LLISTA BRUSSEL.LES
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Sobre els sentiments que cadascú te sobre el pais/nació ningu ens pot fer canviar.
Per aixo tenir una discussio a través del forum de temes politics/sentimentals es una mica perillos (ho dic per experiencia)
Aixi que millor a la proxima sortida davant d'una birra ho discutiu.
A Brussel.les hi varem anar una colla de mototurisme per demanar una cosa xls catalans.
Aixi que varem anar en representació individual i col.lectiva d´un pais/nacio/comunitat.
Quant diem que Mototurisme ha estat a brussel.les , ho diem des de l´optica que molts integrants de Mototurisme hi volien ser i no hi varen poder ser. Doncs uns quants varem ser alla representant el crit que aquests tambe volien manifestar.
Entenc el que vols dei Juanjo, que no tothom te els mateixos ideals/sentiments/... i per tant dir TOT inclou TOT en el fons tens raó, pero suposo que entens que quant nosaltres deiem TOT englobavem la idea que et comentava.
Doncs aixo ;) que per discutir de temes delicats com la politica/sentiments...millor en un cara/cara en un bar/dinar/esmorzar...les consequencies son menors (feu-me cas ;) )
Per aixo tenir una discussio a través del forum de temes politics/sentimentals es una mica perillos (ho dic per experiencia)
A Brussel.les hi varem anar una colla de mototurisme per demanar una cosa xls catalans.
Aixi que varem anar en representació individual i col.lectiva d´un pais/nacio/comunitat.
Quant diem que Mototurisme ha estat a brussel.les , ho diem des de l´optica que molts integrants de Mototurisme hi volien ser i no hi varen poder ser. Doncs uns quants varem ser alla representant el crit que aquests tambe volien manifestar.
Entenc el que vols dei Juanjo, que no tothom te els mateixos ideals/sentiments/... i per tant dir TOT inclou TOT en el fons tens raó, pero suposo que entens que quant nosaltres deiem TOT englobavem la idea que et comentava.
Doncs aixo ;) que per discutir de temes delicats com la politica/sentiments...millor en un cara/cara en un bar/dinar/esmorzar...les consequencies son menors (feu-me cas ;) )
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Gràcies Jordi per defensar els meus interessos, tens una birra pagada quan ens veiguemSteelman ha escrit:Sobre els sentiments que cadascú te sobre el pais/nació ningu ens pot fer canviar.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sagal
- Presentats
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
JORDI, tens tota la rao.
Si no, pasen coses com aquesta:
D`ambiguetat cap, quant dic que soc al meu pais.

Potser es que no m`has entés. Et queda clar ara??????
Per lo menos tu si que demostres una gran intolerancia,
envers dels ideals dels demés, i sense coneixels.
pensar, com persones hi som.
Ara, ja vec que tot lo que surti,
de la teva optica NACIONALINDEPENDENTISTA es dolent, doncs perdona
per haverme expressat en aquest foro, que tot hi que et pesi,
també considero meu, tot hi no compartir el teu ideari.
JORDI, sempre hi quant sem respecti, no hem pronunciare més.
Una abraçada a tots, i especialment a tots aquells, que respecten
la diversitat de idees, tot i no comparti algunes de elles. :!:
Si no, pasen coses com aquesta:
Xurrumeku ha escrit:Jo d'aquesta ambigüetat en dic jugar a la puta i a la ramoneta (dita popular catalana)
D`ambiguetat cap, quant dic que soc al meu pais.

Potser es que no m`has entés. Et queda clar ara??????
Josey Wales ha escrit: Si t'haguéssis trobat a en Che Guevara en persona ja t'hauria arreglat la vianda per embrutar-li la imatge fent-la servir, i t'hauria explicat què és això de la Llibertat dels pobles, que amb els teus comentaris de sempre demostres no voler conèixer.
I de ón se supose que vinc, jo???Josey Wales ha escrit:Les bones maneres i tolerància que ha demostrat aquest fòrum no les trobaràs pas d'allà on vens i està més que demostrat. .
Per lo menos tu si que demostres una gran intolerancia,
envers dels ideals dels demés, i sense coneixels.
I on som, si es pot sapigué???? A Catalunya, on ni ha tantes maneres deJosey Wales ha escrit:I recorda que quan t'hi vas afegir ja es deia Mototurisme Catalunya.
pensar, com persones hi som.
Ara, ja vec que tot lo que surti,
de la teva optica NACIONALINDEPENDENTISTA es dolent, doncs perdona
per haverme expressat en aquest foro, que tot hi que et pesi,
també considero meu, tot hi no compartir el teu ideari.
JORDI, sempre hi quant sem respecti, no hem pronunciare més.
Una abraçada a tots, i especialment a tots aquells, que respecten
la diversitat de idees, tot i no comparti algunes de elles. :!:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Doncs ja està,al post a parlar de com va anar a Brussel.les, de les (no)repercusions mediatiques,.....
Pero per parlar de les diferencies ideologiques tenim els bar's ;)
I com diu el Juanjo (aqui i a tot arreu) respectant les ides dels altres (en les dues direccions)
Gracies nois/es! ;)
:!: :!:
Pero per parlar de les diferencies ideologiques tenim els bar's ;)
I com diu el Juanjo (aqui i a tot arreu) respectant les ides dels altres (en les dues direccions)
Gracies nois/es! ;)
:!: :!:
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sagal
- Presentats
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
I al final com queda la cosa ? En tens per molt temps ? Has dit que entra en garantia la reparació, suposo que abans et faran un pressupost tancat perquè després no et trobis en sorpreses.....Sergibuda ha escrit:Sabíeu que se'm va trencar la moto anant a Brussel·les?
A veure si la pots tenir per la propera sortida, tinc ganes de veure-te-la, ja saps que vull dir la moto, eh !!
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Avui havien de rebre les peces, però no m'han trucat, així que no crec que les tinguin encara. De totes formes, divendres va passar l'ITV l'altra (al final tindrà papers en uns quinze dies) i vaig amb ella, que la setmana passada ens vam haver de combinar amb la dona per anar tots dos amb la seva (vivim a Sitges, ella treballa a Vilafranca i jo a Sant Sadurní).
És a dir que ara vaig cada dia amb aquesta:

És a dir que ara vaig cada dia amb aquesta:
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Randy, si que sortim!!!! Pero menos, doncs estem d`obres a casa.
Espero que aviat sortim plegats
Sergibuda, que s`espatlli la moto sempre es una p*t*d*, pero si a sobre
la fas anar per treballar, encara més.
Ara, que la moto que surt a la foto, es ben txula.
Espero que aviat sortim plegats
Sergibuda, que s`espatlli la moto sempre es una p*t*d*, pero si a sobre
la fas anar per treballar, encara més.
Ara, que la moto que surt a la foto, es ben txula.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
No li va gastar gens ni mica d'oli. Només el necessari per "marcar territori" i poguer tornar a Brusel·les sense gps, només seguint el rastre :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Panotxa ha escrit:Eiii...George, et va gastar molt d'oli la BMW?
Salut!
:D :D :D
PD: Si, si, si...jo també t'estimo.
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Que dolent que ets Panotxa!!! La veritat es que si li va gastar oli els demés no ho varem veure. Com no aprofites les nits per reompli!!!Panotxa ha escrit:Eiii...George, et va gastar molt d'oli la BMW?
Salut!
:D :D :D
PD: Si, si, si...jo també t'estimo.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Albert
- Presentats