sortida a comprar "tabac"- Pag 7 accident Sergi3
Moderador: Airald
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Hola a tothom, també arribat ok a caseta.
És obvi que el balanç del dia no pot ser bo, però tinc una sensació extranya, perquè ha estat un dia totalment extrem, Penso en el moment de les rises esmorzant, amb les caçoles d'ànec, que he dit que si el cel exisitia havia de ser molt semblant a allò, era un moment màgic. Després tot ha canviat, ja sabeu com ha anat i què ha passat.
Ara a esperar bones notícies del company, vinga Sergi i Esther molts ànims, ja sabeu que ens teniu aquí pel que calgui
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
És obvi que el balanç del dia no pot ser bo, però tinc una sensació extranya, perquè ha estat un dia totalment extrem, Penso en el moment de les rises esmorzant, amb les caçoles d'ànec, que he dit que si el cel exisitia havia de ser molt semblant a allò, era un moment màgic. Després tot ha canviat, ja sabeu com ha anat i què ha passat.
Ara a esperar bones notícies del company, vinga Sergi i Esther molts ànims, ja sabeu que ens teniu aquí pel que calgui
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
-----------
-
- Presentats
- Entrades: 26
- Membre des de: dt. feb. 24, 2009 11:39 am
- Ubicació: Barcelona
holaa
Carlos GT i jo ja hem arribat.
Un plaer sortir amb vosaltres, sou c....nuts!
M´ha agradat ser una petita part d´aquest equip. He vist molta "calitat humana" i aixó no té preu!
Gràcies!!!
Sergi, Esther... molts ànims!!! poc a poc a recuperar-se.
Molt´ssssssssssssssssss peton´ssssssssssssssssssssssssss i ja sabeu on som!!
Un plaer sortir amb vosaltres, sou c....nuts!
M´ha agradat ser una petita part d´aquest equip. He vist molta "calitat humana" i aixó no té preu!
Gràcies!!!
Sergi, Esther... molts ànims!!! poc a poc a recuperar-se.
Molt´ssssssssssssssssss peton´ssssssssssssssssssssssssss i ja sabeu on som!!
Esther con H l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 01, 2009 11:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Hola, jo també vaig arribar ahir a la hora prevista, tot i donar una petita volta a partir de Gironella i trobar pluja un bon tram.

Com bé diuen els companys, una sortida una mica estranya, la meva experiencia de sortides en grup no es massa alta i era el primer cop que em trobava en una situació com aquesta,la sensació que m´ha quedat es que sou collonuts, el grau d´implicació de tothom va ser altissim, ara es pot dir que sortir amb vosaltres es un orgull,
Des d´aquí dono anims al Sergi i a l´Esther per què es recuperi el més aviat possible.
Dwssssss
Com bé diuen els companys, una sortida una mica estranya, la meva experiencia de sortides en grup no es massa alta i era el primer cop que em trobava en una situació com aquesta,la sensació que m´ha quedat es que sou collonuts, el grau d´implicació de tothom va ser altissim, ara es pot dir que sortir amb vosaltres es un orgull,
Des d´aquí dono anims al Sergi i a l´Esther per què es recuperi el més aviat possible.
Dwssssss

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ho dubtaves això, potser???PEPI600 ha escrit:
Dwssssss
Si algú sap algo sobre l'estat/operació del Sergi, que ho digui per aqui, si us plau.

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Em sap molt greu Sergi i Esther.
Ara haureu de prendre una mica
de paciència i fer una bona recuperació
(jo també em vaig trencar el peroné).
Força i endavant!!!
Penseu que hi ha molts motoristes que us estimem
i estem pendents de vosaltres. A veure si ens dieu
alguna cosa, i si us convé ja sabeu on som
:!:
Ara haureu de prendre una mica
de paciència i fer una bona recuperació
(jo també em vaig trencar el peroné).
Força i endavant!!!
Penseu que hi ha molts motoristes que us estimem
i estem pendents de vosaltres. A veure si ens dieu
alguna cosa, i si us convé ja sabeu on som
:!:
- Esther3
- Presentats
- Entrades: 55
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:58 pm
Hola a tothom,
Sóc la Esther la dòna del Sergi3.
La veritat és que totes aquestes mostres de suport ens van molt bé en un moment com aquest. Moltes gràcies a tots!!!
També volia donar les gràcies especialment a tots els companys i companyes que vàren ser amb el Sergi a l'hora de l'accident, ser que el vau tractar com un "fill" i s'agraeix, sobretot ell que quan me'l van deixar veure el primer que em va dir va ser "aquesta gent val un imperi".
Bueno no em posaré més tendre perque encara em costa aguantar-me les llàgrimes.
La lesió d'en Sergi és bastant més grossa del que en un principi crèiem.
Resulta que té fractura de tíbia i peroné per dos llocs (degut a la forma de la valla de la carretera) i a demés la tíbia s'ha trencat de la part del genoll.
Avui he parlat amb el metge d'urgències, encara no l'han operat perquè no tenien el material necessari i els metges adequats, avui li faràn un tac per veure la lesió del genoll i es reuniràn l'equip de metges per veure que li faran, però suposen que fins dimarts no l'operaran, però el metge li ha dit que en té per 6 mesos com a mínim.
M'he agut de donar d'alta al foro perquè no sabia la contrasenya del Sergi, ara us podré informar de com va tot.
Bueno m'en torno a l'hospital que només me'l deixen veure unes hores concretes del dia i no vull desperdiciar ni un segon.
Moltes gràcies per totes les mostres de suport, de tot cor!!!
Sóc la Esther la dòna del Sergi3.
La veritat és que totes aquestes mostres de suport ens van molt bé en un moment com aquest. Moltes gràcies a tots!!!
També volia donar les gràcies especialment a tots els companys i companyes que vàren ser amb el Sergi a l'hora de l'accident, ser que el vau tractar com un "fill" i s'agraeix, sobretot ell que quan me'l van deixar veure el primer que em va dir va ser "aquesta gent val un imperi".
Bueno no em posaré més tendre perque encara em costa aguantar-me les llàgrimes.
La lesió d'en Sergi és bastant més grossa del que en un principi crèiem.
Resulta que té fractura de tíbia i peroné per dos llocs (degut a la forma de la valla de la carretera) i a demés la tíbia s'ha trencat de la part del genoll.
Avui he parlat amb el metge d'urgències, encara no l'han operat perquè no tenien el material necessari i els metges adequats, avui li faràn un tac per veure la lesió del genoll i es reuniràn l'equip de metges per veure que li faran, però suposen que fins dimarts no l'operaran, però el metge li ha dit que en té per 6 mesos com a mínim.
M'he agut de donar d'alta al foro perquè no sabia la contrasenya del Sergi, ara us podré informar de com va tot.
Bueno m'en torno a l'hospital que només me'l deixen veure unes hores concretes del dia i no vull desperdiciar ni un segon.
Moltes gràcies per totes les mostres de suport, de tot cor!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Albertm
- Presentats
- Entrades: 159
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 9:10 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Hola Esther!
Gracies per informar-nos del estat actual d’en Sergi, avia’m si no hi ha complicacions amb el genoll...
La tíbia i penoner no solen portar complicacions , per lo poc que ser ( no soc del mon sanitari).
A i es va portar com un campió, amb el mal que li devia fer i no se li va sentir ni un sol crit.
-Avia’m si estem de sort i aquest sis mesos que t’han comentat es poden rediur....
Salutacions.
Gracies per informar-nos del estat actual d’en Sergi, avia’m si no hi ha complicacions amb el genoll...
La tíbia i penoner no solen portar complicacions , per lo poc que ser ( no soc del mon sanitari).
A i es va portar com un campió, amb el mal que li devia fer i no se li va sentir ni un sol crit.
-Avia’m si estem de sort i aquest sis mesos que t’han comentat es poden rediur....
Salutacions.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Hola Esther
Espero que a l'operació tot vagi per bon camí.
Petons des de Girona, estarem pendents de les teves noticies :!:
Espero que a l'operació tot vagi per bon camí.
Petons des de Girona, estarem pendents de les teves noticies :!:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................