A la Voyager,li tapes el logo , li poses Harley i ningù s`en adona.
Boniques,pero masa copiades,al meu semblar :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap. Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
totalment d'acord, hi ha motos que enamoren per estètica, per mirarles, tot i que jo no m'hi veig ( si no aixequen pols no són divers ) han de tenir el seu què per fer tirades llarguíssimes per bones carreteres... la primera de totes m'encanta.
Altres pecurialitats de aquesta motu es que tembe ter cuntrol
de velucitat mes vendit porta un dispusitiu que pots nar sempre
ala velucitat que la prugramis com altres veiclas actuals
i te un pes apuximat en ordre de marchade:400kg
Geroni ha escrit:A la Voyager,li tapes el logo , li poses Harley i ningù s`en adona.
Boniques,pero masa copiades,al meu semblar :roll:
Per cert, jo també veig iguals totes les trail o totes les R's. Suposo que és conèixer-les.
No et diré el contrari,tens tota la raó.
Pero la que he anomenat,es una copia descarada de la Electra Glide.¿O no?
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap. Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Jo trobo que són motos d'aparador. Per a mirar-les amb detall i admirar les hores de drap sobre els cromats i demés.
Però sincerament, em faria vergonya passejar-me amb un monstre d'aquests pel meu poble....primer no m'agrada cridar l'atenció i després o trobo massa pretensiós per a mi.
Randy-650 ha escrit:Electra Glide....................................................................................................................................................Vulcan 1700
M'he quedo amb la KAWA, i amés, molt més barata i més maca.