esven yamaja R 600
Moderador: Airald
- Ramon
- Presentats
- Entrades: 243
- Membre des de: dt. nov. 11, 2008 12:57 pm
- Ubicació: Argentona
esven yamaja R 600
esven yamaja R 600
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: esven yamaja R 600
Ramon, ens tens que posar més dades home, Kms. any matriculació, extres, preu i si pots alguna foto millor.ramon more armengol ha escrit:esven yamaja R 600
Vinga fins demà

- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Al llegir això no he pogut escapar-me de fer una esclatada de riure! :b9Bravo ha escrit:Osti, tu. Sí que ets ràpid. Nomès portes 7 missatges i el seté ja és per vendre-n's la moto (i mai millor dit)...No sé, no sé. :evil:
Ramon, fes cas al Sagal.

- Sagal
- Presentats
He parlat em en Ramon More.
La moto és del seu fill, que va tenir un accident, res greu una mica de guix i ja corre, esta practicant per posar-nos unes fotos i llavors ens posara mes dades de la moto i preu i tot.
De totes maneres demà vindra a la sortida o sigui que si algu esta interesat podra parlar em ell.
Vinga gent fins demà que el dia pinta bé
La moto és del seu fill, que va tenir un accident, res greu una mica de guix i ja corre, esta practicant per posar-nos unes fotos i llavors ens posara mes dades de la moto i preu i tot.
De totes maneres demà vindra a la sortida o sigui que si algu esta interesat podra parlar em ell.
Vinga gent fins demà que el dia pinta bé

- Ramon
- Presentats
yamaha r6 del 2000
hola!sóc en ramon fill.la moto es del 2000, matricula 9207bcc.35000 km.vaig tenir un accident, fa un any.jo li e camviat les barres de la suspensió, tot el carenat, el silenciador, la llanta del davant (que es té de pintar, igual que les llantes),la llum del davant, el contaquilometres, la araña de la cupula, i potser em deixo algo.el que falta mes o menys per que la moto estigui del tot arreglada és, pintar les llantes i el dipòsit, cambiar el quit de transmisió, carburar bé el motor, neumàtics nous, l'estribera del costat del cambi, i potser alguna tonteria més.si em dieu el correu electrònic us envio les fotos.
- Ramon
- Presentats
yamaha r6 2000
perdoneu e dit l´ho del correu, perquè estic intentant baixar el programa per descarregar les fotos i no se que passa que no puc.o tornaré a probar, a veure si em surt.
- Sagal
- Presentats
Re: yamaha r6 del 2000
El més important quin preu?ramon more armengol ha escrit:hola!sóc en ramon fill.la moto es del 2000, matricula 9207bcc.35000 km.vaig tenir un accident, fa un any.jo li e camviat les barres de la suspensió, tot el carenat, el silenciador, la llanta del davant (que es té de pintar, igual que les llantes),la llum del davant, el contaquilometres, la araña de la cupula, i potser em deixo algo.el que falta mes o menys per que la moto estigui del tot arreglada és, pintar les llantes i el dipòsit, cambiar el quit de transmisió, carburar bé el motor, neumàtics nous, l'estribera del costat del cambi, i potser alguna tonteria més.si em dieu el correu electrònic us envio les fotos.

- Ramon
- Presentats
yamaha r6 del 2000
perdoneu, pensaba que el meu pare havia possat el preu.són 2000 euros i calculo que com a molt el que falta perque estigui arreglada del tot són 1000 euros.