:shock: :shock: :shock:
PANEUROPEAN TRAIL?
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14820
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
PANEUROPEAN TRAIL?
Mireu el company Raúl (LONE WOLF) de BMWMOTOS, un gran viatger, per on passa amb la seva pan!

Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14820
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Si la garganta de DadesRandy-650 ha escrit:La foto està feta al Marroc, oi? :shock:
És que tinc entès que per allí hi ha una "carretera" que si ha plogut està així. :shock:
Curiosos els guarda-rails blaus (pneumàtics pintats)
I lo blau crec que son sacs de contenció per el riu desbordat ;)
Ex ...moltes coses
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Això per la Pan no es pas tant extraordinari. Pel que fa l’aigua li pots preguntar al Carles, que m’ha vist passar un toll, no tant llarg però potser igual de profund, amb la meva en un dia de forta pluja. I pel que fa al camí no es veu pas mes malament del que estava l’estiu passat el port de la Bonaigua, amb les obres, oi Ramon?
Això si, les fotos son molt fermes, i jo segurament no faria la ruta que va fer el Lone Wolf amb la meva.
:P :shock:
Això per la Pan no es pas tant extraordinari. Pel que fa l’aigua li pots preguntar al Carles, que m’ha vist passar un toll, no tant llarg però potser igual de profund, amb la meva en un dia de forta pluja. I pel que fa al camí no es veu pas mes malament del que estava l’estiu passat el port de la Bonaigua, amb les obres, oi Ramon?
Això si, les fotos son molt fermes, i jo segurament no faria la ruta que va fer el Lone Wolf amb la meva.
:P :shock:
Sort,
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Ara si que l'has clavada !!! :lol:Albert ha escrit:(...) I pel que fa al camí no es veu pas mes malament del que estava l’estiu passat el port de la Bonaigua, amb les obres (...)
Dono fe que estava ben fotut, a mi la Multistrada em va fume una marxada de darrera sortint d'una corva que trigaré a oblidar...
Salut
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta: