a Catalunya. No us perdeu TOTS els comentaris
http://comunicacio.e-noticies.cat/catal ... 28330.html
Moderador: Airald
Jo al matí mentre esmorzava o anava en cotxe sempre escoltava en Bassas, des de que no hi és que sempre escolto RAC1 i ja no he canviat ;-)Alucinamaripili ha escrit:Avui ho he sentit, justament a Catalunya ràdio i a Rac1....era bastant previsible, primer salta en Clapés de la tarda i després en Basses...què colons esperaven? fidelitat absoluta a canvi de carregar-se als puntals de l'emisora?
+1 Exactament igual que jo.Sergi3 ha escrit:Doncs Ramon jo vaig fer alguna cosa semblant, quan el Clapes va canviar a rac1 vaig intentar escoltar el programa de catradio, pero el costum, o potser un millor programa em va ver canviar a rac1, i vaig intentar escoltar el programana del mati, pero el Basses em motivava mes, i al "marxar" en Basses vaig escoltar 3 dies el programa de la Neus Bonet, pero no em va agradar gens, i vaig canviar a Rac1. Aixi com ja heu dit, son ells mateixos els que es van tirant pedres sobre la seva teulada
:cerv
+2En Neus Bonet no m'agrada gens. Els continbuts del programa desde que va marxa en Bassas han canviat a pitjor. Vaig descobrir Rac 1, i he fet el salt sense cap dubte.Sergi3 ha escrit:Doncs Ramon jo vaig fer alguna cosa semblant, quan el Clapes va canviar a rac1 vaig intentar escoltar el programa de catradio, pero el costum, o potser un millor programa em va ver canviar a rac1, i vaig intentar escoltar el programana del mati, pero el Basses em motivava mes, i al "marxar" en Basses vaig escoltar 3 dies el programa de la Neus Bonet, pero no em va agradar gens, i vaig canviar a Rac1. Aixi com ja heu dit, son ells mateixos els que es van tirant pedres sobre la seva teulada
:cerv
Per a mi,es dels pocs que s`en salven.Kel ha escrit:JO TAMBÉ ESTIMO EL PSC :twisted: :twisted:
PER AIXÒ JA NO ESCOLTO CATALUNYA RADIO .... BE, EN PUYAL SI
Caram Ra-mon... Sembla que aqui trovarem a més de l'afició de les motos, altres afinitats que tindrem en comú amb altres "forerus"... Que guai...Ra-mon ha escrit:Ostres Senglar molt bona idea aquesta iniciativa que has tingut !
Malauradament (de fet millor per mi ;-)) mai he fet servir crosses ni cadires de rodes (l'últim accident de moto ja fa molts anys em vaig trencar la clavícula).
Potser caldria obrir un nou fil «Col·laborar per Àfrica» !
Fil obert aquí
Hi ha molta gent que col·labora en projectes de solidaritat, voluntariat, etc. Segur que més de la que ens pensem :DSenglar ha escrit:Caram Ra-mon... Sembla que aqui trovarem a més de l'afició de les motos, altres afinitats que tindrem en comú amb altres "forerus"... Que guai...Ra-mon ha escrit:Ostres Senglar molt bona idea aquesta iniciativa que has tingut !
Malauradament (de fet millor per mi ;-)) mai he fet servir crosses ni cadires de rodes (l'últim accident de moto ja fa molts anys em vaig trencar la clavícula).
Potser caldria obrir un nou fil «Col·laborar per Àfrica» !
Fil obert aquí
Pots fer un [retallar]+[enganxar] i llestos ;)Senglar ha escrit:Ja ho he pensat aixó d'obrir un fil, peró ja que existeix aquest teu,, s'hi podria afegir això, el que passa ès que com sòc una mica soca amb l'ordinador, no sabria com fer-ho per treure'l d'aqui on ès ara i posar-ho on dius.. Help!! :pcenfado
Doncs ja parlarem... en tenim un altre de cap...
Merci
Si que tens rao estem mes que fotuts amb aquesta colla de "d'esgarrapes". Es mes "d'Esgarrapacristus"James Bond ha escrit:VISCA LA MINOBIS I EN MONTILLA !!!!!
AL FINAL HO HAN ACONSEGUIT !!!!!
TV3 fa molt temps que ja no es la primera a Catalunya i cau en picat. Els informatius han perdut tota credibilitat que tenien i eren un dels pilars de seriositat i de més prestigi de la casa. La programació pròpia tristissima, només fan sèries tipus culebrots.
Catalunya Informació i el Canal 24 ja fa temps que repeteix les consignes que se li han marcat.
Ara ja només queda Catalunya Música, si van per aquest camí d'aquí quatre dies només posaran sarsueles espanyoles.
Vsssss
007