La vida sana

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

La vida sana

Entrada Autor: PEPI600 » dv. abr. 24, 2009 8:45 am

Diuen que tots els dies cal menjar poma, pel ferro i un plàtan, pel potasi. ?i també una taronja, per la vitamina C .
I una tassa de te verd, rica en antioxidants, I sense sucre, per a evitar la diabetis.
Tots els dies cal beure, almenys, dos litres d'aigua. Si! ?i pixar-los! ?que duu com el doble del temps que va dur empassar-se'ls.
Tots els dies cal prendre's un Yogurt o un Actimel para tenir "L.Cassei Defensis ", que ningú sap que cony és; però sembla que si no et beus un milió i mig tots els dies, no estaràs en forma.
Cada dia una aspirina, per a prevenir els infarts. I un got de vi negre, per al mateix. I altre de blanc, per al sistema nerviós. I un de cervesa, que ja no m'acordo per a què era. Si t'ho prens tot junt, encara que que et doni un vessament aquí mateix, probablement ni t'assabentis.
Tots els dies cal menjar fibra. Molta, moltíssima fibra, fins que assoleixis cagar com per a teixir un jersei.
Cal fer entre quatre i sis menjars diàris, lleugers, sense oblidar-te de mastegar cent vegades cada mos. Fent el càlcul, només a menjar se't van cinc horetes.

Ah!... i rentar-te les dents després.

Després de cada menjar cal rentar-se les dents, o sigui: després del Actimel els dents, després de la poma les dents, després del plàtan les dents... i així mentre tinguis dents. I passar-te fil dental, masajeador de genives, buches amb colutorio? Millor amplia el bany i fica l'equip de música, perquè entre l'aigua, la fibra i les dents, et passaràs diverses hores per dia, aquí endins.
Cal dormir vuit hores? i treballar altres vuit, més les cinc que emprem a menjar, vint-i-una. Et queden tres, sempre que no se t´ocurreixi res una mica especial.
Segons les estadístiques, veiem tres hores diàries de televisió.
Bé, ja no pots: tots els dies cal caminar almenys mitja hora (Dada per experiència: als 15 minuts ves tornant, si no la mitja hora se't fa una).
I cal cuidar les amistats perquè són com una planta: cal regar-les diàriament. I quan et vas de vacances també, suposo.
A més, cal estar ben informat, així que cal llegir almenys dos diaris, per a contrastar la informació.
Ah!, cal tenir sexe tots els dies, però sense caure en la rutina: cal ser innovador, creatiu, renovar la seducció. Això duu el seu temps. I ni què parlar si és sexe tántric!!
(et recordo: després de cada menjar cal raspallar-se les dents!)
També cal fer-se temps per a escombrar, rentar la roba, els plats, i no et dic si tens gos o mascota... fills ?! A aquesta alçada pots anar considerant el suïcidi com opció vàlida.

En fi: a mi el compte em dóna unes 29 hores diàries. L'única possibilitat que se m'ocurreix és fer diverses d'aquestes coses alhora, per exemple:

et dutxes amb aigua freda i amb la boca oberta, així mentre prens aigua, surts del bany amb el raspall de dents a la boca i li vas fent l'amor a la teva parella, que de passada mira la TV, mentre escombres amb una escombra ficada en el esfinter.

Et queda una mà lliure? truca als teus amics. I als teus pares!!
Pren-t´he el vi, et farà falta, el yogurt Bio amb la poma, t'ho pot donar la teva parella mentre es menja la banana amb el Actimel, i demà canvieu.
I encara sort que ja vam créixer, perquè si no, ens hauríem de clavar un Danonino Extra Calci i un Petisuisss tots els dies.
Úuuuf!
Si et queden 5 minuts, reenviali això a algun amic mentre gaudeixes d'una culleradeta de Total Magnesi, que fa de beeee...!!
I ara et deixo perquè entre l'iogurt Activia, la mitja taronja, la cervesa, el primer litre d'aigua i el tercer menjar amb fibra del dia, ja no se que m'estic fent però necessito anar al bany urgent. Ah!, ja que estic, aprofito i em duc el raspall de dents.

Adeuuuuuuuuuuuuu?!!!!
Imatge Imatge

Edu74
Presentats
Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
Ubicació: Vilanna (Gironès)
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » dv. abr. 24, 2009 8:51 am

Molt bo!!! :b9
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol: