MP3 especific per a moto

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. març 17, 2009 7:57 am

Aquesta és la marca que porto jo. El vaig comprar a UK més o menys a aquest preu, encara que no és el mateix model, però va molt be.

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. març 25, 2009 11:01 am

James Bond ha escrit:Doncs l'Arbe encara que no ho hagi posat aqui té la sol·lució perfecte per escoltar música al moto, ahir em va ensenyar un Mp3 de collons, pràctic com pocs, lleuger com ell sol, qualitat suprema.

Arbe no t'ho amaguis i comparteix el que és bo amb els companys !!!!!

Fes una foto i una proposta de compra conjunta, que entre tu i jo els hi vendrem per només 30 € cada un. :twisted: :twisted: :twisted:

Vssssss
007
ja jaa, és el Creative Zen Stone, vaig fer una selecció de tots els que hi havia al mercat en el seu moment per portar per la botiga, i per característiques va guanyar aquest model.

El criteri que vaig seguir: només mp3, no volia pantalles colors ni mp4... volia un reproductor de música. Radio FM, TÉ ALTAVEU ... això fa que sigui una passada, he fet servir molts cops aquesta particularitat. és petit, compacte, la bateria dura 14 hores, té pantalla i els botons estan disposats amb molt bon criteri.
El faig servir a diari, de fa mesos, i per a mí és una petita joia que em té enamorat, és la millor moto, ai, vull dir mp3 del món, :lol:
Pegues: que quan l'alimentes conmuta a modus memoria usb i no reprodueix, el que l'invalida per a fer una instal·lació fixa a la moto.
també mola que té accessoris diversos, fundes silicona, funda-clauer cuiro, etc...

http://www.redcoon.es/index.php/cmd/sho ... _Spk_Azul/

la mida enganya a la foto, agafeu una regla i mireu: 5.5x3.5x1 cm... i lleugeret, bé, ja veieu que està homologat pels serveis secrets de mototurisme, un MP3 digne d'en Q !!!
-----------

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. març 25, 2009 8:26 pm

Arbe, no volia pas dir aquest. Volia dir aquell tant xulo que em vares ensenyar mentre dinaven a Vall-de-roures :twisted: :twisted: :twisted:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. març 26, 2009 9:47 am

tiu, no m'ho facis això... és una edició limitada, no està a la venda, no es pot comprar ! jo foten pilotes fora i vas tu i et fots de peus a la galleda, joeeeeer.

weeeno, va, l'ensenyo, però repeteixo, no està a la venda: :lol: :lol: :lol:

[youtube][/youtube]

és que li vaig demanar al Biel si me'l deixava per escoltar música a la moto i va fer cara d'enfurrunyat i me'l va prendre dient NO! ... però tenia el de la Judit.. ji jiii
-----------

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”