No creguis, en voltem alguns per aquí que en persona perdem molt :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Bolero ha escrit:Espero que el temps fin a la cargolada passi ben depressa per coençar aconeixer-vos en persona!!!!
Vssssss
007
Moderador: Airald
No creguis, en voltem alguns per aquí que en persona perdem molt :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Bolero ha escrit:Espero que el temps fin a la cargolada passi ben depressa per coençar aconeixer-vos en persona!!!!
Bolero ha escrit:Espero que el temps fin a la cargolada passi ben depressa per coençar aconeixer-vos en persona!!!!
Tot i que hi hagi algun element que vist en directe, no guanyi massaJames Bond ha escrit:No creguis, en voltem alguns per aquí que en persona perdem molt :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vssssss
007
Josep -Bolero-, seria interessant que ho posessis a l'apartat de Rutes, sortides i viatges :D :D :DBolero ha escrit:El dia que vareu fer la ruta per les nostre terres del Baix Empordà, varem anar a Carcassonne (es que ja no cabien mes motos a la comarca i així us varem fer lloc...)
A mes de que segur serà un plaer compartir carretres i Km, seguint instruccions vostres estic aprenent força sobre el mon de la informatica, que mes vul!!!!!!!.
Us adjunto fotos i així posem cara publica, doncs no son tal i cm sortim a l'avatar (es clar que jo estic mot millorat a l'avatar!!