenir una R1100RT amb ABS durant 7 anys. Sovint aprofitava les característiques de la frenada amb ABS fent-lo servir com una eina més de conducció. Mai, repeteixo, mai em va fallar res. Perfecte.
Ara amb la K1200GT disposo d'una frenada molt millor i un ABS encara més sofisticat, tampoc m'ha donat cap problema, només funciona i prou.
Tinc un amic que té una F800S, sortim plegats i no he vist mai que se li hagi parat la moto i no m'ho ha comentat mai que li hagi passat. En Jesus, un amic meu va tenir una R1150RS també amb ABS, no sap que són els problemes amb l'ABS, tampoc amb la K1200GT actual. En Fons, un altre amic amb una R1200R tampoc.
Qui és que té problemes amb una BMW?, els meus amics i jo no. No serà un virus anti BMW el que corre per internet?, això també li passa a Microsoft (això sí, aquest si que es para).
[No soc accionista ni comissionista de BMW]
[A la R65LS que encara tinc a casa tampoc li va fallar mai l'ABS: NO EN TE!]
Ara amb la K1200GT disposo d'una frenada molt millor i un ABS encara més sofisticat, tampoc m'ha donat cap problema, només funciona i prou.
Tinc un amic que té una F800S, sortim plegats i no he vist mai que se li hagi parat la moto i no m'ho ha comentat mai que li hagi passat. En Jesus, un amic meu va tenir una R1150RS també amb ABS, no sap que són els problemes amb l'ABS, tampoc amb la K1200GT actual. En Fons, un altre amic amb una R1200R tampoc.
Qui és que té problemes amb una BMW?, els meus amics i jo no. No serà un virus anti BMW el que corre per internet?, això també li passa a Microsoft (això sí, aquest si que es para).
[No soc accionista ni comissionista de BMW]
[A la R65LS que encara tinc a casa tampoc li va fallar mai l'ABS: NO EN TE!]
Jumperracing!
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
..i dius que el problema es que es conecta sol? :shock: :shock: :shock:JoanF ha escrit:Doncs jo en una coversa amb gent del foro discrepaen molt de l'ABS,
diuen que hi ha problemes(de vegades) que es conecta sol??
Mes bé deuria ser ( el problema) que es desconectés ell solet i sense avisar. De tota manera, com diu el Randy, si el problema es per un defecte d'una marca en concret, aixó no deuria ser decisiu per decidir si el ABS es efectiu o no. Quan funciona, es efectiu, i molt efectiu.
Per cert, la meva BMW no es para i l'ABS no falla. Mes be, m'ha tret d'algún que altre ensurt que no se jo com l'hagues solventat sense ell.
Tampoc soc accionista de BMW; les coses son com son.
... eppur si muove.!!!
- Jumperracing
- Presentats
- Entrades: 77
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
- Ubicació: Girona
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Els comentaris anti-abs nomès els fan dos persones, els que fan servir la moto en circuits tancats i els agrada clavar roda , i jugar ells amb el domini de la maquina, i dels que tenen enveja i no s'en poden pagar un.
No dubteu de l'abs!
Ah! jo vaig probar la moto aquesta amb les rodetes en una trobada de bmw. Una canyaa!!! primer sense abs i despres amb. Quin gust poder donar gas a fons i clavar en sec sense cap tipus de perill.
No dubteu de l'abs!
Ah! jo vaig probar la moto aquesta amb les rodetes en una trobada de bmw. Una canyaa!!! primer sense abs i despres amb. Quin gust poder donar gas a fons i clavar en sec sense cap tipus de perill.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
ABS SI?
ABS NO?
Jo crec que no tans sols depen de si ets un "cremat" i entres a circuit a correr.
També pots que facis moltes pistes o carreteres en molt mal estat (clots,bonys,...) i aleshores l´ABS no es el millor company.
Per utilitzar la moto en carreteres normal (o estat acceptable),ciutat,...doncs l´ABS jo crec que es si no el millor, un dels mes gran dels invents.
Pero per aquest altres casos doncs no crec que sigui tan necessari, inclus diria que a vegades es perillos tenir-lo ;)
Vs
ABS NO?
Jo crec que no tans sols depen de si ets un "cremat" i entres a circuit a correr.
També pots que facis moltes pistes o carreteres en molt mal estat (clots,bonys,...) i aleshores l´ABS no es el millor company.
Per utilitzar la moto en carreteres normal (o estat acceptable),ciutat,...doncs l´ABS jo crec que es si no el millor, un dels mes gran dels invents.
Pero per aquest altres casos doncs no crec que sigui tan necessari, inclus diria que a vegades es perillos tenir-lo ;)
Vs
Ex ...moltes coses
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Buenoo,
Ho dirè d'una altre manera, qui fagi servir la moto de hobbie nomès, és més divertit sense abs, però qui la fagi servir pel dia a dia tb.. Si s'ho pot permetre , doncs que no dubti d'abs.
Jo per lo menys, si ho puc evitar, mai mès una moto sense abs, un ensurt a la carretera combinat amb un dia poc fi, de seguida tens la roda devantera clavada. Si ho tenen tots els cotxes que tenen cuatre rodes, mès falta li fa a les motos que nomès s'aguanta per dos.
De veritat, l'abs pel dia a dia, hauria de ser com el casc. Quantes vegades t'ha salvat d'apurus el casc? poques o cap, pero sempre esta allà per si de cas, i quan ho fa ben bè que li dones les gràcies.
Ho dirè d'una altre manera, qui fagi servir la moto de hobbie nomès, és més divertit sense abs, però qui la fagi servir pel dia a dia tb.. Si s'ho pot permetre , doncs que no dubti d'abs.
Jo per lo menys, si ho puc evitar, mai mès una moto sense abs, un ensurt a la carretera combinat amb un dia poc fi, de seguida tens la roda devantera clavada. Si ho tenen tots els cotxes que tenen cuatre rodes, mès falta li fa a les motos que nomès s'aguanta per dos.
De veritat, l'abs pel dia a dia, hauria de ser com el casc. Quantes vegades t'ha salvat d'apurus el casc? poques o cap, pero sempre esta allà per si de cas, i quan ho fa ben bè que li dones les gràcies.
- Randy-650
- Presentats
L'altre dia llegia en una revista de motos que quan contractes l'asegurança nova si dius que portes ABS al moto et claven molt més que si no dius res. Es veu que portar ABS incita a fer "curses".
No m'ho puc creure, però juro que ho miraré via telefònica en certes companyies. Ja os informaré més endavant.
:evil:
No m'ho puc creure, però juro que ho miraré via telefònica en certes companyies. Ja os informaré més endavant.
:evil:

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
No acabo de trobar el cas en que l'ABS pugui resultar perillos... Un sistema que t'acurta la frenada sempre és un avantatge, no? Me'n podries fer cinc cèntims?Steelman ha escrit:Pero per aquest altres casos doncs no crec que sigui tan necessari, inclus diria que a vegades es perillos tenir-lo ;)
Album de fotos
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Contacta: