LLISTA BRUSSEL.LES
Moderador: Airald
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Bravo, josep973!!!!Sergibuda ha escrit:Llista:
- Albert – Hab. Individual.
- Jordi i Natàlia – Hab. Doble.
- David i Josep Mª. – Hab. Doble.
- George - Hab. individual.
- sergibuda - Hab. Individual - benzinera hotel Bellaterra
Ja som més!!!
Jo ronco una mica, però estic acostumat a compartir habitaciò, aixi que....si algú es vol arriscar... ell mateix. (amb lo cansats que estarem, no sentirem rés de rés).
Per el que fa a la trobada, crec que per no perdre temps, els de Girona i Ossonencs, ens podriem trobar a l'àrea de La Jonquera... una mica abans de les 7,30 Hrs...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Si surts una mica més d'hora, a la rotonda de l'aeroport de Girona i ha un bar on cap a les 5 de la matinada et podran fer un cafè i alguna cosa més :twisted: :twisted: :twisted:Ra-mon ha escrit:En quant a l'hora, si es tracta de sortir de la Jonquera a les 7:30 jo volia mirar d'arribar abans per prendre un cafetó ben calentonet :P
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Jeppy
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Important puc fer-vos les reserves dels hotels d’anada i tornada jo mateix si voleu. En cas afirmatiu em cal el vostre nom complert i si em doneu el numero del DNI millor, al final no fa mai falta, fins el dia que no el tens.
Ara comença a ser urgent, per privar si us plau, o per sms.
Gràcies.
Important puc fer-vos les reserves dels hotels d’anada i tornada jo mateix si voleu. En cas afirmatiu em cal el vostre nom complert i si em doneu el numero del DNI millor, al final no fa mai falta, fins el dia que no el tens.
Gràcies.
Sort,
- Ra-mon
- Presentats
Entesos, t'envio un privat.Albert ha escrit:Holaaaa,
Gràcies.
- Ra-mon
- Presentats
- Jeppy
- Presentats
O.K. et responc per privat.Albert ha escrit:Holaaaa,
Gràcies.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
La delegada de la Generalitat a la Unió Europea, Anna Terrón, ha criticat la manifestació Deu Mil a Brussel·les per l'Autodeterminació, que es farà el 7 de març vinent. Terrón ha recordat als organitzadors que a Brussel·les cada dia hi ha manifestacions i ha afirmat que "no sé què vénen a reivindicar; si és la presència de Catalunya i del català crec que això ja està perfectament reconegut en l'àmbit europeu". "Seria molt trist que Catalunya es convertís en el típic cas particular empipador a Brussel·les", ha afegit.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Quines ganes m'agafen d'anar-hi.
I quins representants que tenim! :twisted:
- Jeppy
- Presentats
Si vos hi fixeu, els partits politics no es mullen perque la manifestaciò es totalment APARTIDISTA. Vol dir que tant hi pot anar un d'esquerra com un del PP ( i no es broma). Per tant, com que no hi guanyen rés políticament parlant, no s'hi volen mullar encara que alguns dels seus membres ho facin.Storm ha escrit:La delegada de la Generalitat a la Unió Europea, Anna Terrón, ha criticat la manifestació Deu Mil a Brussel·les per l'Autodeterminació, que es farà el 7 de març vinent. Terrón ha recordat als organitzadors que a Brussel·les cada dia hi ha manifestacions i ha afirmat que "no sé què vénen a reivindicar; si és la presència de Catalunya i del català crec que això ja està perfectament reconegut en l'àmbit europeu". "Seria molt trist que Catalunya es convertís en el típic cas particular empipador a Brussel·les", ha afegit.
Així seguirem...
- Sergibuda
- Presentats
- Contacta:
- Ra-mon
- Presentats
Penso que tot el que puguem fer sense els polítics, millor que millor.Sergibuda ha escrit:Crec que realment és perquè no l'han vist un èxit i, per tant, no hi ha cap partit que se'l vulgui apuntar, però tant em fa.
Molts estan més pendents de la galeria que no pas per fer les coses que el poble vol.
- George
- Presentats
- Entrades: 120
- Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
- Ubicació: Girona
Però no aniràs a Brusseles. Clar que potser és el millor, ja que els altres s'ho estaràn fent a pelletes............... :PJames Bond ha escrit:Si surts una mica més d'hora, a la rotonda de l'aeroport de Girona i ha un bar on cap a les 5 de la matinada et podran fer un cafè i alguna cosa més :twisted: :twisted: :twisted:Ra-mon ha escrit:En quant a l'hora, si es tracta de sortir de la Jonquera a les 7:30 jo volia mirar d'arribar abans per prendre un cafetó ben calentonet :P
Vsssssss
007
George
- Jeppy
- Presentats
- Sergibuda
- Presentats
- Contacta:
- Jeppy
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ahir varem comentar amb l´Albert i....tambe.Sergibuda ha escrit:Jo passaria d'anar darrera d'una manifestació de 9.988 persones.
Les nostres motos no estan preparades per ciruclar tant de temps al relantí i darrera la gent, que ens tapara la circulació del aire.
ENcara les trencarem :(
Millor deixar-les aparcades o encapçalar la mani ;)
Per cert... tinc dues noticies
DOLENTA No pujarem amb vosaltres a Brusel.les. A la natalia no li han donat festa al insti al divendres al matí
BONA Estarem a Bruseles amb vosaltres igualment, Sortirem a les 14.00 de reus i suposo que arribarem a Valenciennes entre les 2 i les 4 de la matinada. (era massa facil fer 1300km en un dia, haviem d´afegir-hi una mica d´epica no???)
ENS VEIEM A VALENCIENNES!!!
Ex ...moltes coses