Pèrdua d'oil al boix del cardan de la Deauville.

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Xavier Madorell Costa
Presentats
Entrades: 51
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 8:39 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

Pèrdua d'oil al boix del cardan de la Deauville.

Entrada Autor: Xavier Madorell Costa » dt. març 31, 2009 7:17 pm

La Deauville de juliol del 2007 que vaig comprar de segona mà l'any passat va començar a perdre oli per el càrter del boix de la transmissió de la roda del radera; fins i tot arrivava a tacar el pneumàtic, la qual cosa era perillosissima.

Com que sóc de Caldes de Montbui i no hi ha concessionari Honda al poble sempre porto la moto a fer les revisons ordinàries a un taller no oficial de motos del poble.

Li vaig comentar el problema al mecànic de Caldes, que s'anomena Barbany, sense altra consideració em va dir que s'ho miraria. Quan arribo al taller després de un parell de dies per que "s'ho mirés", el tio tenia la transmissió final desmontada i em va dir "no hi veig res, cambiarem LES dues juntes tòriques i UNA junta de llavis". Les va cambiar, però quan em va ensenyar les originals no en varem veure cap de malmesa; Per tot això em cobrà 70€ i llestos.

Agafo la moto un cop posada en ordre de funcionament , RECOLLONS, torna a perdre oli exactament igual que abans.

Emprenyat amb mi mateix, porto la moto al concessionari Honda oficial mes proper de Sabadell; Al final resulta que el sistema de transmissió final de la Deauville té 4 juntes (enlloc de tres que em deia el taller no oficial de Caldes). La quarta junta era una de llavis que vessava. Honda va cambiar aquesta junta i un coixinet de recolzament; crec que és el situat a la part final del arbre de transmissió , ja que "el de Caldes" va cambiar les juntes .

El concessionari Oficial honda em demana els papers de la moto per comprovar que es troba sota la garantia de 2 anys. Efectivament ho comprova però com que no he portat la moto a fer les revisions en taller oficial Honda diuen que no em podem segellar el manual de manteniment de la moto Honda. Tanmateix, després de consultar amb la casa mare i degut al lloc on la pana es troba em diuen que me la poden reparar sota garantia (120€ QUE M'ESTALVIO).

Bé al final del dia ja tinc la moto a punt per tornar amb vosaltres.

SALUT COMPANYS

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dt. març 31, 2009 7:42 pm

Menys mal que tot a acabat bé...

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. març 31, 2009 10:58 pm

Gracies per l´aclariment, i pel tema de la garantia......HONDA...... no fa falta dir res més.
Imatge Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 31, 2009 11:11 pm

Ja fa temps us vaig dir que NO necessariament d'ha de portar la moto a fer les revisions a la casa oficial, les pots fer al taller del poble i continues tenint garantia.

És una llei nova que va sortir fa un parell d'anys.:wink:

Xavier, menys mal que has pogut sol.lucionar-ho, perquè el dia que m'ho vas ensenyar em vaig quedar acollonit (sortida Penedès). :?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. abr. 02, 2009 9:37 pm

Holaaaa,

Bé està el que bé acaba, tot i la incertesa momentània. Me’n alegro molt per tu.

:D :D :wink:
Sort,

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. abr. 02, 2009 11:05 pm

Sort que ho has pogut solventar. :wink:

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”