que pot fer un sumbat amb un bulldozer... !!!
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- PERE GROS
- Presentats
- Entrades: 115
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
- Ubicació: Anoia
cullllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllons, aquest si que esta com una Puta cabra...........................................Ara ha d'esser guai corre amb un D9 Cat a tota ostia per el mig d'una ciutat :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :oops: :oops: :oops:
Ahi perdo, no.no.no.no. aixo no esta be ...................................
Ahi perdo, no.no.no.no. aixo no esta be ...................................
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Ostres, s'ha carregat una comisaria?
Sonat? potser si, a causa de què? no se sap. Per què certes societats tenen un mes alt nombre de sonats que d'altres?
Ni m'interessa saber-lo, un cop sonat, doncs ben tancat i alimentat i apa. Però si que és bo preveure-ho. Potser, és que ja feia temps que estava al club dels radaritzats :twisted: :twisted: I si et tracten com a delinquent doncs que sigui amb motius.
Les injusticies generen mès injusticies.
Sonat? potser si, a causa de què? no se sap. Per què certes societats tenen un mes alt nombre de sonats que d'altres?
Ni m'interessa saber-lo, un cop sonat, doncs ben tancat i alimentat i apa. Però si que és bo preveure-ho. Potser, és que ja feia temps que estava al club dels radaritzats :twisted: :twisted: I si et tracten com a delinquent doncs que sigui amb motius.
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
la meva resposta és políticament incorrecte, pero...m'encanta el video :-) ha d'esser genial portar una màquina com aquesta.
Bé els danys ocasionats ja hi sobren!
Pero m'encantaria poder dur a terme una escena d'en bond la qual va amb un tanc i els polis el persegueixen. de cop el seu objectiu s'escapa i ell es veu obligat a fer marxa enrera... i és clar tots els cotxes de polis que el persegueixen, de cop es converteixen en perseguits.
Ho sento... simplement és genial.
Bé els danys ocasionats ja hi sobren!
Pero m'encantaria poder dur a terme una escena d'en bond la qual va amb un tanc i els polis el persegueixen. de cop el seu objectiu s'escapa i ell es veu obligat a fer marxa enrera... i és clar tots els cotxes de polis que el persegueixen, de cop es converteixen en perseguits.
Ho sento... simplement és genial.
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
:bow :bow :bow :bowVendetta ha escrit:Ostres, s'ha carregat una comisaria?
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona