Tour Ducati
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Tour Ducati
De la mateixa que altres marques DUCATI tambe deix els seus models peer a poder ser provats
en aquesta web hi ha els dies i llocs on es poden provar
http://www.ducati.com/od/desmotron/es/n ... wsId=26641
en aquesta web hi ha els dies i llocs on es poden provar
http://www.ducati.com/od/desmotron/es/n ... wsId=26641
Ex ...moltes coses
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Bravo
- Presentats
Home, el dubte ofen...:shock: :shock:Steelman ha escrit:I pq no? No t´agraden les motos? A MI SIBravo ha escrit:Com va dir Julio Cesar quan va ser assassinat, et dic "TU QUOQUE, FILII MII"
O sigui... Tú també amb la TRUCATI?
I les DUCATIS son molt maques, y si em deixen provar la GT1000 o la Hypermotard....
I és clar que m'agraden, i les DUCATI m'agraden molt i molt, però al meu poble diuen allò de "Lo poco engancha y lo mucho empacha"
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 24, 2009 6:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Bravo ha escrit:
I és clar que m'agraden, però al meu poble diuen allò de "Lo poco engancha y lo mucho empacha"![]()
Doncs mira aixo tambe penso jo ...
Per aixo no cal provar una HONDA o una SUZUKI que n´hi ha molt i ja s´en parla prou
Aixi que de les DUCATI que s´opina molt i s´en parla poc...m´agradaria probar-les ;)
Ex ...moltes coses
- Bravo
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Bravo
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
doncs demà en tindràs més d'una al teu abast o sigui que...................Steelman ha escrit:Bravo ha escrit:
I és clar que m'agraden, però al meu poble diuen allò de "Lo poco engancha y lo mucho empacha"![]()
Per aixo no cal provar una HONDA o una SUZUKI que n´hi ha molt i ja s´en parla prou
Aixi que de les DUCATI que s´opina molt i s´en parla poc...m´agradaria probar-les ;)
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Bravo
- Presentats
Xurrumeka ha escrit:doncs demà en tindràs més d'una al teu abast o sigui que...................Steelman ha escrit:Bravo ha escrit:
I a mí me la deixaràs, María, i a mí? i a míiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii? :!:
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No es per res, però al Jordi em sembla que la teva Monster l'hi quedarà petita!!!!!!! :mrgreen:Xurrumeka ha escrit:
doncs demà en tindràs més d'una al teu abast o sigui que...................
Un dia va pujar a la meva Bandit, al Delta de l'Ebre l'any passat, i jo m'el mirava i pensava........quina moto més petitona que tinc!!!! :b9

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Doncs ho podem mirar a veure que surt. En tot cas Jordi no serà una prova com la que varem poder fer de les Honda, i es una llàstima...
EL DUCATI TOUR ESTÁ EN ESPAÑA
No siempre se dan las circunstancias que permitan a un aficionado dar un paseo con una moto tan exclusiva como una Ducati, por eso, para solventarlo y poder facilitar un primer contacto, Ducati ha diseñado un gran acontecimiento itinerante: el Ducati Tour.
Durante estas jornadas los aficionados pueden probar una gran variedad de modelos Ducati dando un tranquilo paseo por los alrededores de las distintas ciudades programadas.
... tenir l’oportunitat de provar una Ducati fent uns tranquil passeig per els voltants no sé si es una bona oportunitat de provar gaires coses.
:? :? :?
Doncs ho podem mirar a veure que surt. En tot cas Jordi no serà una prova com la que varem poder fer de les Honda, i es una llàstima...
EL DUCATI TOUR ESTÁ EN ESPAÑA
No siempre se dan las circunstancias que permitan a un aficionado dar un paseo con una moto tan exclusiva como una Ducati, por eso, para solventarlo y poder facilitar un primer contacto, Ducati ha diseñado un gran acontecimiento itinerante: el Ducati Tour.
Durante estas jornadas los aficionados pueden probar una gran variedad de modelos Ducati dando un tranquilo paseo por los alrededores de las distintas ciudades programadas.
... tenir l’oportunitat de provar una Ducati fent uns tranquil passeig per els voltants no sé si es una bona oportunitat de provar gaires coses.
:? :? :?
Sort,
- Bravo
- Presentats
OeeeeeeeeeeoeoeoeeeeeeeeeeeeXurrumeka ha escrit:VALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
:form :form :form :form
oeeeeeeeee
oeeeeeeeee
Oeeeeeeeeeeoeoeoeeeeeeeeeeee
oeeeeeeeee
oe
:ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant