LLISTA BRUSSEL.LES
Moderador: Airald
- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
Psssstttt....Un ocellet m'ha dit que han arribat, i sense passar per la casella de WC , han anat directes a sopar :cerv ...ja se sap que per allá dalt van més aviat que aqui ...o potser és que això de que et surtin llagues al cul fa venir gana....jejeejeeeeee :twisted:
Quins cracks mare meva!
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
ÁNIMS I FORCES PER A TOTHOM!!!
Visca Mototurisme i Visca Catalunya!!!!!!
PD: Sergibuda, tu has quedat molt més amunt que molts dels que no hi hem pogut ni anar, així que gràcies igualment per l'esforç, em sembla que per tots és com si hi haguéssis estat igualment. I ánims valent que en res ja tindrás la moto passada la Jonquera. :!:
Quins cracks mare meva!
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
ÁNIMS I FORCES PER A TOTHOM!!!
Visca Mototurisme i Visca Catalunya!!!!!!
PD: Sergibuda, tu has quedat molt més amunt que molts dels que no hi hem pogut ni anar, així que gràcies igualment per l'esforç, em sembla que per tots és com si hi haguéssis estat igualment. I ánims valent que en res ja tindrás la moto passada la Jonquera. :!:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Xurrumeka
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Sergibuda
- Presentats
- Contacta:
Randy-650 ha escrit:Caram, sergibuda, quin ensurt. :? Encara pots estar content perquè segons com et podies haver fet molt de mal. :oops:
Algú sap com els hi va als expedicionaris? :D
La veritat és que sí que em podria haver fet mal perquè a la foto no es veu, però l'eix estava tot marcat i la llanta plena de polsim del metall de les parts que estaven en contactel. De fet, l'últim cop que l'he mogut ja costava un ou que rodés una mica.
Dels expedicionaris sé que van arribar ahir a Brussel·les, no tinc més notícies.
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Hola companys! Aquests últims dies he anat força enfeinat i no us vaig dir res però jo també he anat a Brussel·les, je, je, però en autocar.
Ja els hi vaig veure i saludar als valents moters catalans, ahir! Ja m'hagués agradat anar-hi en moto però la meva no crec que estigui preparada per fer una tirada llarga en tant poc temps. Una altra vegada serà.
En SergiBuda si més no ho va provar però una averia le'n va apartar d'aconsseguir-ho. Enhorabona a tots els valents per la gesta! A la gent present a la mani els va agradar molt que hi anéssiu!
Els vaig filmar però per ara no ho sé pujar...
Salut!

El Manneken-Pis:

Una clàssica Honda XL 125:

Ja els hi vaig veure i saludar als valents moters catalans, ahir! Ja m'hagués agradat anar-hi en moto però la meva no crec que estigui preparada per fer una tirada llarga en tant poc temps. Una altra vegada serà.
En SergiBuda si més no ho va provar però una averia le'n va apartar d'aconsseguir-ho. Enhorabona a tots els valents per la gesta! A la gent present a la mani els va agradar molt que hi anéssiu!
Els vaig filmar però per ara no ho sé pujar...
Salut!

El Manneken-Pis:

Una clàssica Honda XL 125:

- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Bé, els de Girona hem estat els primers en arribar. Els hem deixat a l'àrea de servei de l'Empordà (o potser s'hauran quedat a La Jonquera) per sopar una mica i arribar més avall.
Hem arribat molt bé, i el viatge de tornada ha estat una delicia, malgrat haver trobat pluja al matí i una mica de vent a la Catalunya Nord.
Demà farem una mica de cronica, però abans de tot, agrair-vos el suport que hem tingut de tots els que ens heu anat seguint. Hem cridat un Visca Catalunya ben fort per part de'n Sergi i un altre per part vostre. Els objectius han estat assolits!!!!!.
Hem arribat molt bé, i el viatge de tornada ha estat una delicia, malgrat haver trobat pluja al matí i una mica de vent a la Catalunya Nord.
Demà farem una mica de cronica, però abans de tot, agrair-vos el suport que hem tingut de tots els que ens heu anat seguint. Hem cridat un Visca Catalunya ben fort per part de'n Sergi i un altre per part vostre. Els objectius han estat assolits!!!!!.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Xurrumeka
- Presentats
- Sergibuda
- Presentats
- Contacta:
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola nois,
Moltes gràcies a tots per els vostres ànims, tant a través del fòrum com els sms que ens vareu enviar, gràcies per tot el vostre suport.
Jo he arribat a casa a prop de les dotze, tot i que estic una mica cansat no vull deixar aquesta nota d’agraïment per demà. La veritat es que ha estat “durillo” però no estic tant malament com esperava. Deu ser per la meva bona forma física, segur.
Sé que molts de vosaltres hauríeu volgut compartir amb nosaltres aquesta experiència, però també se que no sempre podem fer tot allò que volem, tranquils, que entre tots varem cridar una mica per tots vosaltres.
Especialment dur va ser el moment en el que el Sergi em va dir que no podia seguir. La moto no la va fer costat. Ho sento Sergi, tu vas ser el primer en apuntar-te i no ho has pogut acabar.
Molt emocionant va ser la nostra arribada. Per un error d’interpretació de les instruccions del GPS, varem aparèixer pel darrera, tot just en una rotonda plena de catalans amb les seves senyeres que ens van rebre molt efusivament.
Res mes per ara, demà ja ho completarem, però en tot cas: moltes gràcies a tots una altre vegada.
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Moltes gràcies a tots per els vostres ànims, tant a través del fòrum com els sms que ens vareu enviar, gràcies per tot el vostre suport.
Jo he arribat a casa a prop de les dotze, tot i que estic una mica cansat no vull deixar aquesta nota d’agraïment per demà. La veritat es que ha estat “durillo” però no estic tant malament com esperava. Deu ser per la meva bona forma física, segur.
Sé que molts de vosaltres hauríeu volgut compartir amb nosaltres aquesta experiència, però també se que no sempre podem fer tot allò que volem, tranquils, que entre tots varem cridar una mica per tots vosaltres.
Especialment dur va ser el moment en el que el Sergi em va dir que no podia seguir. La moto no la va fer costat. Ho sento Sergi, tu vas ser el primer en apuntar-te i no ho has pogut acabar.
Molt emocionant va ser la nostra arribada. Per un error d’interpretació de les instruccions del GPS, varem aparèixer pel darrera, tot just en una rotonda plena de catalans amb les seves senyeres que ens van rebre molt efusivament.
Res mes per ara, demà ja ho completarem, però en tot cas: moltes gràcies a tots una altre vegada.
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Sort,
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Tots aquests dies he tingut el cor amb vosaltres. Uns vull fer arribar una forta abraçada, sé el sacrifiqui que es fer 2.980 km,s amb 3 dies, per poder cridar ven fort VISCA CATALUNYA. Segur que ha valgut la pena. Ara esperaré la vostre cronica dels fets amb impaciencia. Segur que serà molt mes verdadera que tot el que es puguir dir per diaris i televisions.
VISCA CATALUNYA!!!!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!!!!
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS