vendo por motivos personales, la moto va de cine.
precio: 4700
tf 678662023 o un privado
soy de lleida
Un saludo

http://img186.imageshack.us/my.php?image=versys1ua2.jpg
Moderador: Airald
Dos motos?? Quina es l´altra? nomes sabia que tinguessis la GoldWing!Geroni ha escrit:Es que aquesta moto era un xollo per dels grans.
Si no fos perque ja en tinc dos,m`hauria decidit,pero si arribo aportar un altra moto a casa,em cambien tots els panys de les portes perque no pugui entrar.
Enhorabona per la venda.
si Jordi,tinc una Yamaha XT 600 per recorreguts locals,per camins i rutes curtes.Steelman ha escrit:Dos motos?? Quina es l´altra? nomes sabia que tinguessis la GoldWing!Geroni ha escrit:Es que aquesta moto era un xollo per dels grans.
Si no fos perque ja en tinc dos,m`hauria decidit,pero si arribo aportar un altra moto a casa,em cambien tots els panys de les portes perque no pugui entrar.
Enhorabona per la venda.
I nosaltres t’ho agraïm, personalment no entenia el perquè de la venda i ara queda totalment explicada i entesa per part meva. Per el passatger no és el mateix anar allà dalt a la Versys que en un MegaScooter.BARON ROJO ha escrit: Con esto no quiero abrir un hilo, es simplemente que os lo queria contar.
si el moderado cierra el post, lo entiendo perfectamente
Francament, jo tampoc.Albert ha escrit:No acabo d’entendre perquè hauríem de tancar el fil :?: :?: :?:
Això això!!! :DAlbert ha escrit:PS: I ja estàs tardant massa en presentar-nos la flamant GP800. Ben segur que tots tenim ganes de veure-la.
![]()