un any de retard
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 138
- Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
- Ubicació: Girona
un any de retard
Després d´un any, quasibé res, em presento...
Problemes informàtics de tota mena, m´han fet perdre codis d´accés i contrassenyes apart de molta documentació, per això no he dit rès.
Fa 40 anys que intento anar amb moto, he tingut motos de tota mena, però finalment vaig poder trobar la moto que em va enamorar quan me la van deixar per fer un reportatge per a LA MOTO, l´any 92 i em vaig comprometre a tenir-na una quan arribés l´ocasió.
La vaig anar a comprar a Alemanya i ja la tinc aqui. Una zèphyr 1100.
Sempre que puc faig viatges, com més llargs millor, i a ésser possible durant l´hivern. A l´estiu massa merder i massa calor i la suor em mulla els calçotets, o sigui que millor amb sota zero.
Com suposo que sóc el més vell d´aqui, no em feu massa cas.
Sóc un cas perdut i ja no hi ha qui ho solucioni.
Pertanyo a un fòrum de frança, sobre gent que té el mateix tipus de moto: forum zephyr club, i són una gent encantadora, i tan sonats com jo...
Salutacions cordials
Problemes informàtics de tota mena, m´han fet perdre codis d´accés i contrassenyes apart de molta documentació, per això no he dit rès.
Fa 40 anys que intento anar amb moto, he tingut motos de tota mena, però finalment vaig poder trobar la moto que em va enamorar quan me la van deixar per fer un reportatge per a LA MOTO, l´any 92 i em vaig comprometre a tenir-na una quan arribés l´ocasió.
La vaig anar a comprar a Alemanya i ja la tinc aqui. Una zèphyr 1100.
Sempre que puc faig viatges, com més llargs millor, i a ésser possible durant l´hivern. A l´estiu massa merder i massa calor i la suor em mulla els calçotets, o sigui que millor amb sota zero.
Com suposo que sóc el més vell d´aqui, no em feu massa cas.
Sóc un cas perdut i ja no hi ha qui ho solucioni.
Pertanyo a un fòrum de frança, sobre gent que té el mateix tipus de moto: forum zephyr club, i són una gent encantadora, i tan sonats com jo...
Salutacions cordials
Paumoto48 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 04, 2009 7:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sempre amb moto
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Contacta:
Benvingut des de Girona
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: un any de retard
NO FOTO=NO MOTOPau Macià i Masó ha escrit:La vaig anar a comprar a Alemanya i ja la tinc aqui. Una zèphyr 1100.
BENVINGUT, PAU!!!!!!!!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Hola, Pau! :D
Dues coses: la Zephyr 1.100 és un tro! :lol: A la seva època era una de les més potentes motos de tot el món. El meu company d'aleshores tenia la 550, i jo ja flipava en colors...no m'imagino la 1.100. :lol:
I no diguis que ets el més vell: per anar en moto compta l'esperit, no els anys. I pel fòrum tenim un "jovenet" amb 69 anys que últimament ve a totes les sortides mensuals amb la seva RT 1.150.
Esperant el dia que ens ensenyis la Kawa 1.100, ves disfrutant del fòrum i de tot el que ens envolta. Sí? :cerv
Dues coses: la Zephyr 1.100 és un tro! :lol: A la seva època era una de les més potentes motos de tot el món. El meu company d'aleshores tenia la 550, i jo ja flipava en colors...no m'imagino la 1.100. :lol:
I no diguis que ets el més vell: per anar en moto compta l'esperit, no els anys. I pel fòrum tenim un "jovenet" amb 69 anys que últimament ve a totes les sortides mensuals amb la seva RT 1.150.
Esperant el dia que ens ensenyis la Kawa 1.100, ves disfrutant del fòrum i de tot el que ens envolta. Sí? :cerv

- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
-
- Presentats
agraïment
Agraeixo profundament tots els vostres missatges.
Degut a la meva estupidesa i edat, intentaré enganxar una foto, però com que s´ha de reduïr...aquest serà el problema.
De totes maneres encantat de conèixer-vos a tots
Degut a la meva estupidesa i edat, intentaré enganxar una foto, però com que s´ha de reduïr...aquest serà el problema.
Sempre amb moto
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: agraïment
Pau, no et preocupis que aquí som molts que ja no tenim acné. Algú te que controlar tota aquest jovenalla no?Pau Macià i Masó ha escrit:Agraeixo profundament tots els vostres missatges.
:twisted:
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
¿Que vols dir diguent aixó? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Steelman ha escrit:Parles molt de l´edat i estic segur que ets mes jove que molts dels que estem per aqui ;)
V's
Segur que si,jo ja no en soc de jove :lol: :lol:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
-
- Presentats
Bé, tal com deia he anat al imageshack per reduïr l´imatge de la Zephyr 1100, ho he fet en gif, tal com diu la pàgina...però no ho accepta a l´accedir amb l´URL, ja que diu que no és del format demanat. Misteri!
Sempre amb moto
-
- Presentats