14 de Març. Volta als ports de Tortosa-Beseit. Qui s´anima?
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- PERE GROS
- Presentats
- Entrades: 115
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
- Ubicació: Anoia
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Albert
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2575
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Mentres sigui provisionalment provisinal cap problema.
Els problemes començen quant es definitivament provisional o definitivament definitiu. 8)
La certesa absoluta en aquest mon provisional es igual que ser perfecte en el mon tant imperfecte en el que vivim...una raresa. Lligan el fil podriem assegurar que el normal es ser NO NORMAL, al menys jo no conec cap persona humana a la que pogues calificar de "NORMAL". ( ho poso entre comentes per que el NORMAL es ser NO NORMAL).
No sé si m'enteneu... :roll: :D 8)
Salut.
Els problemes començen quant es definitivament provisional o definitivament definitiu. 8)
La certesa absoluta en aquest mon provisional es igual que ser perfecte en el mon tant imperfecte en el que vivim...una raresa. Lligan el fil podriem assegurar que el normal es ser NO NORMAL, al menys jo no conec cap persona humana a la que pogues calificar de "NORMAL". ( ho poso entre comentes per que el NORMAL es ser NO NORMAL).
Salut.
Salut i kilómetres
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ara si que t'has explicat bé i ha quedar claríssim. Gràcies per ser tant breu, concís i de fàcil entendreSiono1000 ha escrit:Mentres sigui provisionalment provisinal cap problema.
Salut.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
gràcies.
8) 8) :!:
M'agrada com t'expliques, però potser no he acabat d'entendre en fons de la questió. podries explaiarte una mica mes, jo que soc una mica bastant justet segurament que ho entendria millor.Siono1000 ha escrit:Mentres sigui provisionalment provisinal cap problema.
Salut.
gràcies.
Sort,
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
desconec totalment aquesta zona i crec que podria ser una bona estrena, així doncs m'apunto con a provisional, ja que el 14 em toca treballar pero es posible poder-ho arreglar.
fins aviat 8)
((modificat uns "post" més avall
))
fins aviat 8)
((modificat uns "post" més avall
Jordipm l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 09, 2009 11:49 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Jo crec que si que s'ha explicat clar, la gent es sol autodefinir com a no normal, cosa normal, cosa que jo a vegades em defineixo com a normal, cosa que realment no és normal, amb aquest exemple et quedarà mès clar.Albert ha escrit:Holaaaa,
M'agrada com t'expliques, però potser no he acabat d'entendre en fons de la questió. podries explaiarte una mica mes, jo que soc una mica bastant justet segurament que ho entendria millor.Siono1000 ha escrit:Mentres sigui provisionalment provisinal cap problema.
Salut.
gràcies.
Per cert, fa mooolt bona pinta aquesta ruta, dos mes com a casi definitius, ja que definitivament del tot no hi ha mai res, però és lo mès definitiu que es pot arribar.
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- Javihospitalet
- Presentats