Suggeriments al concurs de fotos "sortida de MARÇ"
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Crec que en aquest concurs falla una cosa: molta gent votarà l'autor de la foto, no la foto en sí. Aleshores proposo que les fotos siguin secretes.
O sigui, enviar-lis al kel mateix i ell les copii, donant a cada foto un nº, i sols sabrà de qui és cadascuna.
Com ho veieu? :roll:
O sigui, enviar-lis al kel mateix i ell les copii, donant a cada foto un nº, i sols sabrà de qui és cadascuna.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Randy, tots sabem de qui son les fotos, qui les ha fet. Estan penjades al fòrum per el seu autor !!!Randy-650 ha escrit:Crec que en aquest concurs falla una cosa: molta gent votarà l'autor de la foto, no la foto en sí. Aleshores proposo que les fotos siguin secretes.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Ja està arreglat. No li rebenteu el fil del concurs homeeeeee!!!!!
:enfadat :enfadat :enfadat
Que no heu llegit les normes!!!!Kel ha escrit: 4) Al principi del fil del concurs només pot haver-hi els posts de les fotos, fins el final del plaç de presentació, sense cap mena de comentari. NOMÉS FOTOS I TÍTOL. Per poder votar amb més facilitat.
:enfadat :enfadat :enfadat
Sort,
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Albert ha escrit: Que no heu llegit les normes!!!!
Llegiu la norma nº13 :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Comento aquì lo del concurs ja que en el propi fil, incurriria en algun article, i tan sols en kel està autoritzat a trencar-les, sense trencar-les.
Jo tinc excusa per no participar al concurs, bàsicament, per què a la sortida de Març no hi era.
Ara que tampoc hi ha cap norma que em privi de fer-ho, i de participar amb la foto d'algu altra o suggerir la foto d'algu altre.
És això un buit legal? Es dona per suposat el sentit comù? Existeix el sentit comù? es dona per suposat que ningù en tè? Es deixen els buits legals expressament? L'autor de les normes tè sentit comù? Masses qüestions?
Bè, la meva conclusiò és que és un buit legal realitzat amb sentit comù, i que la gent que tingui sentit comù, no pas jo, pot participar amb alguna foto d'algù altre, ja que el propi autor tan sols en pot posar una, sempre clar, utilitzant el mès comù dels sentits, i posant la bibliografia de la foto, o sigui l'autor.
Jo tinc excusa per no participar al concurs, bàsicament, per què a la sortida de Març no hi era.
Ara que tampoc hi ha cap norma que em privi de fer-ho, i de participar amb la foto d'algu altra o suggerir la foto d'algu altre.
És això un buit legal? Es dona per suposat el sentit comù? Existeix el sentit comù? es dona per suposat que ningù en tè? Es deixen els buits legals expressament? L'autor de les normes tè sentit comù? Masses qüestions?
Bè, la meva conclusiò és que és un buit legal realitzat amb sentit comù, i que la gent que tingui sentit comù, no pas jo, pot participar amb alguna foto d'algù altre, ja que el propi autor tan sols en pot posar una, sempre clar, utilitzant el mès comù dels sentits, i posant la bibliografia de la foto, o sigui l'autor.