HOLA A TOTHOM DE MOTOTURISME
Moderador: Airald
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Hola Xavier!!!
Contentíssim estic que segueixis l'afició del teu pare. Ara que ets tan jovenet, aprofita tots els consells que et pugui donar en Sharky, i així un dia, quan tu portis la teva propia Triumph...vull dir moto..., ja veuràs com et resultarà tot molt més fàcil.
Mentre arribi aquest moment tan especial, brindaré a la teva salut amb una ...COCA-COLA... :oops: :oops: :oops:
Per cert Xavier, quina moto t'agradaria tenir ara mateix???
Contentíssim estic que segueixis l'afició del teu pare. Ara que ets tan jovenet, aprofita tots els consells que et pugui donar en Sharky, i així un dia, quan tu portis la teva propia Triumph...vull dir moto..., ja veuràs com et resultarà tot molt més fàcil.
Mentre arribi aquest moment tan especial, brindaré a la teva salut amb una ...COCA-COLA... :oops: :oops: :oops:
Per cert Xavier, quina moto t'agradaria tenir ara mateix???
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- David
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:35 am
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Xavitiger ha escrit:Per cert Xavier, quina moto t'agradaria tenir ara mateix???
James_Bond ha escrit: Una Pan .... :D :D :D :D :D :D :D :D
A veure Ramon Xavier i David Xavier, que jo em referia a en Xavier, en Sharky Jr., el fill d'en Sharky...!!!DAVID ha escrit:O una varadero :castell
Salut i Vsss
És que sou com nens!!!
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es;
Xavi, es un plaer tenir-te com a partícep d'aquest fòrum... si et deixes orientar pel pare i pels molt experts motards que hi ha per aquí, de segur que un dia, gens llunyà, tu també en seràs un prudent i respectuós amb l'entorn, el millor de tots nosaltres...
ara permet que et doni oficialment la:

Mentre no arribi el moment de coneixer-te personalment rep una molt forta abraçada

V'ssssssssss i ràfagues
Xavi, es un plaer tenir-te com a partícep d'aquest fòrum... si et deixes orientar pel pare i pels molt experts motards que hi ha per aquí, de segur que un dia, gens llunyà, tu també en seràs un prudent i respectuós amb l'entorn, el millor de tots nosaltres...
ara permet que et doni oficialment la:

Mentre no arribi el moment de coneixer-te personalment rep una molt forta abraçada

V'ssssssssss i ràfagues
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Caram, caram!!!!! sharky_jr benvingut a aquesta colla de ganàpies.
Com s’assabenti el meu fill ( pollíKtala_jr) que algú de la seva edat (en te 10) ve a alguna sortida, jo em se d’una que tindrà que fer fotos des de la finestra de casa.
Algun dia podem fer una matinal amb tota aquesta nova generació. Podria ser molt curiós i divertit.
Espero coneixe’t aviat, Xavi.

Com s’assabenti el meu fill ( pollíKtala_jr) que algú de la seva edat (en te 10) ve a alguna sortida, jo em se d’una que tindrà que fer fotos des de la finestra de casa.
Algun dia podem fer una matinal amb tota aquesta nova generació. Podria ser molt curiós i divertit.
Espero coneixe’t aviat, Xavi.

- Jumperracing
- Presentats
- Entrades: 77
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
- Ubicació: Girona
- lemansotarres
- Presentats
- Entrades: 119
- Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
- Ubicació: Castellví de Rosanes
Salut, Sharky petit.
De ben segur ja es pot dir que ha arribat el El fill del mestre!!
Això és casa teva. Ja ho veus. Així és que ja hi pots gaudir amb "la clau i el duro".
Diu l'antiquíssim adagi que aquell qui arribi als estreps bé sabrà arribar al Cap Nord si s'ho proposa.
Benvingut, bon cavaller. Vells rutaires et saluden!!
P.d.: Per cert, no et deixis pas enredar per cap d'aquests ...vanitosos. Quan provis les sensacions d'una lemansota segur que les altres motos ni te les mires. I és que els seus ferros semblen les motos dels "caballitus", al costat dels dos grans pistons de la Moto Guzzi.
De ben segur ja es pot dir que ha arribat el El fill del mestre!!
Això és casa teva. Ja ho veus. Així és que ja hi pots gaudir amb "la clau i el duro".
Diu l'antiquíssim adagi que aquell qui arribi als estreps bé sabrà arribar al Cap Nord si s'ho proposa.
Benvingut, bon cavaller. Vells rutaires et saluden!!
P.d.: Per cert, no et deixis pas enredar per cap d'aquests ...vanitosos. Quan provis les sensacions d'una lemansota segur que les altres motos ni te les mires. I és que els seus ferros semblen les motos dels "caballitus", al costat dels dos grans pistons de la Moto Guzzi.
Suc al ferro.
- Cecitiger
- Presentats
- Entrades: 93
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:18 pm
- johnnyenglish
- Presentats
- Entrades: 25
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:25 am
- sharky_jr
- Presentats
- Entrades: 11
- Membre des de: dg. feb. 04, 2007 12:50 pm
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
sharky_jr ha escrit:M'agrada la Pan, pero la que realment voldria es la CBR 1000 RR Fireblade :roll: :roll:Xavitiger ha escrit:Per cert Xavier, quina moto t'agradaria tenir ara mateix???
Encare que m'agraden quasi be totes, la teva Triumph Tiger també, pero sense les maletes ehhh.....
V'ss
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Molt Bona !!!!!!!
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
sharky_jr ha escrit:
M'agrada la Pan, pero la que realment voldria es la CBR 1000 RR Fireblade :roll: :roll:
Apa quiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Se n'ha de saber molt, però molt per anar amb això, eh?????? :shock:

- Carme
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:44 pm
- Ubicació: Tarragona
"Corcholis" con el junior (poso això per no dir tacos en "horari" protegitsharky_jr ha escrit: M'agrada la Pan, pero la que realment voldria es la CBR 1000 RR Fireblade :roll: :roll:
V'ss
Bé, SharkyJr, aprofito per donar-te la benvinguda i espero que algun dia vulguis portar-me de paquet. Te'n recordaràs de nosaltres?????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fins aviat,
Som esclaus de les nostres paraules i amos dels nostres silencis
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- sharky_jr
- Presentats
- Entrades: 11
- Membre des de: dg. feb. 04, 2007 12:50 pm
- Som i Serem
- Presentats
- Entrades: 106
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 8:14 pm
- Ubicació: (Alt Penedés)
Hola Sarky_jr (Xavier) sigues benvingut al forum de Mototurisme Catalunya.
Ja ens coneixem, no se si t`en recordes, ens varen presentar a la primera sortida que vam fer amb Mototurisme, concretament al "sopar a la fresca" al Roc de Sant Gaietà, prop de l`arc de Varà. :ban
Bé dons a portar-se bé, i així segurament que el pare et porta a alguna sortida, oi Josep Lluís? :kssss
Salut a tots/es,
Ja ens coneixem, no se si t`en recordes, ens varen presentar a la primera sortida que vam fer amb Mototurisme, concretament al "sopar a la fresca" al Roc de Sant Gaietà, prop de l`arc de Varà. :ban
Bé dons a portar-se bé, i així segurament que el pare et porta a alguna sortida, oi Josep Lluís? :kssss
Salut a tots/es,
Armand i Silvia.