Mireu que m´he trobat avui al mati a Manresa
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Mireu que m´he trobat avui al mati a Manresa
Li tenies que agafar les manoples per la meva moto.Steelman ha escrit:
Això si que es autentic

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
bufff, quina passada que ha de ser... m'encantaria tenir un catxarro així més concretament la R-60 amb tracció al sidecar, reductores i marxa enrera !!!, la militar.
Els meus pares, molt abans d'estar jo per aquest món, tenien una Rieju 75 amb sidecar, i anaven ells dos, la iaia i la meva germana, que era petita, i el cistell del picnic, perquè obviament els restaurants eren coses de senyors, no s'hi anava mai, i m'explica la meva mare que a la Collada de Toses en algun lloc havia de baixar a empènyer perquè la moto no podia... Es trigava un dia sencer a arribar a Puigcerdà, no hi havia goretex, ni pinlocks, ni asistència, ni autocoms, ni res de res... havia de ser fantàstic...
Els meus pares, molt abans d'estar jo per aquest món, tenien una Rieju 75 amb sidecar, i anaven ells dos, la iaia i la meva germana, que era petita, i el cistell del picnic, perquè obviament els restaurants eren coses de senyors, no s'hi anava mai, i m'explica la meva mare que a la Collada de Toses en algun lloc havia de baixar a empènyer perquè la moto no podia... Es trigava un dia sencer a arribar a Puigcerdà, no hi havia goretex, ni pinlocks, ni asistència, ni autocoms, ni res de res... havia de ser fantàstic...
-----------
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
És una Ural com aquesta:

La veritat és que son indestructibles, i a les concentracions de motos antigues s'en poden veure unes quantes.

La seva web:
http://www.ural-motos.com/
Si hagués de fer la volta al món, possiblement aquesta seria la meva candidata. :D

La veritat és que son indestructibles, i a les concentracions de motos antigues s'en poden veure unes quantes.

La seva web:
http://www.ural-motos.com/
Si hagués de fer la volta al món, possiblement aquesta seria la meva candidata. :D

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Als preludis de la 2ª guerra mundial, els serveis secrets soviètics (no només mototurisme en té) van robar de la fàbrica de BMW unes quantes R60 amb sidecar, planells i documentació diversa.
Els soviètics simplement es van limitar a copiar fil per randa els models sustrets. Suposo que els alemanys quan van començar la invasió soviètica es debien quedar a quadres de veure unes rèpliques exactes de les seves màquines. (ho tinc entès així, no ho tinc verificat al 100%).
Si la de la foto fos bmw de l'època penseu que es cotitza en bon estat de conservació entorn als 30.000 euros.
Els soviètics simplement es van limitar a copiar fil per randa els models sustrets. Suposo que els alemanys quan van començar la invasió soviètica es debien quedar a quadres de veure unes rèpliques exactes de les seves màquines. (ho tinc entès així, no ho tinc verificat al 100%).
Si la de la foto fos bmw de l'època penseu que es cotitza en bon estat de conservació entorn als 30.000 euros.
-----------
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Es que s´ho van trovar Lá fabrica BMW de Berlin i d´altres que van quedar a l´Alemanya Sovietica, van ser considerats Boti de Guerra pels Russos ( Sovietics ) i els van continuar fabricant in secula secolorum aquests models ( Ural ) ( Dnieper ) etc. També CZ , Simson etc. sota la batuta soviètica i sense cap canvi durant 60 anys.ARBE ha escrit:Als preludis de la 2ª guerra mundial, els serveis secrets soviètics (no només mototurisme en té) van robar de la fàbrica de BMW unes quantes R60 amb sidecar, planells i documentació diversa.
També va passar el mateix amb els cotxes DKW ( autoUnion ) que van passar a ser els Trabant els NSU Prinz que van ser els Moskowitz i uns altres que ara no recordo la marca " original " que van passar a ser els Skoda etc.etc.
Motos DKW 350 bi-2 temps que van passar a ser les Jawa ( CZ ) Pannonia ( Hungria ) i altres a l´orbita sovietica.

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Hola. Caram Jordi, que vas anar a canviar els pneumàtics abans de "l'excursió"? Jo encara he de canviar el davanter...
Jo diria que aquesta Ural la veig sovint a sobre la vorera als afores de Manresa (un dia n'hi havien dues, je, je) i em penso que és nova. :lol:
I a manresa també hi ha una MZ en actiu com a mínim.
Jo diria que aquesta Ural la veig sovint a sobre la vorera als afores de Manresa (un dia n'hi havien dues, je, je) i em penso que és nova. :lol:
I a manresa també hi ha una MZ en actiu com a mínim.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL