el format ECW es un dels formats que entén el Compegps o Ozi, a més a més amb el programa Perfils pots anar canviant els formats a GPX GBD TXT PLT etc.
Si, tinc el programa compegps instal•la’t a l'ordenador i també tinc mapes de Catalunya amb bastant de detall però no en el format *.ECW. El problema que tinc ara es trobar un programa que converteixi els formats de mapes que tinc a *.ECW, per poder-los introduir al GPS.
Amb temps i una canya segur que ho aconsegueixo. 8)
si surt el Track , també pot entrar no ?????
Suposo que si però encara no he arribat a aquesta fase. :oops:
Mitjançant aquests programes Ozi Compe etc. pots preparar la ruta per on vols passar ( off inclòs ) i ho passes al Gps i després només seguir la fletxeta, veus el track que has de seguir i el que deixes enrera ( a diferents colors )
Com ja he comentat, tinc un problema de mapes, has de comptar que el track que vaig gravar el diumenge es de uns 20 Kmts, la ratlleta que surt dibuixada en la pantalla no fa mes de 5 mil•límetres amb el zoom al màxim que em permet. Com podràs entendre amb aquesta ratlleta tan petita que surt no arribo a diferenciar si te color ni cap a on haig de girar. :roll:
Com he dit abans, necessito una mica de temps i anant provant coses.