Recompte 3: Cardan, cadena, Corretja dentada...
Moderador: Airald
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
-
- Presentats
- Entrades: 138
- Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
- Ubicació: Girona
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
.CarlosGT ha escrit:la meva última moto amb cadena va ser una Morini 350 i d'això ja fa una pila d'anys, des que vaig tenir la Yamaha XJ650 ja mai més vaig voler saber res de cadenes, però mai se sap, no vull dir que sigui el millor però per a mi em resulta el més pràctic
hosti, recordo perfectament el so que feia el motor d'aquesta moto, m'encandilava.... segur que per internet deu haver alguna gravació
bé em contesto a mí mateix, és impressionant el que hi ha:
http://www.sobreruedas.org/Sonidos/Sonidos-de-Motos
http://www.motonet.cl/motos_download/do ... de%20motos
n'hi ha milers...
-----------
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Jo cardan
Jo cardan,per motos per fer grans kilometradas(ferme ,eficaç i poc manteniment).Es també una transmisió mes seca,per contra la cadena es mes dolça al menys no tan seca en la resposta de motor.
Tinc que reconeixe,que la Deauville es la minima expresió d'una moto rutera,en diuen la "Mini Pan",pero com que pot portar bé els 71 kg(meus) i els 55 Kg de la Tensi ( 126 Kg)(conec gent d'un altre foro que ell sol(sense PAX adicional),ja fá 109Kg).Es tambe cuestió de carrega.
En la cbr600 porta cadena i al hora de "xufrar"=(donar gas sense gaires miramens),la cadena fá mes suau la "patada".
HE votat CARDAN
Tinc que reconeixe,que la Deauville es la minima expresió d'una moto rutera,en diuen la "Mini Pan",pero com que pot portar bé els 71 kg(meus) i els 55 Kg de la Tensi ( 126 Kg)(conec gent d'un altre foro que ell sol(sense PAX adicional),ja fá 109Kg).Es tambe cuestió de carrega.
En la cbr600 porta cadena i al hora de "xufrar"=(donar gas sense gaires miramens),la cadena fá mes suau la "patada".
HE votat CARDAN
.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Jo cardan
Holaaaaa,
Ara si vols pots votar cadena, per l'altra moto!!
:lol:
Molt correcte la teva explicació, Vini, llàstima que aquest fil no pregunta el que més t’agrada, si no que porta la teva moto, però com tu pots triar encara ho has encertat!!!!Vini ha escrit: HE votat CARDAN
Sort,
- Vini
- Presentats
No Albert.Per mi la CBR,está fora del mon de Mototurisme,com ja vaix en la "presentació" de la CBR.Vaix dir textualment que la CBR no era moto adient per fer sortidas de Mototurisme.(La cullera es per menjar escudella i no per menjar-se un "bistec").Si es pot menjar,pero no es l'eina adient.Albert ha escrit:Holaaaaa,
Molt correcte la teva explicació, Vini, llàstima que aquest fil no pregunta el que més t’agrada, si no que porta la teva moto, però com tu pots triar encara ho has encertat!!!!Vini ha escrit: HE votat CARDAN
![]()
La CBR en aquest post es queda sense votació i valoració per la meva part.
Salutacions.
Vini :D
.
- Vini
- Presentats
la meva última moto amb cadena va ser una Morini 350 i d'això ja fa una pila d'anys, des que vaig tenir la Yamaha XJ650 ja mai més vaig voler saber res de cadenes, però mai se sap, no vull dir que sigui el millor però per a mi em resulta el més pràcticVini ha escrit:No Albert.Per mi la CBR,está fora del mon de Mototurisme,com ja vaix en la "presentació" de la CBR.Vaix dir textualment que la CBR no era moto adient per fer sortidas de Mototurisme.(La cullera es per menjar escudella i no per menjar-se un "bistec").Si es pot menjar,pero no es l'eina adient.Albert ha escrit:Holaaaaa,
![]()
La CBR en aquest post es queda sense votació i valoració per la meva part.
Salutacions.
Vini :D
.
hosti, recordo perfectament el so que feia el motor d'aquesta moto, m'encandilava.... segur que per internet deu haver alguna gravació
bé em contesto a mí mateix, és impressionant el que hi ha:
http://www.sobreruedas.org/Sonidos/Sonidos-de-Motos
http://www.motonet.cl/motos_download/do ... de%20motos
n'hi ha milers...
Albert aqui que s'ha votat.
Jo he votat CARDAN,nomes es un comentari :D al teu comentari :D ,sembla que jo parlava de transmisions.¿ ho es del soroll que fá la moto? :roll:
Si tingues que fer un castell al faria amb tu,de tot cor. :cerv :D :D
Vini
.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
I aquí on queda allò de canviar de plat o de pinyó? :PPanotxa ha escrit:Jo he votat CARDAN...que fins hi tot les bicicletes el porten.
:D :D :D :D
Per una bicicleta de passeig ha de ser francament el més net que hi ha. No cal lligar-se el pantaló per no tacar-se. Ara que, per una BTT no crec que sigui massa adient. ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Acabo de votar cadena, que és el que porta la meva VFR.
De tota manera havia tingut una Guzzi que anava amb cardan, crec que per fer turisme és millor solució tot i que el que portava la Guzzi no estava tant evolucionat com els actuals.
De tota manera havia tingut una Guzzi que anava amb cardan, crec que per fer turisme és millor solució tot i que el que portava la Guzzi no estava tant evolucionat com els actuals.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV