sortida proposada per les dones (de l'escamot Serrallonga)
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
El ritme...s´ha d'anar el que es vulgui.
Fa un any o aixi amb el carlos varem fer una ruta similar per la banda del pirineu frances, pero darrera d´Osca que encara esta mes lluny i varen sortir uns 900km's.
I no varem anar CREMATS i fins i tot varem parar a fer moltes fotos i a dinar be a Gavarnier
Fa un any o aixi amb el carlos varem fer una ruta similar per la banda del pirineu frances, pero darrera d´Osca que encara esta mes lluny i varen sortir uns 900km's.
I no varem anar CREMATS i fins i tot varem parar a fer moltes fotos i a dinar be a Gavarnier
Ex ...moltes coses
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Molt bé Jordi respecto molt la teva opinió,pero soc realista i jo hem "KEDO" :roll: amb l'opinio de "er" Vini.Es cuestió d'opinions.¿Cuans Kms penses que vaix fer en la meva última "sortida"?.Amb una Deauville de 65 CVs i dues places.De fotos en fer moltes mes,pero les considerem"personals".Que tinguis un bon dia :D :D .Steelman ha escrit:El ritme...s´ha d'anar el que es vulgui.
Tot aixo de bon rotllo.D'acort :D
.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Xurrumeka, que no dius res? ha estat retirada aquest ruta?? :lol: :lol:Xurrumeka ha escrit:a vore nois..........
les nenes estem preparant una ruta NO APTE PER NENETES..........si us voleu retirar, encara esteu a temps!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
aaaii, que amb el que vas dir...
Ahhh estas esperant que el dia s'allargui, no saps res tu. Ben fet, ara que quan es tornin a escurçar i aquesta ruta encara estigui a pendents.. Seràs la mototurista mès jove, una neneta portant moto :twisted: :twisted:
Que sii.. que ja ho sè, que era per la primavera.. era per dir algu, estava aburrit.
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Vendetta
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
lo de la noieta que salta és cosa de l'Albert!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8)Vendetta ha escrit:Ui!! el que m'ha dit! provocar jooo?Xurrumeka ha escrit:ai ai aiiiiiiiiiii
tú ves provocant.................. 8) 8) 8) 8) 8)
A veure, i aquesta noieta que va saltant per aqui tot el dia per el foro què fa? eh! eh!? :twisted: :twisted: si, aquesta que salta a sota de cada missatge teu.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Vendetta
- Presentats
Vaja vaja amb l'Albert. :b9 :b9 :b9 :b9 És que m'ha vingut una imatge al cap... Ehhh que consti que jo no he dit res. :b9 :b9Xurrumeka ha escrit:lo de la noieta que salta és cosa de l'Albert!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8)Vendetta ha escrit:Ui!! el que m'ha dit! provocar jooo?Xurrumeka ha escrit:ai ai aiiiiiiiiiii
A veure, i aquesta noieta que va saltant per aqui tot el dia per el foro què fa? eh! eh!? :twisted: :twisted: si, aquesta que salta a sota de cada missatge teu.

- Xurrumeka
- Presentats
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
:bow :bow :bow :bow no ho hagués dit millorsergi3 ha escrit:ole, algu que posa ordre, no si al final ha de ser un home, ups!!!
de bon rotllet, :D , sense ganes de polemitzar
potser a naltros, el 27/6 tambe ens anira be.
:cerv
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: a bon ritme
Doncs no creguis Vini, aquesta mateixa ruta jo l'he fet vàries vegades i no es tant dura com sembla. Hi ha temps suficient per fer-ho tot tal com cal.Vini ha escrit:La ruta se les porta,jo considero que s'ha de fer a molt bon RITME(870 Kms),es poden fer perfectament,aixo si fent paradetas "ha lo F-1=fumar,serveis,repostar liquits(ha ser posible en una betzinera,per repostar de tots els liquits)(fumar,per els qu ho fan"problema "tecnic")com que no ja cambi de rodes,deixem-ho (tindriem que dir 10 segons),pero per nosatres molt mes tranquils,posem-hi 10 minuts;EPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!.Aixo inclou treures i posarse el casc i estar a punt de marxa amb la moto (surtin de box(paradeta),donat ja "canelo plus").
Per tot lo demes.PERFECTE :roll: :roll: :roll: :roll: :D :D.Molt bona ruta,si senyores i senyors. :shock: :shock:
Esmorzar sense preses, les parades que calgui per fer fotos, per dinar ( si dines de pic-nic no hi estas tant com quan t'entaules) per refrescar-nos (si es fa cap a l'estiu) i gaudir dels meravellosos paisatges que envolten el Canigó, excepcionals, excelsos, sublims.
Si que es una sortida que dura tot el dia, però es fa d'una manera molt divertida, passen les hores volant i havent gaudit a cada minut. Després de dinar tu i la moto ja sou una sola cosa, sou un tot un, la moto va sola només amb el teu pensament, va allà on vols i com vols. Quan arribes a casa sents els cos satisfet, un xic cansat però satisfet. Has gaudit de la moto al 100 % i sense córrer !!!
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Re: a bon ritme
Si,tot aixo que dius,es correcte com també dui el Jordi,pero jo en refereixo que si el grup(que sembla)que será "gran"en participans,tots anem mes al aguait uns del altres.En una paraula"fluidessa" en la ruta,per lo demes,si es pot fer bé,com dius amb tot el dia empleat,com deia el meu avi"de Sol a Sol".James Bond ha escrit:Doncs no creguis Vini, aquesta mateixa ruta jo l'he fet vàries vegades i no es tant dura com sembla. Hi ha temps suficient per fer-ho tot tal com cal.Vini ha escrit:La ruta se les porta,jo considero que s'ha de fer a molt bon RITME(870 Kms),es poden fer perfectament,aixo si fent paradetas "ha lo F-1=fumar,serveis,repostar liquits(ha ser posible en una betzinera,per repostar de tots els liquits)(fumar,per els qu ho fan"problema "tecnic")com que no ja cambi de rodes,deixem-ho (tindriem que dir 10 segons),pero per nosatres molt mes tranquils,posem-hi 10 minuts;EPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!.Aixo inclou treures i posarse el casc i estar a punt de marxa amb la moto (surtin de box(paradeta),donat ja "canelo plus").
Per tot lo demes.PERFECTE :roll: :roll: :roll: :roll: :D :D.Molt bona ruta,si senyores i senyors. :shock: :shock:
Esmorzar sense preses, les parades que calgui per fer fotos, per dinar ( si dines de pic-nic no hi estas tant com quan t'entaules) per refrescar-nos (si es fa cap a l'estiu) i gaudir dels meravellosos paisatges que envolten el Canigó, excepcionals, excelsos, sublims.
Si que es una sortida que dura tot el dia, però es fa d'una manera molt divertida, passen les hores volant i havent gaudit a cada minut. Després de dinar tu i la moto ja sou una sola cosa, sou un tot un, la moto va sola només amb el teu pensament, va allà on vols i com vols. Quan arribes a casa sents els cos satisfet, un xic cansat però satisfet. Has gaudit de la moto al 100 % i sense córrer !!!
Vssssss
007
Vssssssssssswapas :D
.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaa,
:lol: :lol: :lol:
A veure si hauré de posar ordre!!! Lo de la “noieta” era cosa teva, va ser cosa meva posar-hi les lletres de Mototurisme, res més.Xurrumeka ha escrit:lo de la noieta que salta és cosa de l'Albert!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8)Vendetta ha escrit:Ui!! el que m'ha dit! provocar jooo?Xurrumeka ha escrit:ai ai aiiiiiiiiiii
:lol: :lol: :lol:
Sort,
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
:evil: :evil: :evil:
Vendetta ha escrit:
Vaja vaja amb l'Albert. :b9 :b9 :b9 :b9 És que m'ha vingut una imatge al cap... Ehhh que consti que jo no he dit res. :b9 :b9
I els mals pensaments també son ben lliures, però de qui els té, no de que se li puguin adjudicar a dit!!!Xurrumeka ha escrit:el pensament és ben lliure.................... :cerv :cerv :cerv :cerv
Sort,
- Xurrumeka
- Presentats
- Vendetta
- Presentats
ui uii Albert! No estaras definint la meva imatge com a mal pensament no????Albert ha escrit:Holaaaa,
Vendetta ha escrit:
Vaja vaja amb l'Albert. :b9 :b9 :b9 :b9 És que m'ha vingut una imatge al cap... Ehhh que consti que jo no he dit res. :b9 :b9I els mals pensaments també son ben lliures, però de qui els té, no de que se li puguin adjudicar a dit!!!Xurrumeka ha escrit:el pensament és ben lliure.................... :cerv :cerv :cerv :cerv
Xurrumeka ja l'has liada de nou, mira que dir que la noieta és culpa de l'Albert... :twisted: :twisted: :twisted:
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
8) 8) 8)
Maria, per sort conta una mica fer-me enfadar, i menys per una imatge penjada!!! :b9Xurrumeka ha escrit:Albert.............
NO T'ENFADIS!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ara m’he perdut!!! :shock:Vendetta ha escrit:
ui uii Albert! No estaras definint la meva imatge com a mal pensament no????
8) 8) 8)
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm