PROPOSO UNA MANI
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
PROPOSO UNA MANI
Proposo fer una manifestació a Barcelona.....
M'ha fotut una rabia, avui aquest mati a les 7,30 les rondes a tope, jo amb la RT i les maletes posades entre el dos carrils de l'esquerra els cotxes estaban parats, ha arribat un moment que jo ja no he pogut passar ni he pogut apartar-me, he fotut cua de motos.
A la que s'ha mogut el cotxe del costat me apartat i les motos m'han tocat alguns fins i tot la bocina, vulguen dir pagès.
He pensat ves per la dreta de tot i amb prudència anava passant per la vorera, estaba tot parat, tot plegat passo un camió i davant del camió hi havia un motorista de l'urbana, quant le vist he parat i m'estaba quiet, el malperit ha enjegat la sirena i els llums i ha vingut a la vorera i m'ha fotut una multa de 45 €. La multa circular por arcen si tener emergencia. LA MARE QUE EL VA ....... ir, li he dit val més aquells que passan a 100 per allà, en aquells els deixeu.... allà són els que queden amb cadires de rodes no jo que anava per aqui vigilan i amb prudencia, m'ha fotut una rabia
M'ha fotut una rabia, avui aquest mati a les 7,30 les rondes a tope, jo amb la RT i les maletes posades entre el dos carrils de l'esquerra els cotxes estaban parats, ha arribat un moment que jo ja no he pogut passar ni he pogut apartar-me, he fotut cua de motos.
A la que s'ha mogut el cotxe del costat me apartat i les motos m'han tocat alguns fins i tot la bocina, vulguen dir pagès.
He pensat ves per la dreta de tot i amb prudència anava passant per la vorera, estaba tot parat, tot plegat passo un camió i davant del camió hi havia un motorista de l'urbana, quant le vist he parat i m'estaba quiet, el malperit ha enjegat la sirena i els llums i ha vingut a la vorera i m'ha fotut una multa de 45 €. La multa circular por arcen si tener emergencia. LA MARE QUE EL VA ....... ir, li he dit val més aquells que passan a 100 per allà, en aquells els deixeu.... allà són els que queden amb cadires de rodes no jo que anava per aqui vigilan i amb prudencia, m'ha fotut una rabia

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Re: PROPOSO UNA MANI
Ho sento molt Sagal,Sagal ha escrit:Proposo fer una manifestació a Barcelona.....
ha, molt bo l`intent de despistal,
amb els que anaven per l`altre costat,
si hagués funcionat, es fot un fart de multar motoristes,
tot sigui per la seva seguretat (dels motoristes, esclar),
pero ja saps la dita: "La policia no es tonta", O si?????
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ostres Santi, podràs empapelar una pared (o varies)
Això et passa per anar a BCN, si fessis alguna ruta per l'Empordà ....
Això et passa per anar a BCN, si fessis alguna ruta per l'Empordà ....
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Per aquest motiu passo d'anar a Bcn en moto jo. :?
Sóc massa tonto i constantment en multarien. La gent que hi passa cada dia fent mil imprudències se les saben totes i sempre s'escapen. En saben molt d'anar en moto aquella gent d'allí....
Santi, aculle't al prontopago i te n'oblides.
Sóc massa tonto i constantment en multarien. La gent que hi passa cada dia fent mil imprudències se les saben totes i sempre s'escapen. En saben molt d'anar en moto aquella gent d'allí....

- J@N LINCE
- Presentats
Jo baixo a Barna, amb la moto, bastant he intento fer.....el que puc.Randy-650 ha escrit:Per aquest motiu passo d'anar a Bcn en moto jo. :?
Quant no estorbo,,,,,ALS DE ALLÌ.... semblo un "panoli" fent cua darrere
dels cotxes.... :oops: ......de vegades, hem posso pel costat dret,
tot seguit que ha passat una moto, hi la segueixo,
ha una distancia prudencial, si frena, freno, si torne al carril,
torno al carril, de moment funciona....... :roll:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Mala sort Santi, t'ha tocat a tu.
A can Fanga te la foten quan volen, que
s'han de pagar moltes "nòmines".
:twisted:
(Anant amb moto, amb el casc i això, potser
val més fer-se el despistat i passar de tot
com si no els haguessis vist. Si volen, que t'aturin.
Ho dic pel que veig pels carrers)
I encara bo que no et vas endur algun mastegot!!! :b9 :b9 :b9
http://www.avui.cat/article/opinio/5682 ... mozos.html
A can Fanga te la foten quan volen, que
s'han de pagar moltes "nòmines".
:twisted:
(Anant amb moto, amb el casc i això, potser
val més fer-se el despistat i passar de tot
com si no els haguessis vist. Si volen, que t'aturin.
Ho dic pel que veig pels carrers)
I encara bo que no et vas endur algun mastegot!!! :b9 :b9 :b9
http://www.avui.cat/article/opinio/5682 ... mozos.html
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
està clar que a mototurisme tenint una alineació planetaria gesn propicia amb l'autoritat :evil: :evil: :evil:
encabat haurem de començar a fer accions reivindicatives, a Barna només caldria que tothom que té moto agafés el cotxe... seria maco de veure !
i pels radars en tinc una en ment que ja quedarem... en públic no es pot dir.
encabat haurem de començar a fer accions reivindicatives, a Barna només caldria que tothom que té moto agafés el cotxe... seria maco de veure !
i pels radars en tinc una en ment que ja quedarem... en públic no es pot dir.
-----------
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- J@N LINCE
- Presentats
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: PROPOSO UNA MANI
Està clar que és més fàcil atrapar a algú que està parat que no pas anar a empaitar als que van a tota castanya :-)Sagal ha escrit: li he dit val més aquells que passan a 100 per allà, en aquells els deixeu.... allà són els que queden amb cadires de rodes no jo que anava per aqui vigilan i amb prudencia, m'ha fotut una rabia
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Jo treballo cada día a Barcelona. A les 7'00 del matí surto cap a la Ronda Litoral. S'ha d'anar, com bé diuen l'Steelman i el Lince entre cotxes, procurant sempre que hi hagi una moto per davant. Mai, mai, mai, mai s'ha d'anar per l'arcen. I si vas per l'arcen i veus una patrulla de la Urbana, mai aturar-te sino procurar fondre-s'hi amb els cotxes i la circulació. Si t'atures, l'has cagada, amb perdó.
Un día, sortia del treball i em ficava a la Ronda en la incorporació, que ja tenía cua de cotxes, tots aturats. Doncs jo, amb 5 díes de vida comú amb la meva moto, m'hi fico per l'arcen, peo he d'aturar-me perquè un cotxe no podia accedir a la Ronda i continuava per l'arcen fins que poguès passar. Doncs jo m'aturo darrera seu, i veig reflexat al mur de la Ronda unes llums blaves. Penso: ja m'he cagat¡¡¡¡. Continuo una mica cap endavant, sense girar-me i m'aparto una mica. Les dues motos de la Urbana, m'avancen i em treuen el peu per donar-me les gràcies. Dins el casc em va caure una gota de suor que em va arribar fins el neixement del cul, ho juro.
Amb aquest tostón el que vull dir és que un ha de seguir com si res (penso) i si et volen parar, ja et pararan ells; no t'aturis tú.
Un día, sortia del treball i em ficava a la Ronda en la incorporació, que ja tenía cua de cotxes, tots aturats. Doncs jo, amb 5 díes de vida comú amb la meva moto, m'hi fico per l'arcen, peo he d'aturar-me perquè un cotxe no podia accedir a la Ronda i continuava per l'arcen fins que poguès passar. Doncs jo m'aturo darrera seu, i veig reflexat al mur de la Ronda unes llums blaves. Penso: ja m'he cagat¡¡¡¡. Continuo una mica cap endavant, sense girar-me i m'aparto una mica. Les dues motos de la Urbana, m'avancen i em treuen el peu per donar-me les gràcies. Dins el casc em va caure una gota de suor que em va arribar fins el neixement del cul, ho juro.
Amb aquest tostón el que vull dir és que un ha de seguir com si res (penso) i si et volen parar, ja et pararan ells; no t'aturis tú.