ESTE DISPOSITIVO YA SE ESTÁ UTLIZANDO EN SABADELL.(fase de pruebas).
ESTA SIENDO UTILIZADO EN EL EIX MACIA, GRAN VIA, Y CARRETERA DE BARCELONA,
(último tramo).
Mil ulls, doncs......

:evil: :evil:
Moderador: Airald
No donguis idees en public, no sigui cas que els mossos et vinguin a fer una visita a casa teva :shock: :shock: :shock: Com aquells que fan el bestia, es graban amb video i despres el penjant al "jotube". Per si de cas, saps.Vini ha escrit:Aurem de cambiar les bombetas de la matricula,per unas de mes potens i variar el angle(no de la matricula)(aixo ja t'enxampen,que ja ho saben)si no de las mateixas bombetas(jo estic provant amb el flach de la camera),per trovar el angle exacte perque no sirti la matrcuila per exces lluminic.
si, doncs algu s'ho ha pres en serio, aquesta tarda a Port de la Selva, un paio em comenta que a Sabadell stan posant radars als cubells d'escombreries juajuajua, hi ha una cadena d'amails circulant per l'empordà que carda por juajuajua quin crack estas fet !!! :lol: :lol:gs12 red ha escrit:Agafem-s´ho en conya..... Un cubell d´escombraries així tan solitari ....duraria dues hores..... el primer peató observador...... s´el enduria cap a casa per ficar-hi la brossa del pati i de passada máquina de retratar gratis. je, je