hola,he trobat un article que voldria comprar i no se com fer,us poso el enllaç per si em podeu ajuda,gracies.
http://cgi.ebay.de/Touratech-Sitzbank-A ... 240%3A1318
ajuda per comprar a ebay alemanya
Moderador: Airald
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Has de donar-te d'alta a Ebay
Donar-te d'alta a PayPal
Llegir totes les instruccions
Mirar be què compres i a qui li compres (nº de vendes i coses així)
Comprar i esperar que arribi be a casa.
Varis membres del fòrum hem comprat diverses vegades i cap problema si tens seny (cosa que no dubto)
Donar-te d'alta a PayPal
Llegir totes les instruccions
Mirar be què compres i a qui li compres (nº de vendes i coses així)
Comprar i esperar que arribi be a casa.
Varis membres del fòrum hem comprat diverses vegades i cap problema si tens seny (cosa que no dubto)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
A mes de tot el que et diu el Kel,has de saber que aquest article es a la venda amb modo subasta,o sigui que el que puje mes,s`el queda.
Ho dic perque n`hi a altres que estan en modo compra directa.
Ho dic perque n`hi a altres que estan en modo compra directa.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
-
- Presentats
- Entrades: 138
- Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
- Ubicació: Girona
Jo vaig pujar en una subasta per a la meva Zephyr 1100, però si no saps alemany et pots equivocar ja que ells van a la seva...i aqui estem una mica lluny.
Si poses l´article en seguiment i a través de ebay.es ho podràs fer dés d´aquesta pàgina, però quan sigui l´hora de pagar o bé demanar l´enviament, et reconnectarà a la seva d´ebay.de...
Recomanació: dominar bé el tema abans de fer rès.
A vegades, si no volen enviar a Espanya, més d´un cop i més d´un venedor, si ho vols comprar, et posaràn un preu desorbitat (vaig comprar un article de 29 €, per error i sense haver llegit la llista de països on si que enviaven) i em van posar una "multa" de 1000 €, i la feina que vaig tenir ( i en alemany) a demostrar que havia sigut un error (cartes de retirada de la puja).
De totes maneres, quan ho domines, pots comprar bones peces i a molt bon preu, i son molt seriosos...en el 99% dels casos.
Si poses l´article en seguiment i a través de ebay.es ho podràs fer dés d´aquesta pàgina, però quan sigui l´hora de pagar o bé demanar l´enviament, et reconnectarà a la seva d´ebay.de...
Recomanació: dominar bé el tema abans de fer rès.
A vegades, si no volen enviar a Espanya, més d´un cop i més d´un venedor, si ho vols comprar, et posaràn un preu desorbitat (vaig comprar un article de 29 €, per error i sense haver llegit la llista de països on si que enviaven) i em van posar una "multa" de 1000 €, i la feina que vaig tenir ( i en alemany) a demostrar que havia sigut un error (cartes de retirada de la puja).
De totes maneres, quan ho domines, pots comprar bones peces i a molt bon preu, i son molt seriosos...en el 99% dels casos.
Sempre amb moto