Dedicat a tots.....

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Digueu el que vulgueu, jo m'emociono i se'm neguen els ull quant sento això.
I sense manies, per molt que alguns vulguin fer-me creure el contrari,
JO SOC CATALÀ.
Moderador: Airald
D'acord amb tu.burruktala ha escrit: Digueu el que vulgueu, jo m'emociono i se'm neguen els ull quant sento això.
I sense manies, per molt que alguns vulguin fer-me creure el contrari,
JO SOC CATALÀ.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:James_Bond ha escrit:Totalment d'acord amb tots.
Però ja que la setmana passada va esser una "mala setmana", que us sembla si ara ho deixem una mica de banda i ens dediquem a parlar de motos i fer brometes com havia estat fins ara ?
V'sssssssss
007
Certament Ramon!!!James_Bond ha escrit:Jo ja fa temps que tinc el discurs posat al meu web.
aixo jo tambe ho havia sentit, a vegades penso que el ser català implica sentirse membre de la unica cultura que ha fet auto-critica del seu passat.Terraxaman ha escrit:Fa uns anys vaig estar a Grècia, un indret anomenat Lamia, que fou la darrera fortalessa dels almogàvers en aquelles terres... vaig informar-me del que els nostres "compatriotes" havien fet per allà... encara ara... molts segles després, mires de no dir que ets català, et fa vergonya la brutalitat amb la que els "catalans" van comportar-se allá... i a Sicilia... coneixeu les Vísperes sicilianes i les conseqüencies per a la població civil d'aquella isla... encara ara català és un insult que podríem traduir per (fill de...)...
V'ssssssssss
A veure, en primer lloc, aclarir per si algú te dubtes que jo em sento català primer i ciutadà del món, tot seguit... Faig meves gairebé totes les teves paraules... especialment la idea d'una Catalunya Lliure... diguem-ho clar INDEPENDENT!, en la mesura en que avui en dia una nació-estat pot ser-ho en tot aquest tingladillo del capital que anomenen Unió Europea...Jumperracing ha escrit: Penso que Catalunya, tot i els canvis que pateix com qualsevol altra indret europeu, molts la sentim igual, però no ens la deixen ser com voldríem. L’actuació dels polítics, uns i altres i altres, no satisfà als que voldríem una Catalunya lliure, en pau amb els seus veïns, autofinançada, reconeguda i admirada però aquest no és motiu de no estimar-la o voler-la tal com és.
Jo avui, no he renunciat a res en vers a les aspiracions de Catalunya, però malauradament no hi ha cap polític que intenti seguir construint el meu país com a mi m’agradaria. Malgrat això, l’estimo amb bogeria, no així als polítics.
I potser n'hauríem de tindre algun avui dia ... per deixar-lo anar per La Cibeles de tan en quan . Potser ens tindrien mes en consideració i una mica mes de respecte.DAVID973 ha escrit:Els Almogavers, la millor i mes temible infanteria de l'edat mitja, kins temps akells, jo penso ke sort vam tindre de guerrers com akells, o si no no se pas ke seriem ara