Concurs de fotos:
Normes
0) Només l'autor pot penjar les seves fotos, per propers concursos mirarem d'ampliar aquesta norma
1) Cada forero o forista pot presentar una, només una, foto
2) Tothom pot votar amb 3, 2 i 1 punt tres imatges del seu gust.
3) Les fotos han de portar títol per poder ser identificades i votades.
4) Al principi del fil del concurs només pot haver-hi els posts de les fotos, fins el final del plaç de presentació, sense cap mena de comentari. NOMÉS FOTOS I TÍTOL. Per poder votar amb més facilitat.
5) Un cop finalitzat el període de penjar fotos, tothom és lliure de dir les bajanades que vulgui (en aquest fòrum hi ha autèntics especialistes en comentaris blasfems, xorrades i dissertacions de bar)
6) Després d'un plaç determinat procedirem a elegir les tres fotos guanyadores i la més votada serà elegida "foto de la sortida del més".
7) Malgrat l'avís d'un parell de moderadors i caps del fòrum, només es permet penjar una foto per usuari, per tres motius: primer, per que a mi em passa pels co**ons, segon per fomentar l'alta de foreres, tercer per premiar a l'artista (el vot es dóna a una foto i un forista). Exemple jo mateix presento 257 fotos genials i l'Albert només una vulgar i sense cap gràcia, potser que el meu vot quedi diluït entre tanta obra fantàstica meva i una sola foto de l'Albert, s'emporti varis vots d'ell mateix, la Carme i alguns pilotes (que n'hi han forces per aquest lloc)
8 ) El criteri seria totalment lliure a l'hora d'elegir les imatges i de votar-les; amb només una excepció: les fotos de TOT el grup resten fora de concurs, ja que son, sense cap mena de dubte, les més representatives de cada sortida.
9) Les fotos poden ser manipulades fins a convertir-les en quelcom abstracte, a voluntat de l'artista. No es permet el collage ni construcció amb varies fotos. Només la manipulació pura i dura d'un arxiu.
10) Les imatges han de contenir, persones, motos, cascs, o elements d'aquest fòrum. No valen imatges només de paisatges. Paisatges amb persones i motos si, sense cap element mototuristes no.
11) Les mides màximes permeses son de 800*600 o 800*menys de 600 (format més panoràmic)
12) Em permeto el luxe de modificar, afegir, crakejar, etc. les normes d'aquest concurs (l'idea és meva)
13) Tots els drets, menys el punt 12, resten en total propietat de mototurisme.cat
14) El plaç de presentació de les obres comença ara mateix i finalitza el 31 de març d'enguany a les 23:59:59 (una hora més a Canàries)
15) El plaç per les votacions començarà un segon més tard i finalitzarà el dia 7 d'abril a les 23:59:59 (una hora més a Canàries)