Itineraris Tomtom

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderador: Airald

Respon
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Itineraris Tomtom

Entrada Autor: ARBE » dt. feb. 17, 2009 5:30 pm

val, fem una ruta amb el tyre, la passem al tomtom, ahir ho vaig probar al migdia, guai.

El tyre té l'opció d'invertir l'itinerari, però al tomtom no li sé trobar, Sabeu si hi és ?
-----------

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. feb. 17, 2009 5:36 pm

Jo vaig posar una ruta amb el tyre, la vaig pasar al Tontorron, i sorpresa, dintre del tomtom no hi vaig trobar res de res. :oops: :oops:

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. feb. 17, 2009 5:46 pm

home, alguna cosa no vas fer bé, tens dos maneres de passar-ho:

al propi tyre tens l'opció copiar al tomtom,

i l'altra és agafar l'arxiu del teu disc dur d'on l'hagis guardat amb el tyre (condició necessària previa) i simplement arrosegarlo dins la carpeta ITN del tomtom, que un cop connectat el veuràs com una unitat de disc E: o F: o G: segons les catxarres que hi tinguis connectades.

El tomtom no reconeix carpetes, putada, perquè estaria bé tenir itineraris guardats per comarques, per exemple.

Jo vaig prepararme la ruta per anar al punt de sortida del dia 22 per les costes del garraf, opció a) i opció b), i fer la ruta de tornada, per gelida i tal, a més d'un parell de rutes que anomeno randonee, de fer als migdies entre setmana, i quan entro al tomtom les veig totes allà.
-----------

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. feb. 17, 2009 6:03 pm

Vaig escollir la de guardar al tomtom que em va semblar la més fàcil, però no sé on s'ha guardat, perqué no ho veig en lloc.
:roll:

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Itineraris Tomtom

Entrada Autor: Angel » dt. feb. 17, 2009 9:31 pm

ARBE ha escrit:val, fem una ruta amb el tyre, la passem al tomtom, ahir ho vaig probar al migdia, guai.

El tyre té l'opció d'invertir l'itinerari, però al tomtom no li sé trobar, Sabeu si hi és ?
Per invertir l’itinerari al tomtom has d’instal•lar un software. Es diu reverseItn, i el pots baixar d’aquesta web.

http://www.webazar.org/tomtom/plugins.php?
Salutacions moteres.

Respon

Torna a “El racó del GPS”