Les opinions que deiem eren aquestes:
Des d´aquest més de Juliol i a artir de 10.599€ ja es pot adquirir la DN-01.
Particularment la trobo MOOOOOLT cara.
Tenim en compte que la Deu-700 que comparteix motor ara esta de promocio per menys de 8500€!!
CARISSSSSSSIIIIIMMMMMMMAAAAAAA !!!!!!
La novetat es paga.
I segons he sentit dir a tothom que l'ha provada, NO se la pensa comprar ningú.![]()
ESTEM DAVANT ALTRE FIASCO DE HONDA? :roll:
Jo que la he provada,et dono la confirmaciò de que es una moto????? :roll: per postres es carisima per la moto que es.La Tensi la volia per els problemas que tè amb el peu i la mà,per ja no la vol.
L´embrage(buscarem una moto,que tingui l´embragatge hidraulic) i el cambi de marxes(farem un invent).
La DN-01,com diu el Randy,sino es una pifiada d´Honda,i si no ja ho serà
Holaaaaaa,
Jo no la he provada aquesta nova moto, però m'hi he pogut seure i comprovar que la posició de conducció no esta feta per a mi. Els peus reposen massa endavant.
Tot i el preu, jo penso que en vendran unes quantes, especialment per el canvi que porta i potser per la novetat. No la veig, de moment, com un fracas total.
Ja ho sentirem a dir....
Bones!!!
Es cara, potser com a resultat de voler-la fer exclusiva, però també hem de tenir en compte que la Piaggio de 3 rodes (125cc) està sobre el milio de peles, i la BMW C1 en el seu dia també, així com algunes scooters que les trobo una mica cares per lo que són...
I a cas no és cara una Goldwing pel que dona?? Pel mateix preu tens un cotxe amb tots els accessòris havuts i per haver i un consum de 5lts... el mòn de la moto, que és car.
Per cert, la moto m'agrada però no la compraria!
Fins aviat!
És una altre pifiada de Honda doncs la DN-1 o no? Perquè jo encara no n'he vista cap circulant!!!! :shock:ahir en vaig veure una, no la vaig veure en detall, però no m'agrada gens... primer perque no es ni "chicha ni limoná" segon perqué fa soroll a scooter, deu ser per el canvi, perque la deauville sona molt bé...
respecte al preu, jo no la trobo cara, si tenim en compte que un scooter 125 costa més de 3000€, n¡hi han de 500cc que costen més de 5000€... i que per exemple la diferencia entre la FJR normal i la de canvi semiautomatic son uns 2000€ doncs el preu ja es el que toca respecte a la deauville.... un altre cosa es que totes les motos son cares, però aquesta en concret la trobo dins dels limits de lo que hi ha ara al mercat...
jo tampoc me la compraré...