Gràcies. Doncs ara mas deixat ben parat , pensaba que la naked seria més còmode que la meva. Espero que ho sigui , i el que tindra seran més baixos , que així no haure de canviar tant de marxa i ho agrairé.Randy-650 ha escrit:Benvingut a aquest espai de mototurisme en català. :D
Hi ha una cosa que no entenc: tens una CBR 600 RR, dius que vols una cosa més cómoda, i la Hornet, la nova, jo l'he provat i la veritat que de cómoda res, és una moto que sempre et demana guerra. I de la pallisa del vent, ni parlar-ne. :shock:
Au, disfruta del fòrum i de tot el que ens envolta. :form
em presento
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 26
- Membre des de: dl. feb. 02, 2009 7:56 pm
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Benvingut al foro. :!:
Presentacions apart,per comoda,una trail,pues vas amb l`esquena dreta y pots fer moltssss km.
Si aquestes no t`agraden,sempre et queda el recurs que he fet jo,una Goldwing

Presentacions apart,per comoda,una trail,pues vas amb l`esquena dreta y pots fer moltssss km.
Si aquestes no t`agraden,sempre et queda el recurs que he fet jo,una Goldwing
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
-
- Presentats
gràcies company. Potser em mirare alguna trail , però la veig massa moto per mi , no se .... :oops: :oops: :oops:Geroni ha escrit:Benvingut al foro. :!:
Si aquestes no t`agraden,sempre et queda el recurs que he fet jo,una Goldwing![]()
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
La Hornet és una mica més cómoda que la RR, això és obvi, ojo, però no arriba a la comoditat de una trail actual (V-Strom) o una sport-turisme. Dependrà dels km's que vulguis fer també.Nuse ha escrit:Gràcies. Doncs ara mas deixat ben parat , pensaba que la naked seria més còmode que la meva. Espero que ho sigui , i el que tindra seran més baixos , que així no haure de canviar tant de marxa i ho agrairé.
Tenim al mercat de 2ª ma una moto , full equip, que potser seria ideal per tú, i a més ara ha rebaixat el preu:
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=5082

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
-
- Presentats
es que la V-Strom la veig massa moto per mi , y aquesta de segona ma esta nova , pero no m'acaben de convencer aquestes motos semicarenades , prefereixo la hornet .... o una trail , encara que les veig molt grans per mi :( :( :( . De km's en faig poquísims , de tant en tant alguna sortideta i poca cosa mesRandy-650 ha escrit:La Hornet és una mica més cómoda que la RR, això és obvi, ojo, però no arriba a la comoditat de una trail actual (V-Strom) o una sport-turisme. Dependrà dels km's que vulguis fer també.Nuse ha escrit:Gràcies. Doncs ara mas deixat ben parat , pensaba que la naked seria més còmode que la meva. Espero que ho sigui , i el que tindra seran més baixos , que així no haure de canviar tant de marxa i ho agrairé.
Tenim al mercat de 2ª ma una moto , full equip, que potser seria ideal per tú, i a més ara ha rebaixat el preu:![]()
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=5082
-
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
-
- Presentats
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
-
- Presentats
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Sigues molt benvingut, Nuse, des de Viladecans, Baix Llobregat, la ciutat sense llei. Disfruta molt d'aquest foro, però si, com dius, t'agraden molt les RR, potser aquí t'avorriràs una miqueta. Preferim veure passar els paissatges que no els revolts tot i que, de vegades, fem alguna sortideta amb marxa fina
Sens dubte, com bé diu la Xurrumeka, has anat a petar al millor foro del món mundial.
I no facis cas a ningú, quan a la millor moto, sens dubte, la Deauville en les seves dues versions: Clàssica i Reestyling. :D :D
Sens dubte, com bé diu la Xurrumeka, has anat a petar al millor foro del món mundial.
I no facis cas a ningú, quan a la millor moto, sens dubte, la Deauville en les seves dues versions: Clàssica i Reestyling. :D :D
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Xavi; Benvingut al fòrum
I Salutacions des de Girona
I Salutacions des de Girona
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
-
- Presentats
- Entrades: 22
- Membre des de: dl. set. 01, 2008 11:30 am
- Ubicació: Figueres-Alt Empordà-Girona
-
- Presentats
- CHARLY
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: ds. juny 16, 2007 11:04 pm
-
- Presentats
- Makarof
- Presentats
- Entrades: 15
- Membre des de: ds. gen. 31, 2009 9:18 pm
- Ubicació: entre castellar i barcelona
benvingut desde catellar del valles,Xurrumeka ha escrit:ei NUSE!!!
per baixos.............la DUCATI!! (no els facis cas a aquests de la V-Strom que són uns envejosos......) :lol: :lol: :lol: :lol:
per cert no li facis cas a la xurrumeca vol una V-strom , pero no ho vol reconeixer, jordi veig que tenies rao amb ella, vol una V, i esta buscant algu que li canvi per la seva ducati.
jajajaja
per cert la V va de c*****s
l'home que perd les seves arrels perd la seva identitat