Suport camera de fotos
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Tú, pallasso, mira la web de 2TMoto, home! :lol:Randy-650 ha escrit:Una consulta als entesos: quin suport recomaneu? em sembla que el miquelpericas i jo anem una mica perduts amb el tema. :oops:
Alguna web que els vengui per internet?
http://www.2tmoto.com/home.php?cat=3052

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo compro sempre aquí :
http://www.terra4x4.com/index.php?pag=tienda&fam=RAM
Però si ho tenen a 2Tmoto em queda mes aprop per recollir.
Vsssss
007
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
Sí, aniré a 2Tmoto personalment. :DJames Bond ha escrit:Jo compro sempre aquí :
Vsssss
007
Quin em recomaneu, que sigui llarg? :shock:

- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Això de parlar de mesures d'allargada es una mica complicat, ja saps que 18 cms no sempre son 18 cms. :twisted:
Millor que vagis allà i et miris els suports personalment i per els ancoratges caldrà que miris a on de la moto els cols posar i la manera de subjectar-lo.
Quan siguis allà sortiràs de dubtes :D
Vsssss
007
Millor que vagis allà i et miris els suports personalment i per els ancoratges caldrà que miris a on de la moto els cols posar i la manera de subjectar-lo.
Quan siguis allà sortiràs de dubtes :D
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Mira'm si us plau si tenen aquesta referència, si la tenen la l'aniria a buscar jo mateix. Es la que es va carregar el meu nebot. GràciesRandy-650 ha escrit:Val, el dilluns dia 9 hi aniré personalment, aviam si quadro l'agenda. :D
http://www.terra4x4.com/index.php?pag=a ... delo=B-272

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
Ja ho miraré. Referència RAM B-272. Ja et diré quelcom.James Bond ha escrit:Mira'm si us plau si tenen aquesta referència, si la tenen la l'aniria a buscar jo mateix. Es la que es va carregar el meu nebot. GràciesRandy-650 ha escrit:Val, el dilluns dia 9 hi aniré personalment, aviam si quadro l'agenda. :D

- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo també vaig comprar els suports per la PDA aquí. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo els porto en un suport al manillar i no es mouen gaire, pots veure-ho amb videos que tinc (mira el post de la primera sortida despres de reis)jb500 ha escrit:holaaa
probeu abans com li afecten les vibracions, no sigui que despres, al mirar els videos, es mogui hasta la tele i no es vegi res... ho dic per experiencia propia amb la btt :-)))
v'sss
Ex ...moltes coses
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Per anar aclarint el tema:
Aquest producte de HAMA, està al seu catàleg d’alemanya, però no al del importador de Espanya.
Sobre les mides de la "sabatilla" (perdoneu, però no en tinc ni idea de com es diu), es la petita, que segons he vist hi ha d’altres marques que la comercialitzen.
M’han de respondre si es pot treure a millor preu a traves de l’importador de Hama, però d’entrada es difícil, especialment si només en demanem 4.
Quina compra conjunta mes ridícula :oops:
Ja direu si algu més en vol.
:P :P :P
Per anar aclarint el tema:
Aquest producte de HAMA, està al seu catàleg d’alemanya, però no al del importador de Espanya.
Sobre les mides de la "sabatilla" (perdoneu, però no en tinc ni idea de com es diu), es la petita, que segons he vist hi ha d’altres marques que la comercialitzen.
M’han de respondre si es pot treure a millor preu a traves de l’importador de Hama, però d’entrada es difícil, especialment si només en demanem 4.
Quina compra conjunta mes ridícula :oops:
Ja direu si algu més en vol.
Sort,
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Carletsfz6
- Presentats
- Entrades: 182
- Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
- Ubicació: Picamoixons
- Contacta:
Jo tmb vull un!! serveix per totes les cameres tant de video com de fotos?
Llista:
James Bond
Albert
Randy
Miquelpericas
Steelman
Siono1000
Carletsfz6
*Siono te he apuntat jo pk te he vist k ho deies ok.
Llista:
James Bond
Albert
Randy
Miquelpericas
Steelman
Siono1000
Carletsfz6
*Siono te he apuntat jo pk te he vist k ho deies ok.
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Doncs bé, ahir vaig tenir reposta de una casa de fotografia que conec. Em diuen que no seria problema demanar-los, però que poden tardar temps, demanar-ne un minim de (6 Això ja no es problema) i que sortirien a 33,30 Eur cada un. Vist això, si no hi ha cap novetat, la setmana que ve en demaré 7 a 2T Moto.
Gràcies.
Doncs bé, ahir vaig tenir reposta de una casa de fotografia que conec. Em diuen que no seria problema demanar-los, però que poden tardar temps, demanar-ne un minim de (6 Això ja no es problema) i que sortirien a 33,30 Eur cada un. Vist això, si no hi ha cap novetat, la setmana que ve en demaré 7 a 2T Moto.
Gràcies.
Sort,
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Randy-650
- Presentats
Bé, avui he anat a la botiga 2TMoto, a Mollet, i he preguntat sobre un braç de con.nexió i un anclatge pel suport Hama amb videopatilla escamotejable.
M'ha ensenyat els suports Wunderlich, i una platina d'alumini d'aproximadament 10 centimetres x 5 centimetres on va la videopatilla Hama. El preu total era uns 190€, i aleshores l'hi he dit que el company PEP1600 ho té muntat en suports RAM, i com que no s'ho creia hem obert la web de mototurisme i hem vist les fotos, i el dependent s'ha ficat les mans al cap. :shock:
No he comprat res fins que no vegi el suport del Pep, doncs en teoria la videopatilla Hama NO està preparada per anar a un suport Ram. M'ha preguntat si li va bé, si no li cau, i clar, no he sabut respondre'l, fins que no vegi al Pep..... :roll:
Continuarem investigant...... :shock:
M'ha ensenyat els suports Wunderlich, i una platina d'alumini d'aproximadament 10 centimetres x 5 centimetres on va la videopatilla Hama. El preu total era uns 190€, i aleshores l'hi he dit que el company PEP1600 ho té muntat en suports RAM, i com que no s'ho creia hem obert la web de mototurisme i hem vist les fotos, i el dependent s'ha ficat les mans al cap. :shock:
No he comprat res fins que no vegi el suport del Pep, doncs en teoria la videopatilla Hama NO està preparada per anar a un suport Ram. M'ha preguntat si li va bé, si no li cau, i clar, no he sabut respondre'l, fins que no vegi al Pep..... :roll:

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Randy-650 ha escrit:Bé, avui he anat a la botiga 2TMoto, a Mollet, i he preguntat sobre un braç de con.nexió i un anclatge pel suport Hama amb videopatilla escamotejable.
Jo vaig fer un petit invent perquè ja tenia el suport, et puc assegurar que abans es caura el manillar que la camara :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
De totes maneres et surt més acompte el suport Ram amb l´adaptador següent
http://www.terra4x4.com/index.php?pag=a ... lo=B-202-B
Crec que el James Bond et pot informar millor
:roll: :roll:
Dwssss