Circuit d'Hostalrich
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Circuit d'Hostalrich
XURRUMEKAAAAAAAAA, que avui m'han dit que el circuit aquest mati, ja i corrien motos a punta pala.
Algú sap si ja tenen permis? es podria mirar de fer-hi alguna cosa els de mototurisme.
Algú sap si ja tenen permis? es podria mirar de fer-hi alguna cosa els de mototurisme.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Sagal
- Presentats
Re: circuit
Vinga doncs, esperem ens informis de totSenglar ha escrit:investigaré com está l'assumpte i us informo, ok??
El meu mecanic ho sabrá...

- Senglar
- Presentats
- Entrades: 66
- Membre des de: dv. nov. 07, 2008 7:28 pm
- Ubicació: Arbúcies
Circuit
bé... ja tinc un mica d'informació
Per el que m'ha dit el mateix director del circuit, tenen tots els papers entregats per donar-lis el permis d'obertura, peró encara no ha arribat.
Diu que si enviem un correu a "info@laselvacircuit.com" ens enviaran novetats quan n'hi hagin, no se si ho pot fer el Sr. Mototurisme o si s'ha de fer a titol personal un per un.
També tinc el telèfon que he trucat per si voleu parlar-hi 678 47 16 81.
El moviment que heu vist alguns, ès que hi son ells a dins fent manteniments i proves, peró doncs això, que no esta obert al public encara.
Si neccessiteu quelcom més, resto a la vostra disposició.
Per el que m'ha dit el mateix director del circuit, tenen tots els papers entregats per donar-lis el permis d'obertura, peró encara no ha arribat.
Diu que si enviem un correu a "info@laselvacircuit.com" ens enviaran novetats quan n'hi hagin, no se si ho pot fer el Sr. Mototurisme o si s'ha de fer a titol personal un per un.
El moviment que heu vist alguns, ès que hi son ells a dins fent manteniments i proves, peró doncs això, que no esta obert al public encara.
Salut i camins
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Circuit
A nivell de MOtoturisme ja ens hi posarem en contacteSenglar ha escrit:bé... ja tinc un mica d'informació
Gracise Senglar
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats